iPon Hírek

Jön a Homeworld következő része?

Dátum | 2008. 11. 25.
Szerző | Magrathea
Csoport | JÁTÉK

Az első valós idejű űrharc stratégiai játék a Homeworld széria sok PC játékos szívéhez áll közel. Most, hogy a játékkal kapcsolatos jogok visszavándoroltak az eredeti fejlesztőhöz, a Relic-hez a Vivendi-től, jelentősen növekedtek annak esélyei, hogy új résszel örvendeztetik meg a Homeworld jó öreg rajongótáborát.

Homeworld (első rész)
Az Eurogamer megkérdezte erről Jonny Ebbert-et, a Dawn of War vezető tervezőjét, aki azt nyilatkozta, hogy "Most, hogy a jogok visszakerültek hozzánk, minden valószínűség szerint belevetjük magunkat a dologba. Ki tudja mit hoz a jövő..."

A Company of Heroes: Tales of Valor designert kérdezve, hogy mi a helyzet a Homeworld 3-mal, sajnos csak annyi választ kaptak, hogy "Ami eddig is.", és hogy nem beszélhet még egyelőre erről.

Homeworld 2
Jelenleg három futó projectje van a Relic-nek, úgyhogy minden valószínűség szerint a neves RTS még várat magára egy ideig. Ezek egyébként a Dawn of War II, Company of Heroes: Tales of Valor, valamint társfejlesztők az ázsiai piac számára kijövő Company of Heroes Online-ban (a másik fejlesztő a Shanda).

Akinek még nem volt szerencséje hozzá, az eredeti Homeworld 1999-ben jött ki PC-re, a folytatás pedig 2003-ban.

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

9. Tyrel
2008.11.25. 17:53
Kár hogy ilyen alapvetően béna játékok megérik a sokadik folytatást is, az olyan nagyok mint az Imperium Galactica 2,
(aminek valódi folytatása nem lett, csak a Haegemonia kb. harmad annyi feature-vel... - Azonos készítő, azonos stílus, csak épp az eredeti nevét eladták)
meg a Nexus The Jupiter Incident,
(ami egyébként néhány céggel és évvel a megjelenése előtt még IG3-nak indult, aztán végül egy kegyetlen jó játék lett de az IG2 után maradó űrt nem hivatott betölteni - Nexus2-nek egyébként még neki is álltak, de félbehagyták, csak egy techdemóig jutott a projekt ami viszont kategóriájának az összes akkori és azóta megjelent résztvevőjét porig gyalázta - fel nem foghatom miért hagyták félbe)
meg még mondhatnék 1-2 nagy nevet,
(pl. Conquest Frontier Wars szintén egy nagy bukás volt mert mindenkit lekötött a Star Trek Armada, pedig a Conquest lényegesen jobb játékmenettel szolgált, mindössze azért lett az Armada a nyerő mert Star Trek volt...)
azok meg elvesznek a süllyesztőben...

És valahányszor ez történik, mindig azzal jönnek a fejlesztők hogy az efféle játékoknak nincs piacuk... Ez egy akkora KAMU! Nem igaz hogy nincs rá igény, ha nem lenne rá igény akkor ilyen (néhány jó ötletet felvonultató de alapvetően tök fantáziátlan) játékok mint pl. Sins of a Solar Empire nem tudnának eladási listákat vezeni (nem most, amikor megjelent...). A valódi ok amiért nem csinálnak ilyet az az, hogy lényegesen bonyolultabbak a legtöbb mai játéknál ezért túl sok időt igényelne a fejlesztés, márpedig manapság mindenki 1 év alatt akarja megalkotni az aranytojást tojó tyúkot... Meg gondolom ötlettelenek, ezen mondjuk én tudnék segíteni nem is keveset de ez a fejlesztőket hol érdekli...

Félre ne értsetek, nem mondom hogy rossz játék a Homeworld csak kb. olyan mintha a sci-fi játékok közép-kategóriáját képviselné, kivitelezésben, ötletekben, mindenben... kevés... A baj az, hogy mégis ez a felső kategória, mert valódi felsőkategória ebben a műfajban már évekkel ezelőtt megszűnt létezni és ez nagyon szomorú... Még vannak ilyenek hogy Galactic Civilisations, Sword of the Stars, Master of Orion sokadik, stb. de mindegyik ugyan ezt az érzést kelti, felemás szájíz, elvagy velük kínodban, nem azért mert jók, csak azért mert a műfajt kedveled, aztán pár nap után megunod és tovább várod az igazit, ami talán már soha nem is lesz - kivéve ha nyerek a lottón mert akkor tuti felvásárlok egy programozócsapatot és ráállítom őket erre...

