iPon Hírek

Kickstarterre került az Underworld Ascendant

Dátum | 2015. 02. 05.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Az 1992-ben megjelent Ultima Underworld rendkívül nagy hatással volt a játékiparra. Nem csak, hogy az egyik első teljesen 3D-s és textúrázott játék volt, de korábban soha nem látott szabadságot adott a játékosnak a világ felfedezésére és a történet alakítására. Ezt szeretné most feltámasztani az Underworld Ascendant keretében Paul Neurath, a játék egyik eredeti alkotója, akihez több régi motoros is csatlakozott. Az Underworld Ascendant tulajdonképpen pontosan azt ígéri, mint elődei, csak jóval modernebb köntösben. Egy nyomasztó, sötét fantasy alvilágot fedezhetünk fel, ahol a történet mellett számos melléktevékenység vár ránk, és ahol a különböző frakciók folyamatosan harcolnak egymással. A kalandokba a fighter, thief vagy mage klasszok egyikével vetődhetünk bele, de ezek képességeit menet közben kedvünk szerint keverhetjük is, hogy teljesen egyedi, a játékstílusunknak megfelelő karakter jöhessen létre. A legkérdekesebbnek mégis az Improvisation Engine nevű új megoldás hangzik. A készítők szerint ez nem másra ad lehetőséget, mint hogy teljesen egyedi és saját módon oldjuk meg a különböző helyzeteket - "legyél a fantasy világ MacGyvere", szól a leírás. A kiterjesztett célok is jól hangzanak. Ha a kiírtnál több pénz gyűlik össze, akkor bekerülhet a játékba a kooperatív mód, valamint egy pályaszerkesztő, amivel elkészíthetjük a világ egy új szegletét, és azt megoszthatjuk a többiekkel. A fejlesztők 600 ezer dollárt szeretnének összeszedni a Kickstarteren. A munkálatok már négy hónapja elkezdődtek, és mivel a Unity Engine-t használják, a technológiai háttér adott, ezért a különböző játékmechanizmusok prototípusainak kipróbálásával jól haladnak.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

3. Crytek01
2015.02.05. 23:00
Van még ezen mit dolgozni nagyon gagyinak tűnik
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Morte
2015.02.07. 03:51
A videó egy korai működő prototípust mutat, aminek nincs köze a végleges grafikához, csak a játék rendszereinek tesztelésére szolgál.

Akinek mond valamit a Looking Glass Studios név (Thief, System Shock stb.), az tudja, hogy nem mindennapi játékot fogunk kapni a csapattól, amely a legendás stúdió szellemi utódjának tekinthető. Az OtherSide soraiban Paul Neurath mellett ott van több régi Looking Glass tag is, többek között Warren Spector (az eredeti Deus Ex rendezője) és Tim Stellmach is. Hatalmas elmék, legendás fejlesztők.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Meteoreso
2015.02.09. 16:40
Egy picit ellened megyek ha nem baj.
Az Ultima sorozatnak készül egy Online verziója is amit elég keményen kritizálnak és maga a név egy fogalom: Ultima , Gothic, Wizardry, Elder scroll, ha NAGY RPG t kell mondani ez a négy ugrik be ma is.
Az lehet hogy a Thief a maga korában klassz volt de jelen esetben ez egy gyűjtés és az "Unity Engine-t használják" amiben készült pl a Wasteland 2.
Amiről sokmindent el lehet mondani csak azt nem hogy modern.
Igencsak kopottas már az a motor, amit PS3 ra ingyen adnak már a programozóknak. Sokadik adakozásból összegyűjtött unity s játékot láttam amiknek nemigen ment 80% fölé a grafika.
RPG nél nem a Grafika a legfontosabb ezt aláírom, de azért nézzen már ki úgy legalább mint a Might Magic X vagy a vagy a Legend of grimrock 2.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!