iPon Hírek

Lesz felső határa az internetadó összegének?

Dátum | 2014. 10. 22.
Szerző | J.o.k.e.r
Csoport | IT VILÁG

Tegnap az internetadó híre hatalmas vihart kavart, de ez érthető is, hisz a megkezdett gigabájtonkénti 150 forintos adó rettenetesen komoly tehernek tűnik. Ezt az adót a tervek szerint az internetszolgáltatókra vetnék ki, így nem közvetlenül a magánszemélyeket érintené, de a teher mértékéből ítélve biztos, hogy a lépés az átlagfelhasználók pénztárcáját is megterhelné – magasabb előfizetési díjak, adatkorlátos internetcsomagok, stb...
A bejelentést követően nagyon hamar kikeltek magukból a magyar internetezők – pár órán belül több tiltakozó csoport is alakult Facebookon, sőt, vasárnapra több tiltakozó akciót – illetve tüntetést – is szerveztek a megszorítás bevezetése ellen. Magyarország egyik legnagyobb torrent portálja a letöltések listáján az adott tartalom mérete helyett a letöltése után fizetendő internetadó mértékét tüntette fel, a mémek pedig ellepték a legnagyobb közösségi oldalt. Az internetadó hírén a külföldiek is csodálkozni kezdtek a Reddit.com virtuális hasábjain. Időközben Varga Mihály nemzetgazdasági miniszter nyilatkozott az M1 Az Este című műsorában, ahol az internetadó kapcsán elmondta az éppen aktuális álláspont részleteit. A videó itt található, az ügy szempontjából fontos rész pedig 7 perc 30 másodperc után következik. A pénzügyminiszter többször is megismételte, hogy reméli, a szolgáltatók nem terhelik át az új adóterhet a végfelhasználókra. Úgy fogalmazott, nagyon reméli, hogy Magyarországon van olyan verseny a szolgáltatók között, hogy ennek az adónemnek az áthárítása nem is merül fel a szolgáltatók esetében. Varga Mihály azzal is érvelt, hogy több olyan internetcsomag, illetve szerződés is él, amelyek szerződésben foglalt fix havidíjjal rendelkeznek, így ezeknél a szolgáltató nem is tudja áthárítani az új adóterhet. Az internetadó bejelentésekor úgy fogalmazott, az internetadóval a távközlési adót szeretnék kiterjeszteni, mert szeretnék az internet alapú telefonkommunikációt is megadóztatni. Az új adótól mintegy 20 milliárd forintnyi bevételt remél a költségvetés.
Egy mém a sok közül
A fentiek után néhány órával érdekes fejlemények történtek az ügyben. Rogán Antal az Indexnek elmondta, az internetadó esetében a távközlési adóhoz hasonlóan szintén lesz felső korlát ami szabályozza a fizetendő adó maximális mértékét. A felső korlátról még nincs döntés, de akkor Rogán még 1000 forint körüli összegről beszélt. Az MTI időközben új információval is szolgált a témában. Ebből kiderül, hogy a Fidesz-frakció módosító indítványt nyújt be az internetadó mérséklése érdekében, így internetadó maximális összege magányszemélyek esetén havi 700 forint, cégek esetében pedig maximum 5000 forint lehet. Persze nem szabad elfelejteni, hogy az egészet még nem foglalták törvénybe, így pusztán csak elképzelésről van szó. A felső határos tervekkel számolva jó eséllyel minden magánfelhasználó és cég után be kell fizetni a maximális összegeket, hiszen magánszemélyek esetén 4GB feletti forgalomról beszélünk csak, a cégek esetében pedig alig 30 GB-nyi le- és feltöltésre van szükség ahhoz, hogy a limitösszeget el lehessen érni. Rövidesen valószínűleg kiderül, mi kerül a végleges törvény szövegébe.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

128. csaszny
2014.10.22. 16:46
Ez éves szinten csak 67.2 milliárd forint a lakossági előfizetőktől, és további 12 milliárd forintocska a vállalkozásoktól, vagy ha Varga Mihály miniszter úr "logikája" érvényesül akkor a távközlési cégek 3,5 éves teljes karbantartási pénzével egyenlő. Brávó Brávissimo.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
127. nedcoleman
2014.10.22. 16:48
Ez akkor is egy VICC....

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
126. spidey2
2014.10.22. 16:50
nem is magyarország lenne...

amúgy péntekre kellett volna szervezni a dolgokat, az 10.24.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
125. nedcoleman
2014.10.22. 16:53
...és az lesz a jó, hogy az internetadón még ÁFA is lesz.... A leadózott jövedelmem után még "egyszer" leadózom az államnak amit kér. Ezek tényleg megunták a "vezetést"... Dunába velük gyorsan
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
124. weri nedco...
2014.10.22. 16:58
Inkább a végzet hegyébe!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
123. davidrt weri
2014.10.22. 17:02
Mindegy, csak lőjük le őket. Ez szánalmas. Én 700 Ft-ot sem akarok fizetni.
Következő a Magyar-adó lesz? Aki ebben az országban Magyar, vagy Magyarnak érzi magát, esetleg még Magyarságtudata is van, azok fizetnek. cigány, zsidó nem fizet, ők szenvedő alanyai eme elnyomó, rasszista nemzetnek, szegények -.-'
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
122. Avisto
2014.10.22. 17:04
"Magyarországon van olyan verseny a szolgáltatók között, hogy ennek az adónemnek az áthárítása nem is merül fel a szolgáltatók esetében"
Melyik Magyarországra gondolhatott vajon? Én is ott szeretnék élni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
121. vati21 weri
2014.10.22. 17:06
+1
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
120. VikMorroHu...
2014.10.22. 17:13
Nekem az a szöveg tetszik (most eltekintve attól, hogy ez az egész úgy ahogy van baromság), hogy a nemzetgazdasági miniszter reméli, hogy a szolgáltatók nem terhelik rá a végfelhasználókra ezt az adót, de azért maximálják a magánszemélyek által fizetendő adó mértékét. Biztos ami biztos.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
119. Tibike1993
2014.10.22. 17:13
Már az is vicc, h egyáltalán felmerült ez a kérdés, az meg egyenesen szánalmas, h ebből tv tervezet van. De sebaj, ezt akartuk, nem??? Ott a 2/3ad, arattak az EU és önkormányzati választásokon is. Miről beszélünk? Hogy hogyan, nem tudom, de így lett. Most már h vége minden választásnak, tömhetik jobban a zsebüket.
Az meg megint vicces, h a végén még ők lesznek az urak, mert az eredetileg 150 Ft / GB helyett 700 / 5000 Ft-ra maximalizálják az összeget. Tényleg, mártírok! Nagyon gáz ez az egész.
Előre látom, h 2018ban mivel fogja az MSZP, Jobbik stb maga mellé állítani az embereket. És vicc vicc hátán, a magyar még ezután is megszavazza őket! És lenyeljük! Mert jó!!! Hát ez kellett nekünk...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
118. weri Tibik...
2014.10.22. 17:17
Az a 2/3 se tisztességesen lett meg nekik, csak mindenki ezzel dobálózik!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
117. mikej95 nedco...
2014.10.22. 17:20
A vagyonukat meg lefoglalni és visszatenni a közpénzbe, cipőiket meg odaadni szegényeknek, mert nekik már úgy sem kell?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
116. pasa44
2014.10.22. 17:23
Ez már szánalom a tetőfokon, amit ez a rohadt kormány művel!
http://index.hu/velemeny/2014/10/22/internetadowtf/?utm_source=facebook&utm_medium=share&utm_campaign=index
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
115. Poxenium
2014.10.22. 17:28
Nalunk Romaniaban az iden vezettek be egy uj adot "kulonleges epitmenyekre", amibe beletartoznak a villanyoszlopok, minden kommunikacios infrastruktura es meg sokminden mas. Az ado 1.5%-ot jelent az epitmeny ertekebol. Az eredmenye az lett hogy peldaul az UPC megnovelte az osszes havi berlet arat 3 Lej-el, ami 208 Forint. Ez meg mindig a jobbik eset, mert az ado konstans, igy konnyu utanaigazitani az arstrategiat. Nalatok viszont Magyarorszagon egyreszt diszkriminalva lesznek az internetszolgaltatok, masreszt abszolut bonyolult, dinamikus arstrategiat fog kelleni kidolgozzanak. Az adot pedig mindenkeppen a vegfelhasznalo fogja fizetni. Csak nem gondolta valaki komolyan hogy a multinacionalis - vagy akar hazai vallalatok jotekonykodni fognak?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
114. Bloodx csasz...
2014.10.22. 17:36
Nincs 8 millio lakossagi elofizeto... Akkor se biztos, h lenne, ha mindenki kulon lakasban lakna.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
113. Szefmester
2014.10.22. 18:00
Én meg remélem hogy a honatyáink valamelyik mutyis körutazása alatt olyan nagyon habzsolnák a luxuskaját hogy az a torkukon akad!

