iPon Hírek

Kiszáguldott bétából a Star Citizen harci modulja

Dátum | 2014. 12. 22.
Szerző | Morte
Csoport | JÁTÉK

A Star Citizen fejlesztője, a Cloud Imperium Games útjára indította a játék harci moduljának, az Arena Commandernek az 1.0-ás verzióját, amelyben játékosok és MI által irányított űrhajók ellen csatázhatunk. Az 1.0 fontos mérföldkő a játék fejlesztésében, vele bekerült a lobby rendszer és számos új űrhajó is a modulba. Repülhetünk végre az Aurora, a Mustang, a 300 és a Hornet minden változatával, valamint a Cutlass és az Avenger alap modelljeivel is. Korábban sok olyan űrhajó volt (némelyik ráadásul igen drága), melyet csak a hangárban lehetett megnézni és nem voltak működőképesek. A lobby rendszer egy másikkal, a barátokéval együtt érkezik, mindkettő arra szolgál, hogy a játékosok megtalálhassák egymást. Az 1.0-ás új animációkkal, textúrákkal és kamerákkal, ill. más új rendszerekkel is kiegészíti a játékot (oldalra ható gravitációs erő, űrhajó aláírások, hajtómű energia). Az Arena Commanderhez készült 55 oldalas pdf kézikönyv innen tölthető le. Az összesen hat nagy modulból álló Star Citizen fejlesztése szépen halad, a Hangar, a Command és a most megjelent Arena modulok már elérhetőek. Készülőben van még az FPS, a történet alapú Squadron 42 és a Planetside modul, ill. az univerzum, amely az összes modult egésszé kovácsolja. A projekt atyja, Chris Roberts a Gamescomon úgy nyilatkozott, hogy a teljes játék 2016-ban fog elkészülni.
Mustang Gamma
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

27. Tyrel
2014.12.22. 16:04
Egyáltalán nem száguldott ki a bétából, sőt...
Az Arena Commander még mindig egy Alpha teszt, közel sincs még Béta állapotban sem, az 1.0 pedig nem a megszokott fő programverziót takarja (ha már itt tartunk ez valahol 13.X környékén jár), hanem az Arena Commander-be tervezett Feature verzió.

Az 1.0 az az amit most tud, vagyis kb. ez: http://i.imgur.com/3Pa2yWW.jpg
A 2.0 a Multi-Crew ships, azaz a többszemélyes hajók (pl. Constellation) bemutatása ill. harcrendszerének Alpha tesztje lesz.
A 3.0 pedig már Capital Ship-eket (massively multi-crew ha úgy tetszik) is felvonultat majd és össze lesz kötve az FPS modullal, lehetőséget adva hajó-megszállós csatákra.
Ez mind, mind Alpha lesz.

Az FPS modul, a Planetside modul, az összes modul mind Alpha. Az első alkalom amikor a Star Citizen Béta állapotba kerül az lesz amikor elindul a Persistent Universe bétatesztje, ahol az összes modult összekötik. Erre valamikor 2016 első felében számíthatunk.

U.I.: Nincs Command és nincs Arena modul. Arena Commander van, ez a kettő egy és ugyan az. Korábban Dogfighting Module néven hivatkoztak rá.

Szerk.:
Ééés nem 6 modulból áll, hanem 3 + 1-ből:
- Doghfighting Modul - Arena Commander
- FPS Modul - értelmeszerűen a lövöldözés, 2015 Q1-ben sokkal többet láthatunk majd belőle, megjelenés valamivel az után
- Hangár Modul - ez gyakorlatilag meg fog szűnni.
- Planetside / Social Modul - ebbe az irányba fog a Hangár modul tovább fejlődni. Először azzal hogy meglátogathatjuk egymást a hangárjainkban, majd később azzal hogy ki is sétálhatunk belőlük shoppingolni vagy a parkban üldögélni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
26. wishformor...
2014.12.22. 16:14
szvsz: olyat fog bukni mit reszeg ovodas a befagyott pocsolyan...
de majd az ido eldonti....
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
25. Tyrel wishf...
2014.12.22. 16:17
Kicsit sem hazudtoltad meg a nickneved ezzel a hozzászólással...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
24. wishformor... Tyrel
2014.12.22. 16:23
az a baj, hogy nem azert fog sztem bukni, mert nem lesz jo jatek, hanem azert amekkora hype-ot csinaltak korulotte, nem fog felerni a varakozaskhoz sztem...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
23. Tyrel wishf...
2014.12.22. 16:27
Szerintem meg fognak tudni valósítani mindent amit ígértek és teljesíti majd az elvárásokat... csak:
- nagyon sokat csúszik majd a kiadása
- sok fature amik amúgy tök jók egyúttal bugosak és/vagy exploitolhatóak lesznek mert nincsenek felkészülve a sok idióta trollra
- sok embert el fog tántorítani a végleges játék gépigénye (szinte biztos vagyok benne hogy amilyen géppel most Arena Commander fut High-on, azzal egy Persistent Universe béli masszív űrcsata talán Low-on se akar majd megmozdulni)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
22. atti2010 wishf...
2014.12.22. 16:36
Ha nem lesz tele bugokkal sikeres lesz a játék mert igény van rá, a grafikával nem lesz gond az már most látszik.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
21. wishformor...
2014.12.22. 16:57
aki esetleg nem bir addig varni,
tavaszra igeri a srac ezt a gammat:
Limit Theory:
https://www.youtube.com/watch?v=0tPdbLe3zx0
proceduralisan generalt benne minden, mission-ok, rendszerek, bolygok, es meg a hajok is.

