iPon Hírek

Ken Levine BioShockos gondolatai

Dátum | 2011. 10. 28.
Szerző | Morte
Csoport | JÁTÉK

Ken Levine, az Irrational főnöke így írta körül a BioShock 1 és BioShock Infinite fejlesztésében betöltött szerepét: "Mintha egy magazin szerkesztője és írója lennék egy személyben.  A szerkesztésben hiszek. A "rendező" úgy hangzik, mintha mindent én csinálnék" - mondta Levine jelezve ezzel, hogy massachusettsi stúdiójában rajta kívül kb. százan dolgoznak.

Levine világossá tette, hogy az Infinite-ben betöltött feladata határozottan kreatív főnök volt, de nemcsak kreatív felügyeletet látott el. "A játék az enyém. Szeretek leülni és elbeszélgetni a többi fejlesztővel, de végül az én szavam az, ami dönt."

Bár a játék fejlesztése során ő volt kreatív főnök, a BioShock 1 filmes adaptációja során Levine szerepe megváltozott. "Ha olyan játékot készítesz, ami valaki más sorozatán alapul, szükséged van valakire, aki megmondja, mi az, ami hű a franchise-hoz, és mi az, ami nem. Ez volt az én feladatom a filmmel kapcsolatban."

Levine úgy gondolja, a film már jó kezekben van az ő direkt felügyelete nélkül is. "Hacsak valami okból kifolyólag nem döntenék úgy, hogy forgatókönyvíró, vagy ilyesmi leszek, de az egy külön szakma, és másfajta felelősséggel jár, a forgatókönyvírás és a sorozat történetéhez való hűség biztosítása két külön feladat."

Levine a BioShock Infinite hírhedtté vált "Revenge of the Jedi" jelenetével kapcsolatban nem mondott sokat, ami nem meglepő, és arról a lapátra tett projektről sem beszélt, ahonnan a jelenet eredetileg származik.

"Megvan az oka, hogy miért nem készült el. A stúdió szempontjait nézve nem az volt a megfelelő projekt abban az időben. És valahogy beleszerettünk az ötletbe, hogy az egészet inkább a BioShock világában valósítsuk meg. De erről még nem beszélhetek" – fejezte be mosolyogva.

 

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!