Reméli hogy nem hárítják át a lakosokra.. persze mert a bank nem ezt tette, a fűtőmű meg hogy spóroltathasson éppen csak annyira fűt hogy amíg sok éve még rövidgatyában és pólóban flangáltattak a panelban addig már tavaly télen is pulcsiban meg farmerban ültem a gép előtt, és rendszeresen járattam a téli hideg estéken renderelgetve random képeket hogy legyen kis extra meleg...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
112. Cooley
2014.10.22. 18:10
20 milliárdot remélnek, és 700/5000Ft-ban maximalizálnának? Itt vagy megint megy a kamu, vagy nem voltak túl jók matekból... Arra tippelek, mindkettő. Ilyen maximumok mellett 5 milliárdál több fix, hogy nem fog befolyni. De leginkább egy fillér se follyon be ebből, így is van bőven semmirekellő szolgáltató, akik irreális árat kérnek elképesztően fos minőségű szolgáltatásért. Nem hiányzik még ennél is nagyobb számla.
Szinte kivétel nélkül minden politikus szarházi az egész világon, de mi kifogtuk annak is a javát...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
111. djkakukk
2014.10.22. 18:22
Megint azt kérdezem: hol van ilyenkor a jobbik?
Ha a r@hadt szocik csinálnák ezt, szétvernének mindent.
De úgy látszik, egy követ fúj ezekkel.
Akkor pusztuljanak!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
110. csabi02 Szefm...
2014.10.22. 18:40
"már tavaly télen is pulcsiban meg farmerban ültem a gép előtt, és rendszeresen járattam a téli hideg estéken renderelgetve random képeket hogy legyen kis extra meleg"

hatalmas
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
109. David22 Blood...
2014.10.22. 18:40
A lényegen nem változtat.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
108. David22 Coole...
2014.10.22. 18:57
Akkor vagy te voltál rossz matekból,vagy másképp értelmezted a dolgot.A 700/5000 ft-ot havi szinten kell fizetni,és ha utánaszámolsz ........
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
107. spdrfx
2014.10.22. 19:13
Szerintem megint a szokasos fidesz mutyi amit parszor mar eljatszottak.. A hatterben egy lenyegesen komolyabb dolog huzodik, meghozza az, hogy az usa kitiltott par kormany kozeli szemelyt az orszagabol, es ez rossz szint vet a partra. Az internetado pedig a terelo sztori, hogy inkabb arrol legyen a mediaban a vita..
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
106. freyr
2014.10.22. 19:13
Így is kétszer annyit fizetek, mint a nálam tízszer gyorsabb csomagot elérők, nem akarok még +700+x Ft-ot fizetni, ahol x ugye a szolgáltató extra papírmunkájának költsége, mert nemhogy az adót, de még azt is áthárítanák. Meg ugye lehetne a következő 5 évben mire fogni, hogy ezúttal miért nincs hálózatfejlesztés a lakosság ~90%-a számára.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
105. zvigh spdrf...
2014.10.22. 19:36
Egyátalán nem kizárt.
Én egyébként inkább foci adót szeretnék. Minden, meccseken üvöltöző, köpködő, kukaborogató undorító kis sutyerákra kéne adóterhet kivetni, meg a labdát kergető kis bálványaikra.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
104. hellego
2014.10.22. 19:36
Nem tudom kiszámoltátok-e de az összegek nem stimmelnek..
Alapul véve egy családot, pl: anyuka, apuka, 2 gyerek.
Otthoni internet előfizetés + 700 Ft.-
Mobil előfizetés 700 Ft.- x 4 mivel mondjuk mindenkinek van a családban mobilnete.
Tehát 5 x 700 Ft.- = 3 500 Ft.-
Sok sikert a rezsicsökkentéshez...
Köszönjük fityesz. üdvözlet: Orbániában.
Mikor lehet menni tüntetni??
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
103. asdsa zvigh
2014.10.22. 20:25
Ilyen már régóta van egyébként, ha X csapat szurkolói egy meccsen mondjuk zászlót égetnek, vagy durvákat kiabálnak, akkor a klubot bünteti többszázezerre.

Az adóhoz meg no comment, csak magukat gáncsolják ezzel...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
102. jozef8 djkak...
2014.10.22. 20:30
Szerinted nem csinálnak semmit? Az oldalukról van a kép.
[LINK]
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
101. kravo
2014.10.22. 21:59
Ajánlom figyelmetekbe az alábbi cikket
[LINK]
ha másért nem, azért mert idézik a limitre vonatkozó részt.
Baromira nem lesz limit a szélessávú neten. Meg ha aztán mégis beletennének egy ilyet a jogszabályba, majd gondolnak egyet aztán megemelik.
Mint eddig minden mást, amit a cégekre vetettek ki, azok meg ránk tolták az egészet.