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
20. Mistycica wishf...
2014.12.22. 17:17
LT: Te jó ég még valaki aki tud róla Fórumon igen aktív vagyok arrafelé, majd jelentkezem bétával ha minden igaz!

Az SC (azon kívül amit mások hozzátettek itt) szerintem jó játék lesz ha a felét lehozza az ígéretnek, de a hypenak lehetetlen megfelelni. Amit ideböffentenék még - a drága űrhajó kis hála a hatalmas adományért, nem vásárlás, annak meg sem éri; akkor költesz annyit a játékra ha jótékonykodsz. Valamint igen, a rendszerkövetelmény szép lesz, de ezt már megszoktuk Chris Robertstől. GTX 980 or GTFO; Master Race
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
19. sensorprim...
2014.12.22. 21:31
Múltkor volt itt az fps modulról videó hát az valami borzalom volt.
Olyan csapatnak lett kiadva akik 1 játékot csináltak és kegyetlen rondát, hát most se sikerült jobbat.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
18. umi92 senso...
2014.12.23. 02:31
kegyetlen rondát?

https://www.youtube.com/watch?v=p-smviTDYNM

komolyan ebben mi a kegyetlen ronda szerinted? bocs pontosítok, szerinted ha ez ronda, akkor melyik játék szép? kíváncsivá tettél.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
17. Tyrel umi92
2014.12.23. 09:17
Szerintem a Nexuiz-ra gondolt, de igazából tökre nem számít... A Star Citizen FPS modulját azért kapták meg ők, mert tapasztaltak a CryEngine használatában.

