iPon Hírek

Jövőre csúszik a PC-s Need for Speed

Dátum | 2015. 09. 14.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

A Ghost Games igyekszik hangsúlyozni, hogy a Need for Speed fejlesztése során nagyon komoly hangsúlyt fektetnek a játékosok visszajelzéseire. Ebbe természetesen bele tartozik a PC-s közönség is, akiktől az egyik leggyakoribb kérés, hogy a játék ne legyen 30 vagy 60fps-re korlátozva, hanem ki lehessen használni akár a 144hz-es monitorok előnyeit is. A Ghost Games szerint azonban a játék online jellege miatt ezt nem is olyan egyszerű megvalósítani, így több időre van szükségük, ennek megfelelően a PC-s Need for Speed megjelenése átcsúszik 2016 tavaszára - a konzolos változatok továbbra is idén november 5-én jelennek meg. A készítők szerint emellett a PC-s verzióban a konzolokat meghaladó grafikára számíthatunk, amihez szintén időre van szükség, jó hír azonban, hogy a konzolokra addig megjelent tartalmi frissítések PC-n már az első naptól rögtön elérhetőek lesznek. Ezzel párhuzamosan a mai naptól kezdve már lehet jelentkezni a Need for Speed bétatesztjére Xbox One-on és PS4-en. A Ghost Games nem győzi hangsúlyozni, mennyire fontos lesz ez a tesztelés, hiszen a játék alapvetően teljesen online, így a szerverek stabilitása a legfontosabb kérdés. Azt megígérték, hogy a Need for Speed dedikált szervereket használ majd, így például hoszt migrációtól sem kell majd tartani, meg persze eleve attól sem, hogy a hoszt előnybe kerül, ami egy autós játéknál különösen fontos.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

15. ingyom007
2015.09.14. 21:33
Na nekem ez tetszik, hogy csúsznak a PC-s játékok a fejlesztés miatt. Inkább fejlesztgessék még fél évig minthogy kiadják aztán soha ne jöjjön hozzá rendes patch.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. predike07
2015.09.14. 22:00
Tanultak a másik hibájából ami jó dolog.Kezdenek rájönni,hogy nem lehet a végetelenségig hülyének nézni a népet mert az a pénzéért cserébe kér is valamit.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. RaVer86
2015.09.14. 22:15
Hogy ba*znák meg!!!... Ennyire fosnak a wareztól, hogy kamu szöveggel húzzák halasszák az egészet? Remélem a jobb grafika nem a 60fps-t jelenti....
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. csab959
2015.09.14. 22:51
Igazán kukázhatnák ezeket az online dolgokat, ami teljesen felesleges és inkább koncentrálnának a több tartalomra.

#5: Abban igazad lenne, csak valószínű hasonló sorsra jutna mint az NFS World.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. Phantomstr... csab9...
2015.09.14. 22:56
Vagy megtarthatják, de akkor legyen free2play. Bár az EA-t ismerve úgyis pay2win lenne belőle.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. djbundy
2015.09.14. 23:49
Egy 60Hz-es moniton (ami az emberek 99.9%-nak van) miért nem elég, ha egy játék 60fps-el megy? Hiába számol ki a vkártya 120 képkockát másodpercenként, ha a megjelenítő csak 60-at tud megjeleníteni ugyanannyi idő alatt, vagy rosszul tudom? (kérlek, javítsatok ki, ha tévedek! köszi.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. ingyom007 djbun...
2015.09.15. 00:01
Vegyél elő egy játékot amin kiakad a 120fps a gépeden és váltogasd folyamatosan 60 és 120 között. Látnod kell a különbséget! Ha nem látsz nem játszol eleget és a 60fps folytonossága is szokatlan a szemednek.(egyszerűbb magyarázat erre nincs csak túlbonyolított) De arra meg te válaszolj honnan jött ez a kérdés? A cikkben erről szó sincs amiről kérdezel három érték van benne 144, 60 meg 30 a te 120as kérdésed eléggé wtf
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. drift3r91
2015.09.15. 07:34
Szerintem jól teszik, legalább nem kell aggódnom, hogy a játék miatt nem fut jól a 780-on. Batmanesek igy mit szivtak vele. Ezt se merem előrendelni, de amint látom hogy oké már veszem is.
@RaVer86 neked meg sok eszed van gépre futotta játékra már nem akaródzik?
Majd jön a gépigény ami fullhdre és 60fpsre értendő aztán el lehet dönteni hogy kinek milyen fps és képminőség igénye lesz ha kinnt a végleges. a 60+ nál több fps csak egy lehetőség, ezzel bizonyitja az EA hogy nem akarja a látványt korlátozni. Teljességgel érthető,hogy egy nextgen játéknak nem 5 éves gép lesz az ajánlott konfigja. Txxtúrák eléggé odavernek tehát szerintem simán egy jó i5-gtx770-8gb trió lesz az ajánlott. egy kozel ultra 60fpshez élsmitás nélkül. Vramot enni fogja,de ezért dolgoznak, hogy lejjebb szoritsák. Remélem nem tudják majd feltörni. Ha jó játék lesz, megérdemli a pénzt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. Shinjiii
2015.09.15. 08:06
Érdekes, hogy a játékosok visszajelzése mindig kimerül a 30/60 fps kérdésében, holott egyrészt ez alapkövetelmény, másrészt pedig holt ziher, hogy mindenki szarik rá, mert a "vizes talajon csúszkálok az egész játék alatt" történet már fontosabb elem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Crytek01 Shinj...
2015.09.15. 08:56
" mindig kimerül a 30/60 fps kérdésében, holott egyrészt ez alapkövetelmény, "


NFS-be a "vizes talajon csúszkálok az egész játék alatt" történet már fontosabb elem." az alapkövetelmény szóval erről nem is kell beszélni erről sem
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2015.09.15. 10:52
Nem. 144 fps-t.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. NTomi
2015.09.15. 11:09
Badarság azt hinni hogy bármivel is jobb lesz az által hogy késik egy fél évet...a gyakorlat sajnos nem ezt mutatja...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Andos
2015.09.15. 18:39
Ha már a játékosok visszajelzése számít, miért nem esik szó az irányításról? Mert az még elmegy, hogy megint minden kanyart csak driftelve lehet bevenni... Ami alapvetően a valóságban hülyeség, és már az Underground 1-nek is modernebb volt az irányítás realisztikussága, de azt a követő kamerát, meg a kanyarodás közben lemegy a kamera a béka segge alá, és azt se látom mi van előttem az úton vegyük már ki légy szíves!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Rojik
2015.09.15. 23:32
" Ghost Games szerint azonban a játék online jellege miatt ezt nem is olyan egyszerű megvalósítani"

Miért? Mi köze van az FPS-nek a játék online részének működéséhez?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. predike07
2015.09.16. 20:06
A Rivalsnál is voltak gondok mikor valaki kilőtte a 30fps limitet.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!