A tüntetésen pedig csak fel kellene hozni a legújabb korrupciós botrányt is, meg a Déli Áramlat ügyét is. Esetleg még a paksi bővítésről is lehetne beszélni...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
100. KaiotEch
2014.10.22. 22:38
... hiszen magánszemélyek esetén 4GB feletti forgalomról beszélünk csak,...

Aha az mi is? 4 sorozatrész?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
99. umi92
2014.10.22. 22:49
tudjátok mi a röhej? annó pár éve mikor még az MSZP volt a toppon, voltak olyan törvényjavaslatok hogy kanapé adó, valamint internet adó is. de akkor a FIDESZ azzal tiltakozott hogy a fiatalságtól elveszik az interneten való tanulás lehetőségét. ma már úgy tűnik kutyát nem érdekel, hogy kik használják az internetet, adót nekik! vicces.

nem tudom ,hogy vagytok ti vele de engem a legjobban az bosszant hogy Ellenzék, Sehol nincs!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
98. jozef8 umi92
2014.10.22. 23:14
OFF:
Még is mit vársz az ellenzéktől? Még nincs rendes ellenzék. Az MSZP szétesett, a JOBBIK csak most jön fel. A fidesz meg kétharmaddal rendelkezik. Bocsi a kis politikai óráért
Egyébként természetesen az összes ellenzéki párt ellenezte ezt az adót. Mint régen a fidesz az mszp ellen.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
97. raiden spide...
2014.10.23. 00:28
na ezen felsírtam a röhögéstől DDDDDDD
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
96. thedevelop... jozef...
2014.10.23. 01:00
"Még is mit vársz az ellenzéktől? Még nincs rendes ellenzék"
Arról nem is beszélve, hogy ha lenne is egy rendes ellenzék, akkor sem tehetnének semmit, hiszen a 2/3-os többség nem csak egy elcsépelt mondat. Ha az összes ellenzéki tag nem-et mond egy törvényjavaslatra, akkor is elfogadják, mivel többen vannak!
A demokrácia csak kirakat, ha valaki még nem jött volna rá.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
95. Leeroy
2014.10.23. 01:21
Milyen jó, hogy így ötletelgetnek a mértékekről meg a lehetséges plafonról azután, hogy bedobták az adót a köztudatba, tehát semmi koncepció nem volt előzetesen. Csak az embereket sikerült felbőszíteniük ezzel alaposan.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
94. Smallville...
2014.10.23. 01:35
Nicsen a zsebükben pénz ezért kel adófizető Polgártóll lópni júk....
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
93. madcaptain
2014.10.23. 01:54
Megneznem a szuperolcso, villamgyors Digi Kabel-es net-nek hogy nem menne fel az ara '

Amugy meg nem kell felni, lesz megtobb kulfoldi tulajdonu ISP aki nem Mo-n adozik.

Az Apple-nek se azert van akkora profitja mert 2%-nal tobb adot fizet.

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
92. edyzol
2014.10.23. 05:43
Fizessen az aki a Fideszre szavazott!!!
Nem baj, most megint lesz pénz újabb stadionra a "magyar focistáknak"...
húúú... melyik könyvben is olvastam ezekről a mesebeli lényekről.

Mi alapból 13500 ft-ot fizetünk a tv+net+telefon csomagra.
+700 ft. az UPC előfizetéshez (de ez lesz még több is az adminisztrációs díjakkal)
ezen kívül van 4 mobil előfizetés adatforgalommal
Akárhogy számolom ezzel éves szinten + 42000 forintal nyúlnak le.
A bankok havi 8-10 ezer forintot lenyúlnak amiért leveszem a pénzem a kártyáról.

... és akkor villognak, hogy rezsicsökkentés. Évi 10-12 ezret is megspórol egy család.
Ne de nincs gond, úgy is most kaptam 2500 ft fizetésemelést (- az adó). (kár, hogy 8 éve is többet kerestem mint most és akkor még nem voltak ilyen árak)

A távhő nálunk sem fűt. Majd megfagyunk és napi 1-2 órán keresztül van fűtés. A távhőnél azt mondják, hogy okt. 15 óta folyamatosan fűteni kellene, de "sajnos" elromlott a termosztát. (Szegények biztos ezerrel dolgoznak a "hiba???" kijavításán.)

Gondolom azért a kedves képviselő urak erre is kapnak majd támogatást. Nehogy már rongyos 800 000 forintból még ezt is fizetni keljen.

A fideszeseket gázkamrába kell zárni! Gázkamra!!! Gázkamra!!! (A rezsicsökkentésnek hála, most egész olcsón megúsznánk.)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
91. rcv6ss edyzo...
2014.10.23. 07:04
"A bankok havi 8-10 ezer forintot lenyúlnak amiért leveszem a pénzem a kártyáról."
Ha ez így van, akkor meg is érdemled a sorsod.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
90. Cooley David...
2014.10.23. 07:40
Miért, mit gondolsz, hány lakossági/üzleti előfizetés van, és azok közül hányan vannak, aki nem csak fészbúkra meg adminisztrációra használják az internetet?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
89. lala023
2014.10.23. 08:06
Meg a jó édes anyátokat....ezt a lépést megteszik,az biztos még ennyien se leszünk ebbe a tetves országba!aztán lehet ünnepelgetni!(külföldiekkel)bevándorlókkal
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
88. balinlin Blood...
2014.10.23. 08:06
Nem tudom, hogy pontosan hány előfizető van, de számolj bele minden mobilnetest is, ne csak a lakáshoz kötött előfizetéseket.
Ha egy családban van kábeles net+a mobilon net+esetleg van egy-két tablet is mobilnettel, akkor az egész szép szám már. És vannak ilyenek!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
87. FRK
2014.10.23. 08:43
Attól még, hogy lesz felső határa, ez még példa nélküli a demokratikus országokban. Az EU is elmehet a p..ba, ha ezt nem találja az Uniós elvekbe/normákba ütközőnek. Bezzeg a csirkék "jogaiért" tudtak anno harcolni, de egy ilyen intézkedést meg szó nélkül hagynak. Ennyit arról, hogy az EU, a minél nagyobb internethasználatot támogatja.