...Viszont azon a CoH Online-on fennakadt a szemem, csak nem MMORTS készül? Végén még utánanézek :lol:
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. Svindler
2008.11.25. 18:24
Imperium Galactica-k tényleg jók voltak, jól megérdemelten itt pihennek a polcon (bár mindkettőnek megvoltak a gyengeségei), és a Master of Orion I-et is szerettem, a többi felsorolthoz sajna nem volt szerencsém, bár ahogy olvasom van amelyikhez jobb is.

De aki nagyon nosztalgiázni akar az nézze meg az IG előd Reunion-t
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. Tyrel
2008.11.25. 19:34
Ha már a Sci-Fi RTS modoknál tartunk akkor a remélhetőleg még idén megjelenő/elkészülő Star Trek Armada2: Fleet Operations Mod egyértelműen viszi a pálmát, teljesen átalakítja azt az egyébként borzalmas játékot, kíváncsian várom... www.fleetops.net
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Multitask
2008.11.25. 19:50
meg a Nexus The Jupiter Incident,
(ami egyébként néhány céggel és évvel a megjelenése előtt még IG3-nak indult, aztán végül egy kegyetlen jó játék lett de az IG2 után maradó űrt nem hivatott betölteni - Nexus2-nek egyébként még neki is álltak, de félbehagyták, csak egy techdemóig jutott a projekt ami viszont kategóriájának az összes akkori és azóta megjelent résztvevőjét porig gyalázta - fel nem foghatom miért hagyták félbe)

Maximálisan egyetértek, a kedvenc játékom. Csak sajna sosem tudtam multizni senkivel, mert mindenki csak nézni szereti. Tényleg elég látványos, de játszani jobb.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Tyrel
2008.11.25. 21:14
Itt a 2. hírben esik róla szó:
Hardwired
Itt van külön a techdemó letöltésére mutató rész is: Link

A techdemó ugye azt jelenti, hogy a látottakat teljes egészében a játék grafikus motorja real-time számolja, nem előre renderelt képek stb. Most ehhez tegyük hozzá hogy az ebben látottakat egy 2005-ben írt, erősen bétás és félkész motor produkálta (pajzs effekt pl. még szögletes, de könyörgöm, VAN, pl. SoaSE-ben jóformán egyáltalán nincs)... Ismétlem 2005, gondoljatok csak bele hogy mit is tudtak az akkori végleges grafikus motorok és ez a bétás hogyan alázza őket ronggyá minden téren, sőt ebben a kategóriában a mai játékok se nagyon érnek a nyomába, pl. SoaSE motorja hol van ehhez képest...
Rossz nézni... Még mindig büntet a kategóriájában... Egyszerűen felfoghatatlan számomra hogy leállították, holott jó eséllyel pont ez lett volna az amire a sci-fi fanok már sok-sok éve várnak...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Multitask
2008.11.25. 21:40
Köszönöm és grat' a 300. hozzászólásodhoz!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Dice
2008.11.26. 16:55
Tyrel: Az emberek az egyszerű játék kell, mert ha nem amcsi/spanyol/francia/német, és nem beszéli jól a nyelvet, akkor hiába próbálkozik vele, nem jut majd semmire. Ha pedig az amcsi táborhoz tartozik, akkor meg túl ostoba. Utóbbi mondatom alátámasztásaként egy példa. A Heroes következő évadát lényegesen le fogják egyszerűsíteni, mert a nézőközönség nagy része (természetesen amcsik) nem képes követni a cselekményszálat/szálakat.
Egyébként várom a HW3-at, előző részek tetszettek, bár kicsit unalmas volt a játékmenet néhol.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. bszoke88
2008.11.26. 20:40
Heroes - na fene... pedig eddig nem mondható rossznak
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Multitask
2008.11.26. 21:54
(Dice @ 2008 Nov 26, 16:55) Tyrel: Az emberek az egyszer? játék kell, mert ha nem amcsi/spanyol/francia/német, és nem beszéli jól a nyelvet, akkor hiába próbálkozik vele, nem jut majd semmire. Ha pedig az amcsi táborhoz tartozik, akkor meg túl ostoba. Utóbbi mondatom alátámasztásaként egy példa. A Heroes következ? évadát lényegesen le fogják egyszer?síteni, mert a néz?közönség nagy része (természetesen amcsik) nem képes követni a cselekményszálat/szálakat.
Egyébként várom a HW3-at, el?z? részek tetszettek, bár kicsit unalmas volt a játékmenet néhol.

Nekem a Nexusban volt beépített felirat
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!