iPon Hírek

Korai hozzáférésű lett a Ghost of a Tale

Dátum | 2016. 07. 27.
Szerző | Nephin
Csoport | JÁTÉK

Ha Dark Souls-beli karakterünkre nagy, félhold alakú füleket, icipici lábakat és selymes bundát illesztünk, megkapjuk a Ghost of a Tale főhősét, aki rettenthetetlen bátorsággal kalandozik egy mágiától és harcias erdei lényektől zsúfolt világban. A játékot Lionel Gallatnak, a Dreamworks és a Universal filmanimációs veteránjának neve fémjelzi. A projekt főszereplője Tilo, egy kalapot és a hátán lantot hordó kisegér. A Dark Souls csak az egyik azok közül a játékok, könyvek és filmek közül, melyek inspirációul szolgáltak Gallatnak a játékhoz, a listán szerepel az Ico, a Gothic, a Micimackó, vagy a The Dark Crystal és a The Secret of NIMH is. A közös minta talán a „kicsi szőrmókként fussunk nagy, csúnya, ijesztő dolgok elől” koncepció lehetne.
A Ghost of a Tale-ben Periclave, egy titokzatos sziget a helyszín, mely sokáig a Patkányok Seregének vitatott őrposztja volt, de mostanra már elhagyatott és a pletykák szerint kísértetek lakják. Számtalan mese szól a Periclave-i toronyban elrejtett kincsről, de még egy erős harcosnak is botorság lenne odamerészkednie, egerünk pedig mindennek kinéz, csak annak nem. Gallat tervei szerint sokszor visszanyúl majd filmes munkájához, hogy mozihatású környezeteket és stilizált dizájnnal rendelkező karaktereket alkosson. Vissza szeretné hozni a rácsodálkozás érzését is, melyet ő is tapasztalt a 80-as és 90-es években az akkor aktuális, mára klasszikussá vált szerep- és kalandjátékokkal való időtöltés közben. A helyszínként szolgáló sziget középkori hatású, csak állatok népesítik be, nagy szerepe van a felfedezésnek és annak, hogy beleéljük magunkat a történetbe. Lesznek lopakodós részek, álöltözetek, küldetések, valamint beszélgethetünk barátságos és ellenséges karakterekkel is.
A korai hozzáférés durván a játék negyedét fedi le jelenleg, felfedezhetjük az omladozó Dwindling Heights Keepet. Gallat szerint a játék nagyjából hat hónapig lesz ebben a szakaszban és azt is elmondta, miért döntöttek a megjelenés ezen formája mellett. Az egyik ok az, hogy szeretnének visszajelzéseket kapni a játékosoktól technikai és egyéb téren, a fejlesztés jelen szakaszában ennek nagy hasznát látnák. A másik ok a jó öreg pénz: 2013-ban 40 ezer dollárt gyűjtöttek egy Indiegogo-kampányban, az Xbox One-verzióhoz adott egy kis keretet a Microsoft, de a további fejlesztéshez több anyagi forrásra van szükségük (az eredeti megjelenést 2015-re tervezték). A korai hozzáférésből befolyó összegből a saját maguk által felállított mérce szerint fejezhetik be a játékot, miközben teljesen függetlenek tudnak maradni. A Ghost of a Tale a GOG-on és a Steam Early Access keretében érhető el.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

2. LGx
2016.07.27. 14:20
ahhahahaha, patkányos Gothic! KELL!!!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Meteoreso
2016.07.27. 14:46
Szenzációsan jó játék !!!
Végre egy dungeon clawer ami nem veszi magát komolyan és mégis kellemesen szórakoztat...
a linkelt videó pedig jól eltalált kifejezetten izgi főleg a vége.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!