iPon Hírek

Levegőnek nézi az Apple-t a Dell

Dátum | 2008. 09. 11.
Szerző | Gabriel
Csoport | NOTEBOOK

Fügét mutatott az Apple-nek az új reklámjával a Dell, amelyben a MacBook Air híres borítékos jelenetével mutatják be a Latitude E4200-ast. Még maga a MacBook Air is feltűnik pár pillanatra a klipben, de persze csak mint másodrendű szereplő.

A megoldás valóban ötletes még akkor is, ha alapvetően egy koppintásról van szó, ugyanis nagyjából onnantól, hogy felbukkan a klipben a vetélytárs MacBook, kezd egyénivé válni a dolog, egyrészt annyiban, hogy a Latitude-ot a MacBook-ra téve szemléltetik annak a kisebb méretét (bár a súlyára természetesen nem térnek ki, mivel arról ismeretes, hogy nehezebb, mint az Air), másrészt pedig a slusszpoénban, a Dell választott jelmondatában: "Több anyag, kevesebb levegő" ("More substance, less air"), kellő humorral szúrva oda a MacBook Air-nek.


A reklám ugyan erre már nem tér ki, de ezen a ponton érdemes még megemlíteni, hogy az E4200-as és 4300-as különlegessége lesz a Dell Instant On funkciója is, amely ugyan csak a későbbiekben válik majd elérhetővé (lévén szoftveres alapú megoldás), viszont a gépekben már ott van az ennek a fogadására kész hardver, így a kettő együtt nem kevesebbet tesz majd lehetővé, mint az olyan gyakran használatos funkciókhoz való, gyakorlatilag azonnali hozzáférést bekapcsolás után, mint a naptár, az e-mail és más kommunikációs programok használata. Mindez egy beépített másodlagos processzor és dedikált Linux-alapú operációs rendszer segítségével működik majd.

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

1. pluto
2008.09.11. 21:25
Lehet hogy szebb, de nekem Mac sosem kéne. Kifejezetten örülök annak hogy végre vki visszavágott az Apple undorító reklámjainak.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!