iPon Hírek

Jól sikerült a Camelot Unchained pre-alfa tesztje

Dátum | 2014. 10. 17.
Szerző | Morte
Csoport | JÁTÉK

A héten lefutott a közösségi támogatással készülő MMO, a Camelot Unchained pre-alfa tesztje, és az eredmények jónak ígérkeznek. A középpontban egyelőre még nem a grafika, vagy az animációk voltak, hanem az olyan, több száz játékost megmozgató tömeges csaták, melyek a legtöbb MMO szervereit térdre szokták kényszeríteni. A Camelot Unchained fókuszának középpontjában pont ezek a nagy csaták állnak, ezért az egész játékot olyan alapokra építik, amely különösen jól bírja az ilyen jellegű terhelést. A mostani teszt során 150 játékos mérte össze erejét a zászló helyett kacsa elfoglalásáért folyó küzdelemben, és a harc során nem tapasztaltak rendszerlelassulást. Marc Jacobs, a nagyfőnök így nyilatkozott erről: "A csatatér mérete és a mindenfelé röpködő mágia mennyisége ellenére a játékosok boldogan harcoltak az általában véve lag- és latency mentes háborúban, még akkor is, amikor a világ minden tájáról csatlakoztak az AWS szervereinkhez." A City State Entertainment különleges kacsafoglalós játékában, melyet külön erre az alkalomra terveztek, a csata kis területen zajlott, a játékosok különböző képességeket kaptak, melyek paramétereit a fejlesztők menet közben állítgatták, hogy a harc egyenlő esélyekkel folyhasson. A teszt utáni eszmecseréből kiderült, hogy legtöbbet emlegetett dolog, ami nem nyerte el a játékosok tetszését, az a vártnál lassabb mozgás volt, sokan a varázslatok ellövésének hosszú idejével sem voltak elégedettek és a kezelőfelület problémáit (pl. casting bar hiánya) is felemlegették, mert nem tudták, hogy ezek az elemek még képlékenyek és rengeteget fognak változni a fejlesztés során. Jacobs elmondta, hogy mivel a Camelot Unchained jelenlegi verziója már stabil, a csapat visszatérhet az új dolgok felépítéséhez és szétveréséhez.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!