iPon Hírek

Jóval szabadabb lesz a Watch Dogs 2

Dátum | 2016. 06. 22.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

A Ubisoft nyitott világú játékaira erősen jellemző a tornyok jelenléte, amiket meg kell mászni vagy valamilyen módon fel kell menni rájuk, és az elfoglalásuk után küldetéseket és egyéb lehetőségeket nyitnak meg a környéken. Az Assassin's Creed, a Far Cry és a Watch Dogs első része is pontosan ezt a mechanizmust használta, éppen ezért tettem fel annak idején a kérdést interjúnkban a The Division vezető pályatervezőjének, hogy ott is ez lesz-e a jellemző. Végül a The Divisionbe nem kerültek tornyok, de a menedékhelyek felderítése hasonló feladatot lát el. Nos, a Watch Dogs 2-ben szerencsére ennek búcsút inthetünk. Jonathan Morin, aki az első rész után ismét kreatív igazgatóként tért vissza a folytatásra elmondta, hogy a Watch Dogs 2-ben nincsenek tornyok, sőt, ez nem az a játék lesz, ahol kinyitjuk a térképet, és az ott feltűnő dolgok alapján tevékenykedünk majd. A hangsúlyt arra helyezték, hogy a felhasználók szabadon deríthessék fel a játék világát, és tulajdonképpen azt csináljanak, amit csak akarnak. De nem csak ez a lényeg, hanem az is, hogy a Watch Dogs 2-ben még a történethez sem kötődik az előrehaladásunk - szinte az egész játékot tudjuk teljesíteni anélkül, hogy sok közünk lenne a sztorihoz. A különböző tevékenységeink után ugyanis egyre több követőt kapunk a DeadSec hackercsoporton belül, és minél több követőnk van, annál komolyabb támadásokat, tevékenységeket tudunk lefolytatni - szóval nagyjából úgy működik, mint a tapasztalati pont. "Elsőre néhány követővel kezdesz, majd amint rájössz, hogy a nyitott világban mindenféle dolgot tudsz tenni, egyre több követőd akad. Ennek nyomán pedig új tudásra teszel szert, új küldetéseket kapsz, és új kooperatív lehetőséget nyílnak meg. És így teljesen természetesen egy idő után eléred majd a játék végcéljait" - nyilatkozta Morin. A város az elejétől kezdve teljesen nyitott lesz, és mivel nincsenek "tornyok" sem, így tehát az előrehaladásunk egyáltalán nincs a különböző helyekhez kötve, így jóval nagyobb a szabadságunk. "Alig-alig kell hozzányúlni a történethez. Rengeteg különböző küldetés van, amik követőket adnak, és vezetik az előrehaladásodat. Magán a történeten belül három fontosabb lépcsőfokot lehet megmászni, hogy befejeződjön a sztori, de technikailag minden mást el tudsz érni ezen kívül" - folytatta a kreatív igazgató. Szó esett egyébként a kooperatív játékról is: ez persze benne volt már az első részben, ott azonban a játék világának egy eléggé kiüresített változatában szórakozhattunk. A Watch Dogs 2-ben azonban teljes értékű lesz a co-op, ugyanakkor Morin biztosított mindenkit arról, hogy az erre kitalált küldetéseket lehet majd teljesíteni egyedül is - nehéz lesz, de megoldható, így senki nem marad ki semmilyen tartalomból.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

3. noPublicFG
2016.06.22. 21:35
Reméljük a megvalósítás végre felér az ígéretekhez. A szirup szép, csak meg kéne kóstolni...

Viszont kedvet kaptam GTA-zni
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Dr.Sharkoo...
2016.06.22. 21:41
Remélem ebben már nem lesz annyi fizikai hiba, mint az előzőben, mert az katasztrófa volt, mikor az egyik kocsival bele lehetett ugratni a másikba, aztán meg kirepültél belőle...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. mikej95
2016.06.23. 19:33
Konkrétan elsőre azt olvastam, hogy jóval sz*rabb lesz. Csak nehogy úgy legyen.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!