iPon Hírek

Júniusban jön a Jumpgate Evolution

Dátum | 2009. 02. 20.
Szerző | Magrathea
Csoport | JÁTÉK

A Codemaster lerántotta a leplet az űrharc szimulátor Jumpgate Evolution megjelenésének időpontjáról is. A NetDevil által fejlesztett MMO ez év júniusára várható.


Eseményteli lesz a június hónap az MMO kedvelőknek, ugyanis az Atari is ekkor fog előrukkolnia a szuperhősös Champions Online-al. Visszatérve a Jumpgate-re, a hangzatos bejelentés mellé kaptunk egy látványos, pörgős kis videót is:

                              


Már korábban írtunk egy rövid bemutatót a játékról, ez lesz az új, online X-Wing, talán az első igazi kihívó az EVE online-nak, bár nehezen lehet őket összehasonlítani, ugyanis az EVE-ben a skillbaron zongorázunk, míg a Jumpgate a mi ügyességünkre alapoz.

Képgaléria letöltéséhez katt ide.
További információkért irány a hivatalos honlap!

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

6. Svindler
2009.02.20. 17:36
VISSZA A HÍRHEZ
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Tyrel
2009.02.20. 18:08
"Sign up for Beta today"... Hát szerintem már van legalább fél éve hogy jelentkeztem a bétára, de egyáltalán nem érdekelte őket, azóta sem sorsoltak be, és szerintem nem is fognak... De ez már a sokadik ilyen játék aminek elsők közt jelentkezek a bétájára és mégsem jutok be...

Egyébként gyanítom hogy játékosok számában felül fogja múlni EVE-t, mert sokkal egyszerűbb és "emészthetőbb" és gyorsabb, viszont szerintem tipikusan az a játék lesz amibel úgy el-lövöldözik az ember 1-2 hétig vagy jó esetben pár hónapig, aztán megunja és abbahagyja... EVE-ben pedig nem ritkák a több éves karakterek...
Ettől függetlenül azért kíváncsi vagyok rá, hátha mégis több lesz benne a "mélység" mint gondolom...

Költői kérdés:
Miért van az, hogy az úrhajó-szimulátorok 95%-ban kis vacak fighterekkel (vadászokkal) lehet csak nyomulni? Holott ugyanígy a komolyabb játékok és sci-fi filmek 95%-ban a vadászok úgymond jelentéktelen kis vackok, a csatákat pedig az igazán nagy és erős hajók döntik el... Meg a vadászokkal lehet lőni meg lőni, meg manőverezni meg repülni meg kikerülni meg lőni meg lőni, ennyi... A nagy hajókban sokkal több a mélység, a saját alrendszerek menedzselésétől kezdve egészen az "Electronic Warfare"-ig, sokkal több lehetőséget kínálhatnának, testreszabhatóbbak lehetnének... Nem beszélve arról, hogy saját maguk is otthont adhatnak egy hangárnak, kis fighterek százaival. EVE-ben pl. van ilyen, bár ott sem tökéletes és kissé korlátozott is...

Kissé elszomorító a helyzet úrhajós MMO-k terén... Míg pl. hentelős Fantasyból van 666, addig űrhajósból lesz most ez, de valószínűnek tartom, hogy sokkal inkább ping mintsem skill háború lesz... Aztán van az EVE, ami alapvetően nem rossz, de iszonyat sok időt igényel és egy karakter is csak több hónap - fél év eltelte után lesz alkalmas valamire, a sok dolog közül, addig meg unalmas... Na meg lesz egy Star Trek Online-unk, amiről talán még korai kijelenteni, de bizony az eddig látottak alapján egy nagy vicc az egész...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Menthix
2009.02.20. 18:11
Végre lesz egy mmo, ahol nem csak a skillbart kell püfölni, hanem igazán rajtunk múlnak a dolgok! Izgatottan várom a nyár elejét
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Adriján
2009.02.20. 21:20
Menthix sztem nagyon elvagy tévedve
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Menthix
2009.02.21. 11:09
Adriján, egy szóval sem mondtam, hogy nem kell skillbar. Ha ismernéd az mmo-kat, tudnád, hogy a legtöbbükben nincs szükség ügyességre, ahhoz, hogy megnyerj pl. egy pvp-t.

Tudok is erre példát mondani. Tavaly voltam külföldön, ahonnan egy netkávézóból írtam haza a családnak. Ugye beültem a haverokkal, kicsit cod-ozgattunk, hülyültünk. Mellettem meg ilyen 10-11 éves forma gyerekek mmo-ztak (sajnos a játékra nem ismertem r
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Svindler
2009.02.21. 13:48
A nagy űrhajós megközelítés totális kihagyását én is sajnálom, jó kis stratégiákat lehetne felhúzni rá.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!