Az a legelső FPS demó még Alpha-nak sem igazán tekinthető, annyira korai állapotban volt... és már ott is látszott a kezdeménye olyan feature-öknek amik más mai FPS játékban nem nagyon vannak. Pl. hogy ők nem csalnak/trükköznek, hanem a fegyverek tényleg pontosan oda lőnek ahová a csövük néz. Pl. egy CoD vagy egy BF nem ezt csinála, ott az hogy hová lősz tisztán a monitorodon lévő célkereszttől függ, de ha közben a karaktered modellje mást csinál, pl. össze-vissza hadonászik a fegyverrel akkor is arra fog lőni amerre a te célkereszted mutat, mert ott valójában nem a fegyverből jön ki a lövedék.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
16. ChoSimba umi92
2014.12.23. 14:26
Pedig nem szép. Csillog villog, de nézd meg pl. az árnyékokat és a megvilágítást. Botrány.
Azt azért nem mondanám, hogy kegyetlen ronda, de elég "gagyi". Én inkább illúzió rombolónak mondanám.
De mindez persze nem fog számítani, ha a játékélmény bőven túltesz ezen. Lásd minecraft, az ugye minden csak nem szép, mégis elvolt vele az ember heteket
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. Ronan
2014.12.23. 14:58
Bárhogy is alakul a végkimenetel amikor valóban elindul.Mert mi játékosok adjuk az ötleteket,és a pénzt is fejlesztésre és alaktani kódokat átírni bizonyosan nem egyszerű.De meg lehet csinálni és jobbá lehet tenni azt ami addig nem volt jó vagyis hozzá adni kijavítani.Itt semmi sem végleges még.Amit eddig elértek szerintem az mindenképpen megérdemel egy elismerést.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. umi92 ChoSi...
2014.12.23. 15:14
én már rég nem nézem ilyen "művészi" szemmel a grafikát az adott játéknak. régen mindig néztem, manapság már inkább nem foglalkozom vele. én úgy gondolom hogy már 1-2 éve a grafika nem igazán fejlődik sehova sem. van egy szint amit hoznak a játékok hol több hol kevesebb sikerrel. én megvettem a The Forest játékot, talán számomra ez a legszebb játék amivel játszottam valaha. de kinek mi..ezzel most kár lenne vitatkozni.
viszont, hogy a Star Citizen csúnya lenne, ez szerintem badarság. The Crew vagy AC Unity ocsmány? azzal egyetértek. de ez.. pláne úgy, hogy még meg sem jelent ugye..
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. atti2010 ChoSi...
2014.12.23. 15:25
Gagyi, fényévekkel az Ubisoft Assasins üdvöskéje előtt jár még így pre Beta állapotban is.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. VikMorroHu... wishf...
2014.12.23. 17:47
Amúgy milyen hype-ra gondolsz? Ez nem a Ubisoft, ahol remek ötletekből rosszul összerakott játékokat komoly marketinggépezet segítségével hoznak ki nyereségesre.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. VikMorroHu... Tyrel
2014.12.23. 17:55
De, hat modulból áll. A hangár modult nem tudom, honnan vetted, hogy meg fog szűnni, én eddig azt hallottam, hogy még tovább fogják bővíteni, ahogy te is írtad. De a bolygófelszín egy másik modul lesz, ami hozzá kapcsolódik. Attól még nem szűnik meg. Egyébként akit érdekel, itt lehet követni a haladást: https://robertsspaceindustries.com/project-status
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. Tyrel VikMo...
2014.12.23. 18:30
A Squadron42-re és a Persistent Universe-re nem tekintek önálló modulokként ahogy ők sem... attól hogy csináltak egy részt ami így van meg designolva nem lesz rögtön 6 modul, ugyan úgy ahogy egy autó sem megy hangsebességgel csak azért mert a reklámjában kondenzcsíkokat húz maga után...
Önálló dolgokat valósítanak meg, persze, csakhogy azok nem a játék alap építő kövei, hanem már a végleges termékek ami azokból lesz.

Továbbra is a 3+1 igaz amit korábban leírtam. A PU és az Sq42 nem alap elemek, az a "két" játék már maga a végleges Star Citizen lesz, nem csak egy újabb "modul" a többi mellé.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. kiskoller
2014.12.23. 19:30
Minek FPS rész egy űrhajós játékba?
Kicsit olyan sokat-akar-a-szarka-nem-bírja-a-farka beütése van...


Ilyen modul, olyan modul, 1.0 de ez még csak alfa verziója a játék hatodnyi részének, számomra követhetetlen. Úgy látom nem csak nekem.

Első bétateszt 2016? Mikor lesz ebből játék?2017 vége, 2018 eleje? Aztán még várni fél-egy évet hogy a tömegek által felfedezett bugokat kijavítsák, és akkor kapunk egy épkézláb játékot 2018 végére. Addig se eleje, se vége.

Nyílván megalapozatlan a véleményem, ezt úgy írtam, hogy a játékot csak hallásból ismerem. Pár éve még követtem a techdemókat meg videókat, aztán feladtam.

Nyílván sok baj van abból, ha egy kiadó siettet egy játék kiadását, száz példa van erre, de valahogy a crowdsourcing játékok mindig lassabban haladnak. Bár lehet csak azért tűnik így, mert egy normál játékról már csak akkor hallasz amikor 70% kész van, ezeket meg a tervezési szakaszban már publikálják és várják a lóvét.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2014.12.23. 22:28
Jó példa a BF4, nagyot bukott a sok hibája miatt és ennek legfőbb oka (a siettetése mellett) az volt hogy gyakorlatilag a megjelenésének napján játszottak vele átlag halandók.
Star Citizen-el már most is. Minden modulban és majd később a Persistent Universe bétában több hónap vagy akár több év aktív teszt benne lesz mire a megjelenés napját elérik.
Nyilván nem lesz hibátlan, de valószínűleg inkább exploitoktól kell tartani majd mintsem game-breaking bug-októl.

Megjelenés - szerintem - 2016 Q4... mondom ezt úgy hogy a Persistent Universe Alpha-t 2016 Q1-re saccolom (hivatalosan 2015 Q4-re van ígérve)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. lillehamme... Tyrel
2014.12.24. 14:26
2016 q4re már a bf is működni fog...

