iPon Hírek

Last Year - aszimmetrikus horror multi

Dátum | 2014. 12. 03.
Szerző | Morte
Csoport | JÁTÉK

James Matthew Wearing, aki korábban a játékipar sűrűjében dolgozott olyan címeken, mint a Crysis, a Hitman, a Far Cry 3 vagy az Assassin's Creed 2 és 3, most saját játék fejlesztésébe fogott, amelyhez Kickstarteren keres támogatókat. A multiplayer túlélő horrort hatan játszhatjuk, barátainkkal 5 tipikus tinédzser bőrébe bújhatunk, a hatodik játékos lesz a gyilkos. A gyilkosé a győzelem, ha akár egyesével, akár egyszerre képes kiirtani az egész csapatot, a potenciális áldozatok feladata, hogy egymást segítve és összefogva megtalálják őt. Minden karakternek egyedi képességei vannak, melyeket úgy alakítottak ki, hogy a játékosoknak egymásra kelljen támaszkodniuk.
A rózsaszín kardigános miniszoknyás Amber a felderítő, aki bejelölheti a térképen a gyilkos pozícióját és a felszerelési tárgyakat is könnyebben megtalálja, mint a többiek. Ha a gyilkos rátámad, akkor viszont nem ő a legtartósabb elem. A sportos Chad, aki jól bírja a gyűrődést, meg tudja védeni a társait, rövid időre ugyanis képes kiiktatni a gyilkost, hogy a többiek kereket tudjanak oldani. Nick, az okostojás, aki meg tudja javítani a telefont, a generátorokat és úgy általában mindenféle kütyüt, még zárakat és autókat is fel tud törni. Nick Rasmus nevű patkánya, akinek a bőrébe szintén belebújhatunk, át tud menni a kis alagutakon, járatokon, képes ajtókat kinyitni a túloldalról és kémkameraként is használható. Nick hátránya, hogy a gyilkos őt is nagyon gyorsan képes hidegre tenni. (Ki akarna ezek után az unalmas Chaddel játszani?) A copfos, vigyorgó Samre a gyógyító hálátlan szerepe jutott. A kisegítőként jelen lévő baseballütős Troy amellett, hogy szintén meg tudja védeni a többieket, képes olyan csapdákat lerakni, melyek megsebzik és lelassítják a gyilkost. A Last Yearben összes kedvenc horrorfilm klisénkkel találkozhatunk. A gyilkos mindig ott tűnik fel, ahol a legkevésbé számítunk rá, ezt egy érdekes játékmechanikai megoldással oldották meg az alkotók. A gyilkosnak két "üzemmódja" van, az egyikben tud gyilkolni, de lassabban mozog, a másikban gyorsan és észrevétlenül közlekedik, de nem tud támadni. Korlátozva van, hogy a gyorsabb, predátor módban a gyilkos mennyire közel jelenhet meg potenciális áldozataihoz, ezért jól meg kell terveznie, hol csap le rájuk, és okosan kell csapdát állítani. A tervezett helyszínek szintén a szokásos horrorfilmes kínálatból kerültek elő, az egyik egy tóparti nyári tábor, a másik egy átlagos középiskola. A játék Oculus Rift és voice chat támogatással érkezik, a gyilkost kereső csapat külön csatornán beszélheti meg a taktikát. LAN-on és online is játszhatunk, ez utóbbi módban lesz multiplayer lobby, ahol a publikus meccsekre jelentkezhetünk, de lesz lehetőség privát játékok létrehozására is.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

4. matt0123
2014.12.03. 22:28
Nem is kicsit hangzik jól
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Szefmester
2014.12.04. 11:04
Sőt! Igazán tetszetős a dolog.. ha el is kezdenék emiatt multizni tuti a gyilkos lennék!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. mikej95
2014.12.04. 11:57
Ez aztán a játékmechanika. Intelligens jumpscraek. Gondolom nem lesz népszerű az assault és a support class, mert, ha a gyilkosnak van egy kis esze, azokat nyesi ki először.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Crytek01
2014.12.04. 14:27
Kezdetek óta nézegetem ,nagyon tetszik a koncepció,de sajnos csak nekem nem lesz meg a pénz nagyon nem
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!