A "fanok" felé megy a marketingszöveg, tudják nagyon jól, hogy áthárítják az emberekre, de így a fanok verhetik a nyálat, hogy a szolgáltató a szemét. Nekik valójában nem számít, mert helyettük is a polgárok fizetik majd ki az extra adót.
Azt viszont nem tudom miből hiszi, hogy ma Magyarországon (ekkora) verseny van a szolgáltatók között (hogy nem hárítanak át minden pici terhet is a fogyasztókra), max egy alternatív univerzumban.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
86. kutya_8
2014.10.23. 08:50
Nem tudom ha tényleg 700magán/5000üzleti lesz az adó az annyira kibírhattalan?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
85. codex
2014.10.23. 08:51
A fejlődő országok egyik ismérve, hogy minél olcsóbbá próbálja tenni a virtuális kommunikációt, lásd internet, hívásdíjak stb. Ezen országok nagyon komolyan veszik ezt, mert tudják a versenyképességüket ezek nagymértékben befolyásolják. Hát mi visszafelé haladunk az időben. Amit az elmúlt pár évben a szolgáltatók egymás közti versennyel próbáltak elérni, hogy olcsó legyen a telefonálás, net, tv, azt most az okos kormányunk keresztülhúzza. Nálunk egyedülálló módon van 27%-os áfa, van a tárhelyekre kiszabott artisjus-os különadó, és lesz most internetadó. És ez még csak a jéghegy csúcsa. Különleges egy ország ez, csodálkozni nem kell, hogy a fiatalok menekülnek ebből a kőkorszaki, konzervatív, zsarnokoskodó kiskirályságból. A körülöttünk lévő, hozzánk képest fejlődő országok meg felhúzzák a szemöldöküket, és nem tudják hova tenni ezt az egészet. Rendszerváltás előtti állapotok vannak már. Ez az ország megállt, sőt elindult visszafelé. Vissza az oroszokhoz, a kommunizmusba, a népelnyomásba. A kiskirályoknak van, a nép meg csinál amit akar.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2014.10.23. 09:05
Igen. Amikor az adózott jövedelmedből, egy adózott szolgáltatást újfent megadóztatnak, az kezd kibírhatatlan lenni. Ráadásul emelkedhetnek a szolgáltatások árai is, a termékeké még kérdéses (mert ugye webshopok, weblappal rendelkező cégeket is érint). Ezen felül újabb havi 700 Ft-al kevesebb jut ételre, kikapcsolódásra, ruhára.
És ha ez nem lenne elég, akkor 1 stadionépítésre mehet/ment el annyi, mint amit ettől az egész adónemtől várnak. Stadionépítésre van 86-100 milliárd elkülönítve, de az embereket tovább kell nyúzni 20 milliárdért. Igen, ez már sokaknak kibírhatatlan.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
83. balinlin FRK
2014.10.23. 09:21
Az elcseszett metróberuházás még drágább volt, de teljesen igaz, hogy a stadionépítés is felesleges és drága. Van itt pénz, csak még le kell húzni a honpolgárokat.

kutya_8: Egy családban ez többször 700 ft-ot jelent, és igen a családi költségvetést ez is befolyásolhatja sokaknál.
Azt se felejtsük el, hogy még nem biztos az sem, hogy mennyi lesz a felső határ, HA lesz...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
82. stefiboy
2014.10.23. 09:51
Elvégre demokrácia van, és van egy ellenzék, akik még nem szerepeltették le magukat = egy Jobbik meg egy LMP, akik ezzel most nagyot kaszálhatnának a népszerűsítés terén. Anno vizitdíjnál hogy is volt......aláírásgyűjtés ---> népszavazás a dologról. Szóval ők mé nem lépnek?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
81. Szefmester stefi...
2014.10.23. 10:17
Mert jelenleg vannak súlyosabb problémák is, mert ez egy hihetetlenül látványos, terelés csupán.
Nyilván érdemes lenne kihasználniuk ezt, és akár egy új választást kérvényezniük stb, de sajnos azzal sem érnének el túl sok mindent.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
80. nedcoleman
2014.10.23. 11:23
"Az internet megadóztatása egyértelműen felesleges, átgondolatlan és rossz, mert tovább mélyíti a Magyarországon amúgy is meglévő digitális szakadékot és elzárja az új felhasználókat az internettől."
- Fidesz, 2008


ennyi
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
79. meridaboy
2014.10.23. 12:19
Abba belegondolt már valaki, hogy hány meg hány embernek van flottás telefonja?
Azok általában netet is tartalmaznak, és mivel az "előfizető" egy cég mindenkinek a magasabb díjat kell majd fizetnie!!!
az enyém akkor pl 2790,-/hó + 5000.-/hó
Ez közel 200%-os emelés!!!!!!!
Hogy kibírható-e? A családban van 4 u.i. előfizu =20.000,-/hó
A válasz= NEM!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
78. petyus76
2014.10.23. 13:03
Üdvözlet, papagájok! Az internet adó jó adó, mert nem kevés ember fizet sokat, hanem sokan keveset. Elősegíti a társadalmi igazságosságot, mert a befolyt adót munkahely teremtésre költik, hogy jusson mindenkinek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
77. umi92 petyu...
2014.10.23. 13:07
Te is valami elvakult Fidesz rajongó lehetsz
Petyuska akkor fizesd csak te az internet adót, ha olyan jónak találod. istenem
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
76. petyus76 merid...
2014.10.23. 13:11
Nem vagyok Fidesz fan, csak józanul gondolkodó.
Itt arról van szó, hogy a pénzt be kell szedni és ez még mindig a kisebbik rossz. Nyilván senki sem örül ennek. Tán jobb lenne, ha mindenki a lakása után fizetne ha telik rá ha nem?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
75. gery84
2014.10.23. 13:19
Az szánalom. Vidéken még normális sebességű és alacsony árú internet nincs is, de még ennek a magas árnak még nőni kell.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
74. Warpath
2014.10.23. 13:42
Bevezetik ami ellen tiltakoztak. Emellett még az is szörnyű, hogy nem képesek felszámolni az 1-2 MBites gyakran szakadozó ADSL rendszereket, ami nem csak Pest megyei településeken, Buda egyes részein is "üzemelnek" még. Pedig ott az a kétharmad...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
73. Zabalint petyu...
2014.10.23. 13:48
Nem, nem kell beszedni, a kiadási oldalhoz kellene hozzányúlni, mert így is túl magas az állami újraelosztás mértéke. De persze egyszerűbb folytatni a populista-kommunista utat...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
72. Zabalint petyu...
2014.10.23. 13:51
Másrészt a lakásom után is fizetek, az önkormányzatnak, meg még egy rakat más adót is fizetek, ellenben a másik oldalon egy pazarló és túlköltekező államszervezetet látok, úgyhogy ne gyere azzal a demagóg dumáddal, hogy be kell szedni, mert a dolog nem egyváltozós. Józanul gondolkodónak meg ne hazudd magad, egyszerűen a védhetetlent véded.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
71. arrow petyu...
2014.10.23. 13:53
"Elősegíti a társadalmi igazságosságot..."
Ja persze... Annak is 700, aki 70.000-et keres, meg annak is, aki 700.000-et. Ez tényleg igazságos! Ha "józanul gondolkodnál", nem állítanál ekkora baromságot!
Ugyanez a rezsicsökkentés, meg a 27% ÁFA. A gazdagék pont leszarják, de sokaknak ez létkérdés! Ennyit a társadalmi szolidaritásról.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2014.10.23. 13:57
Nem, a jobb az lenne, ha nem épülne feleslegesen sportlétesítmény (sikertelen sportágnak és bojkottáló szurkolóknak), vagy ha az autópálya km-re nem csillagászati összegért épülne. Ez 2 olyan felszínes példa, ahol pénzt lehetne/lehetett volna spórolni, hogy ne kelljen értelmetlen adókat kivetni. Hosszabb gondolkodással lenne több is, mert a képviselő fizetésekről, költségtérítéseikről és a közbeszerzésekről szó sem esett még.
Ha valóban józanul gondolkodnál, esetleg te is ráébredhetnél ezekre.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
69. zvigh petyu...
2014.10.23. 14:03
Ja, józanul gondolkodó...
A "pénzt be kell szedni".
Nem nem kell, ahogyan eddig sem kellett.
Vagy építsünk még amfiteátrumokat, aztán harcoljanak benne a gladiátorok? Hozzuk csak vissza az ókort. A következő párt nagyvezérének mi lesz a hobbija? Majd ahhoz is építünk játékokat, hát persze, más f.szával könnyű verni a csalánt, a források kiapadhatatlanok.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
68. edyzol FRK
2014.10.23. 14:12
metró,
Ez kb. 4 olyan felszínes példa

