iPon Hírek

Küszöbön a World of Darkness MMO bejelentése?

Dátum | 2010. 08. 05.
Szerző | Magrathea
Csoport | JÁTÉK

Azt csicseregték a madarak, hogy az EVE Online-t fejlesztő CCP a szeptemberi rajongói fesztiválon lerántja a leplet régóta várt vámpíros MMO játékáról. A rendezvény neve 'The Grand Masquerade' lesz, mivel a CCP tulajdonában álló White Wolf készített egy papír alapú World of Darkness szerepjátékot is. Az esemény szeptember 26-án lesz New Orleans-ban.

Shane DeFreest, a World of Darkness közösségi fejlesztője azt nyilatkozta a Flames Rising nevű horror rajongói oldalon, hogy "A nagy hír az, hogy nem nagyon adhatok ki részleteket, de valami igazán nagy dologról van szó, amit először szeretnénk a rajongóknak megmutatni."

"Pénteken napnyugtakor megtudhatjátok, mit rejt a World of Darkness jövője. Ha az elmúlt néhány hónapban vagy évtizedben követted az eseményeket, akkor erről nem akarsz lemaradni!"

Persze semmi garancia, hogy MMO játékról van szó, de már 2006 óta ezt várja mindenki, akkor történt ugyanis, hogy a CCP felvásárolta a White Wolfot. A CCP-nek ezen kívül 2 MMO van a tarsolyában, a régóta futó EVE Online és az ahhoz készülő konzolos FPS spin-off, a Dust 514.

Bizonyára sokan emlékeztek még a 2004-ben megjelent Vampire: The Masquerade - Bloodlines-ra. Egészen egyedi hangulattal rendelkező szerepjáték volt, sok apró hibával, de lehetett imádni.

Bloodlines Clan trailer (2004):

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

7. csx01
2010.08.05. 13:28
A bloodlines-t pont egy hete vettem le a polcról. Egyszerűen isteni játék, noha valóban voltak hibái a community patchnek köszönhetően már a legtöbbet javították. Bár sajnos nem tudtam végigvinni, mert az égő erdős rész után amikor jön a hajnal valamiért nem tölti be az új pályát.
Azért remélem valami jó kis vampire gammát fognak kitolni
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Asagrim
2010.08.05. 21:09
Ma pont ezt hoztam fel egy másik topikban mint hardcore RPG-t. Nagyon remélem, hogy MMO lesz, és ha valóban az, az EVE online-hoz hasonlóan lesz egy elég nagy, nem hentelős része is. A VTM szerepjátékot nem csak az erőszak, a vámpíros diszciplinás hentelés - főleg nem azért mert fenn kellett tartani a maszkabált -, hanem az intrika, az ármánykodás, a hatalomszerzés irányítja.

A Bloodlines elment egy hentelős tucatjátéknak, de köze nem volt a VTM szerepjátékhoz, még hangulatban sem nagyon. Az meg végképp betett a játéknak hogy nulla különbség nem volt a játékmenetben ha egy bizonyos klánnal toltad, tehát gangrellel volt a legegyszerűbb végigvinni, Nosferatuval illetve Ventrueval semmi értelme nem volt - hacsak nem a fortitude miatt az utóbbival -.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. klaszlo
2010.08.05. 21:28
Csak a pontosság kedvéért: a White Wolf nem egy papír alapú szerepjátékot készített, hanem 1991 óta 10 jelenkori, és 9 más történelmi korban játszódó WoD játékot adott ki, legalábbis a 2003-ig, mert a játéktörténeti világvége után még 3-at.

Bár roppantul örültünk rengetegen a vámpíros játékoknak, a Bloodlines fölöttébb bosszantóra sikerült. Nem a félkész HL2 motor miatt, nem is az elsietett kiadás miatt (Troika viszlát), hanem mert az eredeti koncepcióhoz képest ritka szarul oldottak meg dolgokat, különösen a diszciplínákat. A hangulat hiába lett kiváló, az igazi szerepjátékosoknak (legalábbis akikkel beszéltem erről) mégis felemás érzése volt: egyfelől ujjongás, hogy na végre, megcsinálták, kit érdekel, hogy akad, recseg, kilép, kifagy... másfelől viszont szájhúzgálás volt a játék 80%-a.

Nem hinném, hogy valaha is sikerül jól megoldani a témát. Játéknak jó volt... WoD játéknak nem. Kíváncsi vagyok, mivel állnak elő.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Asagrim klasz...
2010.08.05. 21:47
Kábé erre akartam kilyukadni én is. Nálam is nagy volt az örvendezés, hogy fúúú, VTM PC-n, aztán mikor megvolt hogy fúúú kariválasztó képernyő csomó klánnal ... aztán mikor nekiálltam játszani az első - Ventrue - karimmal valahol 40% környékén abbahagytam, mert túl hentelős volt az egész és nem annak megfelelően osztottam el a pontjaimat. Új karit kezdtem - ezúttal gangrelt - és észrevettem, hogy ugyanazt kell csinálni, ugyanúgy.

Gyakorlatilag végig sem játszottam a játékot akkora csalódás volt, a második karimmal is csak addig játszottam míg kimentettem csónakkal a dilidokit valami barlangból.

Remélem ennek a játéknak ami készül EVE Online-hoz hasonlóan lesz 14 napos teljes próbaverziója, hogy időben kiderüljön mennyire is WoD játék.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Magrathea
2010.08.05. 22:33
Túl sokat vártatok tőle. Teljesen igaz, hogy a WoD az ármány és intrika világa (nem szerepjátszottam, de olvastam a középkor sorozatot), ez a játék viszont egy akció-RPG. Ha az ember kivárta a peccseket és kicsit később vitte végig, egy nagyon jó kis játékot kapott remek szinkronokkal és grafikai stílussal. Nekem pl. a karakterek szeme tetszett nagyon. Ja és ha valaki igazán jót akar szórakozni, akkor Malkavitával viszi végig. Körülbelül úgy lehet besorolni a klánokat, hogy Malkavita és mindenki más. (Ebben a játékban!)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Asagrim Magra...
2010.08.05. 22:56
Malkávval platformfüggetlenül - és most a platformfüggetlenségen azt értem hogy PC vagy papír ... lol - a legnagyobb fun játszani!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. aryanis83
2010.08.10. 09:34
jééé, Troika..Arcanum, valaki?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!