iPon Hírek

Kachina – a játék amelynek egy lyuk a főszereplője

Dátum | 2013. 04. 17.
Szerző | Morte
Csoport | JÁTÉK

Az Indie Fund szervezetet Jonathan Blow, Kellee Santiago és a játékipar más nagy elméi alapították abból a célból, hogy független fejlesztők játékait támogassák. Ennek köszönhetően olyan nagyszerű játékok születtek, mint az Antichamber, a Dear Esther és a QUBE. A legújabb darab, amelyet az alapítvány támogat a Kachina névre hallgat. A játék atyja Ben Esposito, a Giant Sparrow pályatervezője, aki az Unfinished Swanon is dolgozott. A Kachina alapötlete a Katamarihoz hasonlítható, a játékosok egy földön lévő lyukat irányítanak, amely a Kis Gömböchöz hasonlóan egyre nagyobbra nő, ahogy elnyeli a különböző tárgyakat és élőlényeket. Az a veszély persze nem fenyegeti, hogy kiszakad, mint a fent nevezett gömböc, ugyanis a népmese szereplőjével ellentétben ő ki is tudja köpni a tárgyakat. A játék egyébként a Pueblo indiánok hitvilágában létező szellemlényekről kapta a nevét, Amerika délnyugati részén játszódik és a modern amerikai és az ősi Pueblo kultúrák közötti viszonyt vizsgálja a felfedezés és eltörlés témáin keresztül. A darab ötlete a Molyjamen született, amely egy laza kis 48 órás összejövetel, amelynek keretein belül független fejlesztők állnak elő őrültebbnél őrültebb játékötleteikkel és prototípusokat is készítenek. A Molyjamet a Peter Molyneuxt parodizáló Molydeux Twitter fiók ihlette, erről korábbi cikkünkben olvashattok. A Kachina PC-re, Macre és iOS-re fog megjelenni, a dátum még nincs kitűzve.
A bal felső sarokban a főhős látható.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

3. Magrathea
2013.04.17. 19:33
"Végre egy játék, amelynek hősével a nők is azonosulhatnak."
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Morte
2013.04.17. 21:22
Ejnye, Pacman, pedig direkt a te kedvedért írtam oda kiemelten, hogy metaforikus.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. deviant01
2013.04.18. 09:03
metaforikus...



[LINK]
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!