Itt ugyan úgy egy félkész játékért fizetnek az emberek. Majd ha bf5 release helyet indul fizetős bétával és boldogabbak leszünk? Mert kábé úgy érzem az assassin creeddel is az egyedüli gond hogy a marketing még nem jött rá, hogy a mostani verziót elnevezik early accessnek, és kérnek érte még 15 dollárt és az egészet megúszták volna büntetlenül.

Remélem nem ez lesz a jövő.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. drenadar kisko...
2014.12.24. 19:40
Ki mondta, hogy ez egy űrhajós játék? Már itt van a baj... Lesz itt ebben sok minden. Nem tudom mi nem átlátható, de aki majd a bétára csöppen be annak nem is kell majd ilyenekkel foglalkoznia mint modulok, mert ott már egy egésszé lesznek ezek összerakva

A bétateszt és a többi meg majd akkor lesz, ha kész lesz.

Miért hiszi mindenki, hogy egy játék fejlesztése az egy év? Csak mert látjuk, hogy a Call of dutyk hogy jönnek le a futószallagról? Olyanok is. Vagy a Need for speed sorozat?
Ezeknél ez sokkal több lesz és igényesebb... pl nem áll mögöttük kiadó, aki azt nézze hogy csak olyan tartalom kerüljön a játékba ami mindenkinek tök egyszerű, nehogy a játékost zavarja hogy valahol elbukhat ^^
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2014.12.26. 23:29
Ajánlom is hogy legyen benne kihívás különbem összedobjuk a pénzt küldünk a fejlesztőknek egy Amerikai kiképző őrmestert hogy az üvöltse le a fejüket.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. kiskoller
2014.12.27. 15:38
Akkor én néztem félre valamit, de ez a Chris Roberts a Wing Commanderes csávó, nem? Az meg egy űrszim volt. Itt is űrhajókkal demózott, hát gondoltam ez is az lesz.

De nem az a lényeg, hogy hogyan nevezed. A lényeg, hogy egyszerre akarnak több játékot egybe zsúfolni. Lesz itt FPS meg Űrszim is. Aki csak repkedni szeretne annak felesleges az FPS. Hardcore FPS fanok meg nem fogják megvenni ezt a játékot, csak hogy lövöldözhessenek.

Ahogy elnézem a koncepció amivel el akarják adni a játékot egy perzisztens világ kreálása amibe a lehető legnagyobb rétegét a gémer társadalomnak bele akarják zsúfolni. Ez ritkán működik.

Fogj egy átlag WoW/EQ klón MMO-t. Ezerszer bejáratott sémát követknek, mégis jönnek a hatalmas bakik Day One. Összeomlik a gazdaság, exploitok, az elképzelt funkciókat nem használják az emberek, nem a legszórakoztatóbb módszerekkel farmolnak mert nem éri meg, stb stb.

Most fogj egy olyan céget, akinek ez az első MMO-ja, és egyből szakít is a normával, és ráadásul még különböző játékmódokat is bele akar dobni a levesbe, nem csak egyet.

Ez vagy hatalmas szívás lesz megjelenéskor, vagy hatalmas, hosszantartó bétateszt rengeteg olyan játékossal, aki már megvette a játékot (crowd-sourcing ugye). No és mi a különbség egy hosszú, fizetős, rengeteg játékossal tartott bétateszt és a játék megjelenése között?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. atti2010 kisko...
2014.12.27. 15:43
Nézd meg hány bejegyzés van a játék fórumán és még meg sem jelent, hatalmas siker lesz.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. kiskoller
2014.12.27. 17:32
"hatalmas siker lesz."

Ezt nem is vitatom. Azt vitatom, hogy jó játék lesz-e.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. VikMorroHu... kisko...
2014.12.29. 17:19
Nem néztél el semmit, ez a valaha készült legjobb űrszimulátor lesz. Azt viszont elnézted, hogy a játékos társadalom legnagyobb rétegét akarják belezsúfolni. Ez a játék azoknak készül, akik PC-n akarnak űrszimulátorral játszani. Abba pedig belefér az FPS rész is. (Gondolj csak bele: összeállsz a haverokkal/vadidegenekkel egy kisebb flottába, megtámadjátok az egyik bolygót blokád alá vont idegeneket/kalózokat, a kisebb hajók kilövése után átszálltok a zászlóshajóra, és elfoglaljátok. Közben pedig találtok valami olyan adatot, amit felhasználva egy egész küldetéssorozat bontakozik ki előttetek.)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!