Az egyik felszín alatti példa.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
67. petyus76 arrow
2014.10.23. 14:22
"Elősegíti a társadalmi igazságosságot..."

A befolyt adóból munkahely védelmi juttatás:
- Pályakezdőknek
- Gyes-ről visszatérőknek
- Ötven év felettieknek
- Egészség károsodottaknak

Támogatják jövőre a friss házasokat, hogy ne úgy kelljen élniük összeállva mint a kutyáknak.

Ezek nem kevés pénzbe kerülnek, de kellenek, mert visszaadják az emberek önbecsülését.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2014.10.23. 14:37
"A befolyt adóból munkahely védelmi juttatás"

MUHAHAHAHA, még hogy józanul gondolkodó...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
65. pdx06
2014.10.23. 14:43
Azt imádom mikor lejár a hűségidő már egyből csörög a telefon hogy hosszabbítsam meg 2 évre. De arról nem szól a dal hogy közben úgy variálják az árakat, csomagokat ahogy akarják általában negatív irányba. Bezzeg ha én felmondom a hűségszerződést, vagy olcsóbb csomagra váltok akkor fizethetem a büntetést. Ja, és amíg hűségidőn vagyok előfordul hogy annak a csomagnak az ára lejjebb megy de ilyenkor bezzeg én még mindig a régi árat fizetem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
64. arrow petyu...
2014.10.23. 14:44
Ha el is olvastad (vagy értelmezted) volna amit írtam, az jó lett volna....

Adóztathatnák a luxuscikkeket, a luxus szolgáltatásokat, a jómódúakat (mondjuk havi 200.000 nettó felett), és még sorolhatnám! Ja bocs, de hisz azok ők! Meg a sleppjük! Meg... Vagyis azt nem lehet. Így majd mindenki belead egy kicsit:
- Pályakezdők
- Gyes-ről visszatérők
- Ötven év felettiek
- Egészség károsodottak
- Friss házasok
- a létminimum alatt élő EMBEREK.
vagyis azok is akiket támogatni kéne! Ez szerinted tényleg igazságos (normális)???
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
63. pdx06
2014.10.23. 14:57
Szerintem utaljuk egyből az összes fizetésünk az államnak. Már úgyis 60%-kát lenyúlják, és nemcsak ez a baj, hanem cserébe ugyanúgy ebbe a retekben élünk, se utak, se egészségügy, se nyugdíj, ha elveszted a munkád se segély se semmi. Akkor mégis mire fizetem az adót? Az ők és hobbijaik költségeinek finanszírozására?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
62. edyzol
2014.10.23. 14:59
Azzal én is egyet értek, hogy adózni kell. Valamiből fejleszteni kell az országot. A gond csak az, hogy nem arra költenek amire a népnek szüksége van.

Hoznak 1-2 látszat intézkedést, de a pénz 90%-a saját zsebre megy.
-kapnak átlag 800 ezer forint fizetést
-fizetik a telefont
-lakás hozzájárulás és albérlet támogatás olyanoknak is, akiknek nincs albérletük
-utazgatás jobbra-balra természetesen ez is a mi zsebünkből
-autó és sorolhatnám

Ha egyedül élnék 100 ezerből kellene fizetnem:
-az albérletet (mert persze saját lakásra nem futja)
-a munkába járásról is nekem kellene gondoskodnom, ha nem lenne céges busz
-telefon
-villanyszámla, távhő, csatornadíj, szemétdíj, fizetős parkoló (mert természetesen az sincs ingyen), tv+internet+telefon
- utazás lehetősége kizárva

Ha 47 ezerből meg lehet élni, akkor simán fizethetnék ők is zsebből mint minden dolgozó magyar állampolgár.

+
-egy új buszmegálló megépítésére átlag 20 milliót számolnak fel (ebből már egy családi házat is fel lehet húzni)
- egy zebra felfestése 10-12 millió
-autó átírás horror összegekért, mikor más országokba 3x ennyi fizetés mellett sem kell ennyit fizetni az ügyintézésért
- autó pálya horror áron
És ezek mind ki vannak írva pályázatokra, amiket 1-1 ismerős csinál meg.

+ Villognak, hogy mennyivel több munkavállaló van most.
Én azért kíváncsi volnék, hogy ezek a munkavállalók mennyi ideig dolgoznak.

Egy multi cégnél dolgozom. Való igaz, hogy 85%-al több új munkatársunk van, de ezen dolgozók 98%-a max. egy hétig van nálunk aztán 5-6 hónapig megint nincs munkájuk.

Sokan írják, hogy nem sok az a 700 ft., de miért kellene ennnél is többet fizetnünk?
Kapsz egy fizetést aminek 40%-a adó->fizeted a netet (szintén adóval)->a szolgáltató is adózik a befolyt összegből és most még ezen felül is adózz. A következő lépés az lesz, hogy még az adózásért is adóznunk kell majd.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2014.10.23. 15:14
nálunk van igy is a legtöbb beregisztrált adónem, és ezek világszintet is nézve igen csak magasak. A fizetés ehhez képest, amiből fizetnéd meg a béke segge alatt bolyong valahol. Adózzanak azok akiknek van miből........
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
60. pdx06 Enno
2014.10.23. 15:28
A munkában eltöltött idő viszont extra magas, szabad szombatra már nem is emlékszek, ez a hosszú hétvége is csak keveseknek lesz hosszú sokaknak péntek, szombat munkanap - ez a fordított arányok országa.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
59. arrow edyzo...
2014.10.23. 15:41
Teljesen egyetértek. Ez a másik fele a dolognak, amit már nem akartam kifejteni (mármint a közvagyon eltékozlása). Aki nem akarja, úgysem érti! Elég szomorú.
Nemrég kiszámoltam, hogy ha lesz még nyugdíj, és megérem, és nem változik a 'helyzet', akkor kb. 30 millió nettó bevételem lesz egész hátralevő életemben! Mennyiért is vett házat Szijjártó?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
58. umi92 arrow
2014.10.23. 16:07
170 millióért, de ne felejtsd el hogy a 170 millában neki csak 20 millája van, a többit AJÁNDÉKBA KAPTA! én meg elhiszem...

petyus76? mi a véleményed az igazságosságról?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
57. pasa44
2014.10.23. 16:30
gyáva féreg!
http://www.hir24.hu/belfold/2014/10/23/internetado-varga-mihaly-elfutott-elolunk/
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
56. petyus76 umi92
2014.10.23. 17:23
"petyus76? mi a véleményed az igazságosságról?"

