iPon Hírek

Jó kezekben a Mythos

Dátum | 2009. 05. 07.
Szerző | Magrathea
Csoport | JÁTÉK

A koreai HanbitSoft biztosított minket, hogy a befuccsolt Flaship Studios-tól tavaly júniusban megszerzett Mythos licensz jó helyre került hozzájuk.

"Sok játékos aggódott a Mythos miatt" - mondta Yoora Kim. "Többé már nincs mitől tartaniuk." A legjobb tudásunk szerint bánunk a játékkal, hogy az világszerte sikeres legyen."

A hangsúly itt azon van, hogy világszerte. Nemrég írtunk a másik Flagship MMO-ról a Hellgate: Londonról, amit sajnos (vagy nem sajnos?) megtartottak a keleti régiónak. A Mythos teljesen más jellegű. Egyrészt free-to-play (ingyenesen játszható lesz), másrészről pedig más stílus. Olyan mint a Diablo, csak MMORPG-ben.

"A Mythos jelenleg nagyon jól halad, átdolgozzuk, hogy jobban megfeleljen egy online játék kívánalmainak. Próbáljuk megtartani és tovább erősíteni az erős oldalait és felszámolni a gyengéit." - írja a Mythos dizájner "Alboos" az első update-jében. Ígérete szerint folyamatosan informálja majd a játék rajongóit ilyen update-ek formájában, hogy végig tudják követni a fejlesztést.

"Ahogy azt már bizonyára tudjátok, a Mythos a Diabloból ered. Próbáljuk megtartani azokat a dolgokat amiket mindenki nagyon szeretett a Diabloban és mellé behozni rengeteg új tartalmat ami érdekesebbé teszi az online multiplayert."

Hogy miért egy Blizzardos címhez gyökerezik a játék? Nagyon egyszerű. A Flagship Studios annak idején a céget elhagyó Blizzardos fejlesztőkből alakult (Bill Roper, Max Schaefer, Erich Schaefer, David Brevik). Ők elvitték a játékot egészen egy felfüggesztett bétáig. Aztán, hogy a Hanbitsoft mennyire "keletiesíti" majd a játékot, az kiderül. A Flagship csődje után a  Mythos-os fejlesztőcsoport Runic Games néven újjáalakult, azóta egy hasonló akció-MMO-n dolgoznak, a Torchlighton, amiről az E3-on várhatóan többet is megtudunk majd.

Karakter trailer:
                        

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!