iPon Hírek

Kint lesz az E3-on a Lords of the Fallen

Dátum | 2013. 05. 17.
Szerző | Magrathea
Csoport | JÁTÉK

Hivatalosan is bejelentették a Lords of the Fallent következő generációs konzolokra és PC-re. A szerepjáték az idei E3-on is kint lesz.

"A Lords of the Fallen egy olyan részletgazdag fantáziavilágban helyezkedik el, melyben az istenek kudarcot vallottak az emberiség szolgálatában. A játékosoknak egy Harkyn nevű embert kell alakítaniuk, akinek az a küldetése, hogy szembeszálljon a megállíthatatlannak tűnő természetfeletti erőkkel. Be kell utaznia a világot, amelyben a nép megoszlik azok között akik követik, és akik szembeszállnak a Bukott Istennel. Az utazás alatt számos döntést kell meghozni, amik drámaian befolyásolják a sztorit és a karaktert." A készítők szerint a Lords of the Fallen egy nagy kihívást nyújtó játék lesz, kicsit olyan, mint a Dark Souls. A fejlesztő a tapasztalt német Deck 13 stúdió, a projekt feje pedig nem más, mint Tomasz Gop, aki a Witcher 1 és 2 fejlesztésénél is kulcsfontosságú szerepet játszott. A LotF már majdnem 2 éve készül, a cél az, hogy jövőre kihozzák. Ahogy azt már említettük, a játékban nehéz csaták lesznek: "Amikor besétáltok egy helyre és 10 ellenfelet kell legyőznötök, az eltarthat akár 1 óráig is." Azzal példáloztak, hogy egy Mortal Kombat vagy Tekken csata is lehet jó hosszú, nem beszélve a már említett Dark Soulsról. Ez persze nem azt jelenti, hogy egy az egyben lemásolják a DS-t, nekik lesz például képességfájuk is, ami leginkább a Borderlandsére hasonlít (~akcióskillekkel), azt már mondanunk sem kell, hogy kasztok is lesznek. Gop elmondása szerint játszanunk kell a játékot, hogy teljesen megértsük azt. "Ez tipikusan egy olyan játék, amit jobb játszani, mint nézni. Nem mintha rosszul nézne ki."

Jövő generációs játék lévén természetesen a látványvilága is figyelemreméltó, sok minden lesz benne, ami jelengenerációban egyáltalán nincs (legalábbis a korosodó konzolokon): fejlett DX11-es effektek, tesszeláció és élsimítás. Gopot megkérdezték a köv. generációs Xboxról is, amiről természetesen konkrétumokat nem mondhatott, de annyit elejtett, hogy nem fog minket meglepetés érni a belsejét tekintve. Az új PS4-ről viszont már mesélhetett, méltatta, hogy mennyire sokat jelent majd a 8GB GDDR5-ös RAM a gépben. Sokkal több apró részletet és tesszelációt. Az új generációs játékok fejlesztésének hátránya, hogy sokkal több eszközre van szükség ahhoz, hogy megtöltsenek egy nagy és részletgazdag világot, ami több pénz és több idő. Egy next-gen játék is hozható ugyanakkora csapattal, mint egy jelengenerációs, de több idő kell majd ahhoz, hogy kihozzák az új hardver előnyeit. Egy olyan játéknál, mint a Lords of the Fallen, nagyon vonzóak lesznek az új konzolok online képességei is, hogy felvegyünk és megosszunk egy technikás csatajelenetet, jó móka lehet majd (és legalább 2 számmal növelheti a felhasználók e-pénisz méretét). Ami pedig a játék online lehetőségeit illeti, azokról még nincs információ, de talán az E3-on majd több információval is szolgálnak nekünk. Annyi biztos, hogy elsősorban single-player játék lesz a LotF. A Deck 13 már 2001 óta létezik, övék az Ankh, a Jack Keane kalandjátékok és a 2010-es multiplatform akció-szerepjáték, a Venetica. Egyik sem volt különösebben nagy durranás, de hátha majd most bizonyítanak. Jelenleg a Lords of the Fallen mellet készül náluk egy vámpíros akció-RPG is, a Blood Knights. Ja igen, majd elfelejtettük... a kiadó a City Interactive *trollface*. :)
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

4. skripton
2013.05.17. 20:07
Az az utolsó mondat -.-
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. YellowFlas...
2013.05.18. 01:46
City... NOOOOO!!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Eretnek90
2013.05.18. 06:37
mekkora pöcsök már ezek... egy az egybe a Malazan book of the fallen storyját lenyúlták. Jó lenne belőle 1 játék de nem így
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. kullo1
2013.05.19. 13:39
"Azzal példáloztak, hogy egy Mortal Kombat vagy Tekken csata is lehet jó hosszú..."
A Tekkent-t az első része óta nyomom,ez idő alatt jó néhány profi játékossal összehozott a sors,de még így is a leghosszabb meccsek sem voltak másfél perc felett(időlimit kikapcsolva persze),a mortalrokról meg ne is beszéljünk(mondjuk a legújabbal nem nem játszottam),de ott konkrétan volt hogy 8 másodperc alatt szénné vertek
Szóval ez 10 ellenfél legyőzése kb 1 óra mert annyira taktikusak lesznek a csaták...hm szerintem ez ki fogy merülni abban hogy szaladj oda az ellenhez vágd pofán 3szor azt szaladj el és ezt csináld meg még 800szor,meg okádd rá a tűzlabdák közben hátrálj fél óráig.Az meg hogy City...igaz hogy rengeteget fejlődtek az évek folyamán csak még így sem érik el a játékaik a közepes szintet sem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!