iPon Hírek

Lightning Returns: Final Fantasy 13: "Glory Point" rendszer

Dátum | 2013. 07. 23.
Szerző | Morte
Csoport | JÁTÉK

A Lightning Returns: Final Fantasy 13-at eredetileg úgy tervezték, hogy az idő a megszokott irányban és tempóban teljen benne, de ezt a mechanikát később lecserélték a "Glory Point" rendszerre. A Square-Enix elmagyarázta, hogyan használhatjuk a pontokat arra, hogy az idő múlásának mestereivé váljunk. Yuji Abe, a játék dizájn rendezője elmondta, hogy a darab arra a koncepcióra épít, hogy a világ 13 nap alatt véget ér, és a játékosok a GP rendszer segítségével megállíthatják az időt. A bal alsó sarokban látható mutató segítségével követhetjük nyomon pontjainkat, melyeket aztán arra használhatunk, hogy megadott helyekre teleportáljunk, vagy megállítsuk az időt. Pl. ha felgyorsulnak körülöttünk az események, és nem lenne elég időnk mindenre, akkor érdemes használni őket. Ha pontjainkat habozás nélkül használjuk, akkor sokkal könnyebbé válik számunkra a játék. A pontokat a sikeres csatákért kapjuk. Az eredeti koncepció szerint még Radiant Powernek hívták a pontokat, és Yggdrasiltól, az Élet Fájától kaptuk volna őket, hogy meghosszabbítsuk a világ életét, de a csatákban felhasznált pontok csökkentették volna az alapot, amivel a világot kellett volna megmentsük, ezért különválasztották a két rendszert, így nem kell aggódnunk, amikor pontokat költünk. Lightning szintjének növeléséhez elég lesz, ha csak a kulcseseményeket játsszuk végig, és extra felszerelések vásárlásával még tovább erősíthetjük statisztikáit. A fejlesztő a játék nyitott világáról is mesélt, szerinte első menetben nem fogunk megtalálni minden rejtett területet és dungeont. Nem lesznek töltőképernyők, a teleportok és a járművekkel történő utazás kivételével világ bármelyik részére töltés idő nélkül juthatunk el.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

1. Shinjiii
2013.07.23. 15:31
Jézusom...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!