Teljes igazság nincs , meg nem is volt, úgyhogy kár is keresni.

Nem fogom pártfogásomba venni a tolvaj bandát, csak próbáltam rávilágítani, a dolgok egyéb oldalára is.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
55. norman81
2014.10.23. 17:32
Undorító ez az ország!Aki tud huzzon innen a fenébe..... lassan lesz kapuadó,fütés adó,mert nehogy már meleged legyen... még a végén megizzadsz és megfázol,a gyógykezelés meg a TB-t terheli...kész deficit itt minden lélegző és elő ember......
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
54. ngabor77
2014.10.23. 17:48
Fikció

Én már régóta mondom az ismerőseimnek, hogy lassan bevezetésre kerül a LEVEGŐ ADÓ!
Kihelyeznek majd speciális állomásokat/kapukat az ország területén, egy perces ciklusonként méri a kedves delikvens légzését.
Megkapja a chipet a bőre alá(átlagszám/perc), amennyiben többet használ, a hónap végén már fizetheti is be.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
53. Ronan norma...
2014.10.23. 17:53
Lehet hogy neked az a megoldás hogy elmész de én attól vagyok hülye hogy maradok.És megpróbálok kiállni másokért azzal hogy egy mondjuk petíciót aláírok akár elektronikusan vagy papíron is.Lehet hogy kukába kerül de akkor meg ott van az utca be lehet jelenti hogy tüntetés lesz És nem utca felszedéssel hanem törvény tisztelő magatartással kell felvonulni és így példát mutatni másoknak is hogy lehet tüntetni de így érdemes.És rendőröket sem kell utálni annak is van családja.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
52. Ronan ngabo...
2014.10.23. 17:54
Ez pedig a totális konTROLL...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
51. ngabor77 Ronan
2014.10.23. 18:11
ÖnkonTROLL
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
50. Szefmester petyu...
2014.10.23. 19:06
Csak akkor ne valami bedrogozott hallucinált fantazma oldalról próbálnád meg, hanem a nagy magyar valóság oldaláról. Ahol a támogatásokat az tudja kihasználni akinek már alapból van pénze, ahol a bűnözőknek több joga van mint a becsületes polgárnak, ahol az egyszeri ember ellopott mobilját le se tojják, míg a főnök rokonai után titkosszolgálati módszerekkel nyomoznak annyiért amennyit életedben nem költenél telefonra akkor sem ha minden egyes ájfónt megvennél a megjelenése napján! Ahol úgy módosítgatják a választási szabályokat hogy a lakosok alig negyede totális hatalmat tudjon adni egy pártnak! Ahol egy korrupt fickó elleni tanú meghal a rendőrautóban és egyből titkosítják a halál okát sok sok évre! Ahol boszorkányüldözésszerűen kergetik a gondolkodó embert! Ahol a tankönyvek olyan botrányos színvonalat képviselnek ami egy 20 évvel ezelőtti második osztályos kisgyerek is kinevetett volna! Ahol a cimboráknak kiosztják a pénzes trafikokat, még ha nem is lesz soha nyereséges, az adott üzlet!
Ahol nem lesz adóemelés, majd pár év alatt TUCATNYI ÚJ addig sehol nem létező adót vezettek be! Ahol a munkahelyeken bevezették a legális rabszolgaságot, új nevén munkaidőkeretet. Amit ha aláírsz 6 hónapra akkor a normál ledolgozott óraszámot úgy csűrheti-csavarhatja a cég ahogy nem szégyenli, így gyakran heti hat nap 12 órában dolgoztak a melósok, majd amikor befejezték a hajtást otthon lógathatták a lábaikat, mert nem volt kötelező a hat hónapon belül kifizetni a túlórát, hiszen megkapta pihenőnek később....

Soroljuk még azokat a marha jó dolgokat amiket a dicsőséges istencsászár első Orbán és díszes lordságai összehoztak?

Itt már rég nem mobillal villogós békés demonstrációt kellene megtartani hanem igazi politikus akasztást, hogy a következő vezérkar megtanulja félni a lakosok erejét.

"Habár felül a gálya, s alul a víznek árja, azért a víz az úr!"
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
49. Ronan Szefm...
2014.10.23. 19:38
Régi bűnöknek hosszú az árnyéka.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
48. Warpath
2014.10.23. 19:49
Addig jár Orsós a kútra míg el nem törik.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
47. Riddick77 petyu...
2014.10.23. 20:48
Elcsesz_tt egy idi_a lehetsz... Az internet forgalom utáni adóztatási olyan agyament ötlet,hogy szégyen az is ,hogy bármilyen diplomás értelmiséginek ilyesmi egyáltalán az eszébe jut !!!! Ha,az államnak pénz kell,akkor SAJÁT magukon spóroljanak! Az irreálisan magas fizetéseken,miközben vidéken sokan örülnek,hogy egy 3e Ft -os fapados ADSL netet kibírnak fizetni....
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
46. edyzol
2014.10.23. 20:50
Ha valaki véletlenül elfelejti lejelszavazni a wifi-t, lesz adócsalás rendesen a szomszédok részéről.
Ha a szomszéd az én wifimről netezik azt fel kell tüntetnie az adóbevallásában?

Már látom a híradóban. Két román kamionos előre megfontolt szándékkal behajtott a gödöllői MOL parkolójába és súlyos adócsalást követtek el. A töltőállomás gyanútlan alkalmazottjait mélyen megrázta az eset. A szomszéd Ilonka néni sem gondolta, hogy ilyen megtörténhet a közvetlen közelében. A tolvajok az általuk csak "usb-s hálókártyának" nevezett eszközzel csapolták az adatforgalmat. Az elkövetők azzal védekeztek, hogy Romániában nem kell fizetni az ingyenes wifi használatért.

