iPon Hírek

Kiadót kapott a Tesla Effect: A Tex Murphy Adventure

Dátum | 2013. 08. 29.
Szerző | Morte
Csoport | JÁTÉK

A Tesla Effect: A Tex Murphy Adventure a film noir-os stílusú, posztapokaliptikus, emellett nem kevés humort is tartalmazó magándetektív széria 6. része lesz, és egyben a 15 évvel ezelőtt megjelent, cliffhangerrel végződő Overseer folytatása. Bizony, az Overseer már hosszú évek óta ül a polcomon, két nagytesója az Under a Killing Moon és a Pandora Directive mellett. Emlékszem még ez volt az első olyan játékom, ami DVD-s volt, ami akkoriban nagy újdonságnak számított, nem kis büszkeséggel hoztam haza. A darabot ezúttal is Chris Jones és Aaron Conners készítették, ezúttal új stúdiójuk, a Big Finish Games segítségével. Chris Jones egyáltalán nem öregszik, így gond nélkül alakíthatja Tex Murphy-t, a karaktert, aki annyira hozzánőtt, hogy más amúgy sem játszhatná el. Az alkotók hosszú évek óta lobbiztak már a folytatásért, melyet végül Kickstarter segítségével sikerült megfinanszírozniuk: a kitűzött 450 000 dolláros összegnél kicsivel több, 598 104 dollár jött össze. Kickstarteres projekteknél nem szokás, hogy kiadójuk is legyen, itt azonban valahogy az Atlus is bekerült a képbe, az alkotók erről azt mondták, hogy a társulás segítségükre lesz abban, hogy a kaland még teljesebb legyen; a kiadónak köszönhetően több animáció és jobb effektek kerülhetnek a játékba, és számíthatunk extra meglepetésekre is. "A Tex Murphy szériát sokan kedvelik az Atlus köreiben, a csapatból sokan játszottunk a Tex játékokkal, mielőtt még bekerültünk volna a játékiparba" - mondta Bill Alexander, az Atlus egyik vezetője. "Az Atlus előszeretettel támogatja a fejlesztőket abban, hogy nagyszerű játékaik a piacra kerüljenek, és lelkesek vagyunk, hogy új életet lehelhetünk ebbe a klasszikus szériába. Reméljük, hogy a játék felidézi majd a Tex Muprhy rajongók szép emlékeit, és egyben az új játékosgenerációt is megismerteti a széria egyedülálló humorával." A Tesla Effect Steamen fog kijönni, eredetileg idén nyáron jelent volna meg PC-re és Macre, de mindenképp csúszni fog, a dátumon még tanakodnak az alkotók, akik a következőket mondták ezzel kapcsolatban: "A játékot optimális időben szeretnénk kihozni, és mivel idén karácsonykor két új konzol is bemutatkozik, ezért 2014 első negyedévét céloztuk meg."
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!