iPon Hírek

Külsős csapat készíti a DmC PC portját

Dátum | 2012. 09. 20.
Szerző | Morte
Csoport | JÁTÉK

A DmC Devil May Cry 2013 január 15-én jelenik meg PS3-ra és Xbox 360-ra. A Capcom USA producere Alex Jones a Tokyo Game Shown elmondta, hogy igyekeznek, hogy a  konzolos verziók után a PC-s is minél hamarabb kijöhessen, de pontos dátumot még nem tudott közölni. A PC-s verziót nem a Ninja Theory fogja elkészíteni, ezt a feladatot egy lengyel minőségellenőrzésre és lokalizációra specializálódott cég, a QLOC fogja elvégezni, amely korábban már foglalkozott ilyesmivel, ők készítették el több Capcom játék (Super Street Fighter 4 Arcade Edition, Street Fighter x Tekken) PC-s verzióját. A Capcom vezetése elégedett volt a QLOC eddigi munkájával, ezért választották ismét ezt a csapatot. A producer szerint a PC változat azért fog késni, mivel külsős cégnek adják ki, és ez plusz logisztikai feladatokat jelent. Jones arról még nem tudott nyilatkozni, hogy mit fog tudni a PC-s verzió, de a rajongók remélik, hogy ki fogják használni a hardware lehetőségeit, és felturbózzák a framerate-et. Konzolon a játék ugyanis 30 fps-el fut, a PC-sek ennél többet szeretnének.

A Capcom tegnap kiadott egy új előzetest, amely töprengésre késztette a rajongókat: vajon Dante előkelő, Fedórát viselő testvére, Virgil játszható karakter lesz-e? Jones cáfolta, hogy így lenne, és inkább Sparda szerepéről és hátteréről beszélt. Sparda bérelte fel Virgilt és Dantét, így jelen van a történet hátterében, még ha személyesen nem is látjuk. Bukásának története viszi előre a sztorit és ad a szereplőknek motivációt. A játék egy párhuzamos DmC világban játszódik, ezért sokmindenben eltér a sorozat korábbi részeitől. Megvan a saját története és idővola, ezért az, amit Sparda múltjáról tudunk nem biztos, hogy ebben az világban is megtörtént (sőt az eddigiek alapján egy-két dolog nagyon máshogy történt).


Az előzetesből megismerhetjük az új fegyvert, a Gauntletset, amelyre a DmC rajongók még emlékezhetnek. A démoni fegyver azonban itt nehezebb és lassabb, és arra is alkalmas, hogy védekezzünk vele, ha az ellenfél lerohan minket. A játékban bizonyos mozgásoknak, ill. kombinációknak nagyobb hatása van adott típusú ellenfelekre. Vannak ellenfelek, akik egy fegyver egy bizonyos kombójára érzékenyek, mások pedig adott fegyvertípusokra. Olyan ellenfelek is vannak, akiket csak egyetlen fegyverrel lehet megsebezni, amíg nem bontjuk le valamilyen módon a védelmüket, vagy a pajzsukat.
 

 

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!