Majd bevezetik az adatforgalommal való visszaélést a btk-ba.
... és milyen jó nekik, ők még azzal is pénzt keresnek, hogy minket szivatnak...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
45. petyus76 Riddi...
2014.10.23. 21:05
Persze, mert az autó adó, meg az üzemanyag jövedéki az igazságosabb mi?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
44. Riddick77 petyu...
2014.10.23. 22:53
Nem ugyanaz a kettő. Az autó adót akkor lehetne az adatforgalom utána net adóhoz hasonítani,ha hó végén a levezetett km után is adózni kéne....ami szintén abszurd lenne. De,az autot ki lehet váltani,tömegközlekedés,kerékpár stb...de a netet mivel váltod ki??? Abszurd az egész,főleg 2014 végén Európa szívében.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
43. Ronan
2014.10.23. 23:07
És akik nem tudják mi lehet ebből a szarból a kiút azok olvassák el ezt a könyvet.A Szent Koronánkról és tudja meg azt a kiutat ami rendbe ráncba teheti az embereket és ezt az országot úgy egyáltalán.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
42. Ronan Riddi...
2014.10.23. 23:42
Én láttam élőben ahogyan rádió jelen keresztül számítógépre képet küldtek egymásnak rádió amatőrök.Ezek voltak azok a bizonyos képek magyarán pornó képek.Kellet hozzá egy program is persze de ment a dolog lassan de ment valaki itt biztosan tudja is hogy mi lehetett az.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
41. petyus76 Riddi...
2014.10.24. 01:31
Hogy hasonló analógiával éljek, ugyanúgy ki lehet váltani a netet is. Szinte minden községben van teleház, városokban meki, könyvtár, stb. Hasonlóan kevésbé komfortos, mint az autó helyett a busz, de megoldható.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
40. crowly
2014.10.24. 04:59
Videó megnézése után: Már hogy ne terhelnék át. Nem tudom hol élnek ezek a politikusok. Ha a cégnek kéne kifizetni, akkor a kis 3-4k hufos havi net árából a cég az adót nem lenne képes kifizetni, nemhogy még bevételt szerezni. Így aztán muszáj lesz neki az egészet a magánszeméllyel megfizettetni. A kormány hasraütés szerűen többet akar keresni mint a szolgáltatást biztosító cégek.... Holott adó már eddig is ott volt mert van már adóelőleg az ember fizetésén és áfát is fizet. Netért akkor már háromszorosan fogunk.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2014.10.24. 07:22
Ezen még dolgozz egy kicsit, mert még csak véletlenül sem jó a példád.
Nem kiváltod a netet, hanem csak máshol használod. Második hiba, hogy míg a tömegközlekedési eszközök nagyjából kiszámíthatóan elérhető, tudsz rá tervezni, addig teleház, könyvtár, meki esetén nem tudod kiszámolni, hogy mire odaérsz lesz-e belátható időn belül szabad gép vagy szabad kapacitás.
Harmadik, hogy míg a busz használata a közlekedésben nem jelent számottevően nagy biztonsági kockázatot, addig egy nyilvános internetes hálózat bőven.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
38. norman81
2014.10.24. 07:57
Ronan : Illiberális Demokrácia felé haladunk,aminek egyik lényege a civilek elnyomása,folyamatos controllállása ,a jogaink és szabadságunk korlátzása,és még lehetne sorolni. A tüntestéseket majd durván szétvereik,ha meg békés megoldják ,hogy szétverhessék. Nem! Nem megoldás,hanem kényszer!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
37. vecsei321
2014.10.24. 08:05
Aki erre a kormányra szavazatát adta az mennyen szépen és fizesse az adót azok helyett is akik nem rájuk szavaztak....
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
36. Ronan norma...
2014.10.24. 11:34
Akkor nem maradt más hátra minthogy megmutassam ezt is.Egy értékes egy órát ad az előadója aki egy közgazdász.Mindenkinek kötelezően látnia kell ezt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
35. Pressing97 zvigh
2014.10.24. 13:22
+1
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
34. Pressing97
2014.10.24. 13:26
Ha tönkre megy a HDD-m hogy fogom le tölteni a WoW-ot?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
33. enisherpa
2014.10.24. 14:49
Nem járatok újságot. Nem nézek tévét. Nem járok moziba. Nincs autóm. Nem járok étterembe. Nincs rá pénz. Ha az internetet is elveszik, egyetlen szórakozásom a politikusok levadászása lesz.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
32. M92
2014.10.24. 15:25
Elavult már az egész gazdasági rendszer, akit érdekel egy lehetséges megoldás, az látogasson el erre az oldalra:[LINK]
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
31. Zabalint petyu...
2014.10.24. 15:52
Nem kedvezményeket kellene adni (mondom ezt úgy, hogy friss házas vagyok), hanem kevesebb adót beszedni, és akkor a gazdaság tud fejlődni. Meglehetősen komcsi egy hozzáállás amit ti állítólagos jobboldaliak képviseltek, mikor meg akarjátok mondani az általatok vélt igazságosság alapján, hogy ki kapja meg mások jövedelmét. Az újraelosztás mértéke is is túl magas, miért kell még több adó, és még több kiadás a másik oldalon?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
30. Ronan M92
2014.10.24. 17:15
Tetszik az elgondolása de a technológia magában nem elég.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
29. M92 Ronan
2014.10.24. 22:48
A mozgalom alapítója nem is állítja, hogy ez a projekt képes lenne megoldani a Földön létező összes problémát. Akár akarjuk, akár nem mindig lesznek leküzdésre váró akadályok.
Amit ez az egész ígér, az egy lehetséges alternatíva, amire egyre jobban szükségünk van.
Akinek sikerült felkeltenem az érdeklődését a projekt iránt annak tudom ajánlani a Korszellem nevű oldalt[LINK], ahol további hasznos információ található. Továbbá a Tudnod kell nevű oldalon található cikket[LINK].
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
28. Ronan M92
2014.10.24. 23:52
Biztos alapot csak egy "szikla" amit ma szent korona képvisel mind erkölcsi mind pedig emberkőpontosságból nagyon jó ami szent koronán történelmi alkotmánya.Remélem azt a filmet amit ajánlottam sokan megnézték.

És itt van még egy a hősök teréről is ami nem olyan régen volt.Amin jómagam is részt vettem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
27. cooi11
2014.10.25. 01:06
Nem tetszet Az éhezők viadala film.
De hogy meg is éljűk.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
26. dwhcgamer
2014.10.25. 11:05
A kisujjatokat nyújtsátok utána már a karotok fog kelleni. Már azt is megszabnák mikor és hányszor megyek el sza.ni. Ürítési adó... Aki támogatja ezt a fa..ságot lője magát tökön.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
25. Leeroy stefi...
2014.10.25. 15:44
Pl. azért, mert a népszavazás intézménye úgy meg van nehezítve, hogy azt is mondhatnánk, ellehetetlenítették. Az érte felelős sóhivatal úgy dobná vissza a népszavazási kezdeményezést, hogy "öröm" lenne nézni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
24. Leeroy FRK
2014.10.25. 15:45
Az EU nem tud egyelőre köpni-nyelni sem a dologra, mivel teljesen példa nélküli ez az ötletelés. Felteszem, azért majd a válaszuk nem fog soká váratni...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
23. Leeroy petyu...
2014.10.25. 15:48
Ugye nem gondolod komolyan, hogy erre fogják a befolyt összeget költeni? Nem kell ám mindent benyalni, amit mondanak.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
22. Riddick77
2014.10.25. 20:13
Nem tudom,hogy internet adó őrület ellen ,hogy lehet e népszavazást kezdeményezni!? Ha,lehetséges akkor remélem valaki elindítja!! Nem szabad hagyni ,hogy Európa rajtunk röhögjön.... Az ingyenes korlátlan net is megérne egy népszavazást.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
21. gotszi Leero...
2014.10.25. 21:35
Nem annyira példa nélküli. 2008-ban már tervbe volt ez véve (persze enyhébb formában), azon képmutatók részéről akik most a legjobban ágálnak ellene.

