iPon Hírek

Korai volt a Watch Dogs 2012-es bemutatása?

Dátum | 2014. 03. 13.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

A Watch Dogs némi grafikai butításon ment keresztül, mióta először bemutatták 2012-ben, de még a tavaly demózott PS4-es verzióhoz képest is némileg gyengébb látványra számíthatunk az újgenerációs konzolokon. Jó ötlet volt-e ilyen korán bemutatni a játékot? Ezt a kérdést tették fel Jonathan Morinnak, a játék kreatív igazgatójának is, aki elmondta, hogy tulajdonképpen a Ubisoft vezetősége kényszerítette őket arra, hogy bemutassák a játékot a 2012-es E3-on. Konkrétan maga a vezérigazgató, Yves Guillemot ragaszkodott hozzá: "Yves akarta, hogy leleplezzük a játékot az E3-on, akkor is, ha mi úgy éreztük, hogy kissé korai." - mondta. Részben azért is érezte korainak a dolgot a fejlesztőcsapat, mert ugyan a játék az újgenerációs konzolokra (is) készült, ezekről a gépekről akkor még gyakorlatilag semmit nem tudtak. "Alapvetően úgy terveztük a játékot, hogy a PS3-on és Xbox 360-on is működjön, de a motort fel tudjuk skálázni olyan hardverre, amiről úgy gondoltuk, hogy az új konzolokban lesz." Lehet, hogy az első bemutatókkal túllőttek egy kicsit a célon? Lehet, hogy a PC-s verzióban megtapasztalhatjuk majd ugyanazt a látványt, mint az első bemutatókban? Hamarosan kiderül, a játék ugyanis május végén jelenik meg PC, PS3, PS4, Xbox 360 és Xbox One platformokon, később pedig érkezik Wii U-ra is.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

6. Kerty
2014.03.13. 17:44
már most mindenki mossa a kezét
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. kray
2014.03.13. 19:36
Szoval ez a jatek mar most bukta lesz sebaj, mosom kezeim
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. gery84
2014.03.13. 22:19
Inkább azt mondják meg hogy az nvidia mennyi fűzetett azért hogy konzolon rondább legyen mint PC-n.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2014.03.13. 23:15
szerintem 6 millió eurót fizetett.

amúgy miről beszélsz ?!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Shinjiii
2014.03.14. 07:49
Szerintem aki PC-re fogja megvenni, az nem azért lesz, mert egy fokkal részletesebbek a textúrák, én pl. úgy leszarom ezt minden játékban. Erre verik öcsém komolyan, hogy scope-al ránéznek a falra és milyen ratyi a játék hogy 24x zoomban nem éles a repedés a téglán.

De nem is erről volt szó, hanem arról, hogy miért polírozták fel a grafikát E3-on, és miért gáz a jelenlegi gameplay videók alatti látvány ahhoz képest?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. WaspHUN Shinj...
2014.03.14. 11:59
Nem a 2012-es E3-ra "polírozták fel" hanem azóta kellett visszavenni a részletességből, mert el kell, hogy fusson a konzolokon is.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!