iPon Hírek

Lehetne még jobb a Divinity: Original Sin

Dátum | 2013. 04. 03.
Szerző | Magrathea
Csoport | JÁTÉK

A Divinity: Original Sin 9 hónappal ezelőtt került bejelentésre, de egy héttel ezelőtt feltűnt Kickstarteren is. Nincs miért aggódni, a projekt nincs a tönk szélén, mi több, a játék már majdnem kész, amint azt a lenti videóban is láthatjátok. A fejlesztő Larian azért dobta fel a Divinity-t a Kickstarterre, hogy még tovább polírozhassák, az elmondásuk szerinti eddigi legjobb játékukat. Ezt megtehetnék úgy, hogy kitolják a 2013-as megjelenést, vagy úgy, hogy egy kis plusz pénzzel toldják meg a büdzsét. Mindössze még 400,000 dollárral lenne szükség, amelyből 280,000 már meg is van. Még 23 napotok van dönteni, hogy melléálltok-e most, vagy megvárjátok az idén novemberi megjelenést. A Kickstarter pénzből több választási lehetőség, következmények, küldetések és fejtörők jönnek. Emellett növekszik a bejárható terület és több ellenség, képesség és loot is kerül a játékba. A Larian nem mellesleg fontolóra veszi a rajongók ötleteinek implementálását is. Az új Divinity játék körökre osztott és az elemek (tűz, víz...) manipulálására épít. Ez azt jelenti, hogy itt komolyan veszik az egymásrahatásukat, így például egy megfagyott ellenfelet a tűzgolyó kiolvasztja. Ha csatatéren elered az eső, akkor az felerősíti a víz és jégalapú varázslatokat. Ez a kombinálhatóság kiterjed a tárgyakra is. Egy farönkből például faraghattok babát, ha pedig hozzáadtok egy kis voodoo port egy portréval egyetemben, máris kész a voodoo baba. A mi kedvenc aspektusunk mégis a drop-in multi inventív megoldása. Ebben a történetben két hős kalandozik együtt, de ha egy barátotok úgy dönt, átveheti a páros egyik tagja felett az irányítást. Ezt pedig kooperatív dialógusokkal támogatják meg. Ez annyit tesz, hogy a játékon belül is vitatkozhattok egymással, ami addig fajulhat, hogy képességeitek döntik a vita kimenetelét (meggyőzés, megfélemlítés). A játék kiterjedt pályakészítő eszközkészlettel érkezik, ugyanazzal, amit a Larian is használt a pályák megalkotására. Így előttetek sincsenek korlátok, azt csináltok amit akartok, van Steam Workshop támogatás is! A fejlesztők 2002-ben jelentették meg a Divinity széria első darabját, a Divine Divinity-t, ami remekül sikerült. Ezt 2009-ben követte a Divnity 2 PC-n és Xbox 360-on, ami sajnos nem lett egy gyöngyszem, de azért rossznak sem mondanánk. Az Original Sin az első részből merítette az inspirációt, így minden okunk megvan a bizakodásra. A csapat tapasztalt, erős alapokra fektet, a videó pedig elég bizonyíték kell legyen minden érdeklődőnek. Minket megfogtak. A Divinity: Origian Sin jelenleg kizárólag PC-re készül, de felmerült már a Mac és Linux verzió gondolata is. Talán kiterjesztett célban ott lesz...
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

3. Magrathea
2013.04.04. 00:09
Én nagyon kíváncsi vagyok erre, csak már annyira Kickstarter projektbe raktunk pénzt párommal, hogy most már nagyon meg kell gondolni... áh, a végén úgysem tudom megállni. ><
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. FrancoCast
2013.04.04. 00:22
"A fejlesztők 2002-ben jelentették meg a Divinity széria első darabját, a Divine Divinity-t, ami remekül sikerült. Ezt 2009-ben követte a Divnity 2 PC-n és Xbox 360-on"

Nem a Divinity 2 követte az első részt. Volt a 2 rész között egy Beyond Divinity, 2004-ben. Nem is volt rossz.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Lazahunter
2013.04.04. 13:52
A Divine Divinity volt a legjobb, minden más csak gyenge próbálkozás ahhoz képest. Ha jellemeznem kéne a DD-t, akkor egy izometrikus nézetű Elder Srolls típusú (majdnem) részletességű és bejárható világ, Diablo szerű hack 'n slash harcrendszerrel.

Nos a fentiekből az izometrikus nézet látom maradt, aztán kb ennyi. A mai is jól kinéző rajzolt DD után (főleg a Steames HD felbontás támogatását követően) ez a fenti grafika borzalmas ... mintha valami évekkel ezelőtti Dungeon Siege játékot látnék.

A körökre osztott harc pedig?? Az meg minek egy ilyen játékba?? Főleg Divinity-be? Ez már probléma ...... jó is lehet, na de nem ezt várná az ember ettől a címtől ... nagyon nem.

Remélem a nyitott világ, részletes karakterek, küldetések, stb-stb mind maradnak.

Kíváncsi leszek, egyelőre semmit nem látok a szellemi elődből.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!