iPon Hírek

Kiadóra lelt az Outcast remake-je

Dátum | 2016. 05. 31.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Az Outcast - Second Contact néven készülő remake fejlesztője, az Appeal stúdió bejelentette, hogy együttműködésre lépett a Bigbennel, így az utóbbi felel majd a kiadói feladatokért. Ezzel vélhetően az utolsó akadály is elgördült az elől, hogy tényleg elkészülhessen és megjelenhessen a játék. Az 1999-ben megjelent Outcastot annak idején nem csak a kiemelkedő grafikája miatt dicsértük, de az egyike volt az első nyitott világú videojátékoknak. A kettő kombinációja pedig ahhoz vezetett, hogy számos díjat besöpört, és a mai napig is új fejlesztések ihletforrása. Jól hangzik, hogy a 2017-re várt Outcast - Second Contacton ugyanaz a csapat dolgozik, akik az eredetit is elhozták nekünk. "Ugyanazt a csapatot, és ugyanazt a szenvedélyt visszük bele a remake-be, mint az eredetibe. A rajongók már évek óta kérik tőlünk ezt a játékot, és a célunk egyértelműen az, hogy megmutassuk, milyen is lehet az Outcast a legmodernebb grafikával, még jobb játékmenettel, de az eredeti varázs megtartásával" - nyilatkozta Yves Grolet, a stúdió társalapítója. Akinek esetleg kimaradt volna az eredeti: a történet alapvetése szerint az emberiség felfedez egy párhuzamos univerzumot, melynek neve Adelpha. A felfedezés mögött álló amerikai kormány átküld egy felderítő robotot, azonban azt a másik oldalon megsemmisítik a talanok, Adelpha őslakosai, ezzel pedig egy törés következik be a téridőben, ami a Föld elpusztításával fenyeget. A játékban Cutter Slade-et alakítjuk, aki egy különleges ügynök, és akinek egy csapat mérnököt és tudóst kell elkísérnie, hogy azok megjavítsák az átküldött robotot. De természetesen semmi nem úgy sikerül, ahogy azt tervezték...
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

7. dongo84
2016.05.31. 11:57
VÉGRE!

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. nedcoleman
2016.05.31. 20:02
Nah, ez egy jó hír!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. sutyko_hop...
2016.06.01. 19:40
"Felfedez egy parhuzamos univerzumot melynek neve..." (a varban melynek neve ööáááööááá)
A milyenknek is van neve?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Meteoreso
2016.06.02. 15:52
Na de a legfontosabb dolgot nem mondtátok el a játékról.
Ez volt az a játék ami majdnem elindított egy technikai forradalmat aztán mégsem.
Nem háromszögeket renderelt le hanem "gömböket" és azokból készített mindent. Ha akkor kialakult volna rá egy megfelelő kártyacsalád ma lehet nem itt tartanánk. Ez a játék már háromszögekkel fog dolgozni, amiből látszik hogy köze sincs a régihez !
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Nephin nedco...
2016.06.03. 16:44
Bizony, nagyon örülök én is!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. sutyko_hop...
2016.06.03. 18:43
Szerintem nem gömbökkel hanem pixelekkel (voxel a neve).
És rohadtul memória igényes.
Kb ugyanannyit költenek ramra meg háttér tarolóra mint most vga-ra.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Meteoreso
2016.06.04. 20:17
Lehetséges de ott is jöhetett volna egy technikai újítás ami a technológiai fa egy más ágát nyitotta volna meg, nem mondom hogy sikeres lenne csak más, és az is lehetne jó.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!