A hasonlóképpen kétszínű kormánypárt most csak azt a tervezetet porolta le és turbózta fel.

Ne érts félre, nem védem a jelenlegi kormányt, de ne terjesszünk téves információkat. ("teljesen példa nélküli ez az ötletelés"
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
20. Leeroy gotsz...
2014.10.25. 23:49
Na álljon meg a menet, idáig el sem jutottak. Pedig aztán az előző csapat az ezekéhez képest körömpiszoknyi ötletei miatt folyton-folyvást az alkotmánybíróságra futkároztak, népszavaztattak vagy az utcán demonstráltak.

A példa nélküliséget egyébként is világszinten gondoltam, ezt a meglepődést a külföldi sajtóban tetten is lehet érni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
19. Leeroy Riddi...
2014.10.25. 23:51
Épp feletted írtam párral, hogy a népszavazás intézménye totálisan meg lett szigorítva, hovatovább megszűntetve. Kétharmad van, a nép érje be ennyivel...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
18. Ronan Leero...
2014.10.26. 09:38
Miért is akarod hogy a nép beérje annyival?Csak nem félsz valamitől?Én nem érem be annyival!És remélem hogy sokan mások sem.A szent koronánk és a nép ereje az egyetlen igazságos megoldás de nem úgy hogy szétszedjük Budapestet!Ennek diktatórikus komédiának távoznia kell!!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
17. Ronan Riddi...
2014.10.26. 09:42
Itt van írd alá és írják alá minél többen.http://www.peticiok.com/internet_ado
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
16. Leeroy Ronan
2014.10.26. 11:48
Ez nem az én véleményem, jóreggelt... A hatalom gyakorlói akarják, hogy beérjük ennyivel.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. Riddick77
2014.10.26. 12:41
Valahol azt olvastam,hogy bele tették,hogy központi adónem ellen nem lehet népszavazást kezdeményezni?!

De,remélem csak nem tudják forgalom után bevezetni!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. Szefmester Riddi...
2014.10.26. 12:58
Nézd.. ha bele is tették hogy adónem ellen nem lehet szavazni.. egyszerűen követelni kell a fütyesz teljes feloszlását, és birtokaik felégetését és felszántását...
Ha a politikus fél a lakosoktól akkor kisebb eséllyel nézi hülyének őket... ennyi lenne a történet. Nem ilyen Írjunk egy papírt hogy nem örülünk neki, és majd ha visszakoznak örülünk, de csak addig hogy valami másik durva agymenésüket le nem tudják nyomni a torkunkon!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. Ronan Leero...
2014.10.26. 13:31
Akkor az más. én azt hittem te akarod vagy neked elég.Remélem te sem éred be annyival?Vagy igen?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. Ronan Szefm...
2014.10.26. 14:07
Viszont lehet hogy ez egy figyelem elterelés arról ami Amerika és Magyarország között történt nem régiben.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. Ronan
2014.10.26. 21:26
http://www.ustream.tv/channel/nullker
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. Leeroy Ronan
2014.10.27. 10:26
Persze hogy nem, viszont indifferens, hogy én mit akarok. Ahogy az is, hogy bárki átlagjóska magánember mit akar. Nevezett esetben a fideszes alaptörvénybe beleírták, hogy költségvetési kérdésekben nem lehet népszavaztatni. Ezzel a lépéssel mintegy előre menekültek. Hisz így utólag már látható, hogy pont ez volt a céljuk, hogy ilyen unortodox ötleteket dobnak be, amelyek ellen törvényesen senki nem tehet semmit...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2014.10.27. 13:52
Tévedsz hallgasd ezt végig és rájössz hogy miért mondom azt.
https://www.youtube.com/watch?v=7btILQo777I&feature=em-uploademail
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. Leeroy Ronan
2014.10.28. 11:38
Nem tévedek, mindez nem mond ellent annak, amit leírtam. A legitimitás az egy más kérdés, de a tények tények maradnak. Kár is erről szópárbajozni, úgyis az van és lesz, amit az ország urai akarnak.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2014.10.28. 12:35
Ne mond hogy úgyis!Mert mi vagyunk többen tudom könnyebb beletörődni.De nem szabad feladni és azt mondani hogy úgyis ez, meg úgyis az.Ez egyszerűen csak félelem a változástól ez a hozzáállás tartja vissza az országot, és ez nem a te hibád vagy az enyém, hogy úgy gondolod.El hitették az emberekkel hogy ez így van, pedig nem!Akkor miért kell az hogy elmenj szavazni?Igenis a szent korona alkotmánya kimondja és egyben feljogosít arra hogyha az őket képviselők visszaélnek hatalmukkal nem csak jogunk de KÖTELESSÉGÜNK IS ELLENÁLLNI!És nép és nemzetbiztonsági kérdés ez.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Ronan Ronan
2014.10.28. 12:50
Itt van pontokba szedve tessék ezt megosztani.

És itt van megint az a kisfilm is.


Kitartás,és ne adja fel senki!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Zabalint Leero...
2014.10.28. 13:23
Az előző alkotmányban is benne volt, aztán szelektíven alkalmazta az OVB és az alkotmánybíróság, a hülyenépszavazás például átment, ezzel szemben az annak a paródiájaként szánt ingyensör nem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Leeroy Ronan
2014.10.28. 13:50
Hagyjuk már ezt a szentkoronás képzelgést. Látom, hogy neked ez a fixa ideád, de egy tárgyból még nem következik semmi.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2014.10.28. 17:59
Nem egyszerűen tárgy nézd meg azt ami mögötte van.De fogadni mernék hogy nem nézted meg.Nem képzelgés nagyon is valós csak erről sem beszélnek és nem is tanítják jó okkal nem tanítják az iskolában.Ott van minden a linkekben neked csak annyi a dolgod hogy megnézed.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Ronan Ronan
2014.10.28. 19:41
A szent korona alkotmánya sok mindenre megoldást kínál és mint bevált alkotmány nekünk is alkalmaznunk kell.Nem feudalizmus kell és nem is csinálmány.Hanem a szent korona történelmi alkotmánya ami földet és tagjait is védi minden nemű jogtalanságtól.Ezért fontos megismerni azt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Terror Ronan
2014.10.28. 20:24
Te neked amúgy mi bajod van?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!