iPon Hírek

Lords of the Fallen: játékidő 15 órától a végtelenig

Dátum | 2014. 01. 02.
Szerző | Morte
Csoport | JÁTÉK

A 2013-as E3 idején hallhattunk először a Lords of the Fallenről, amelyben Harkyn nevű főhősünk a Bukott Istennel száll szembe, miközben bejárja a világot, hogy követőket gyűjtsön magának a harchoz. A Dark Soulshoz hasonló nehézségű kalandokat ígérő RPG-t a Deck 13 német stúdió és a CI Interactive közösen fejlesztik. A játék producere, Tomasz Gop (aki a The Witcher 2: Assassins of Kings producereként is dolgozott) egy interjúban elmondta, hogy Lords of the Fallen fő sztorijának végigjátszása kb. 15 órát fog igénybe venni, de ha nem félünk elmerülni a játék világának mélységeiben, akkor akár a végtelenségig is játszhatunk: "Ha csak szigorúan a fő küldetésen megyünk végig, és kihagyunk minden mást - ami nagy veszteség lenne - akkor a játékidő kb. úgy 15 óra körül alakul." Gop hozzátette, hogy a játékkal azokat akarják megcélozni, akik szeretik megszerezni az összes trófeát, szeretnek mindent felfedezni és semmit sem akarnak kihagyni. "Technikailag az Új Játék +, a felfedezés, a titkok és az opcionális zsákmány segítségével a játékmenet végtelen lehet." Meglátjuk. A Lords of the Falen megjelenése idén ősszel várható PC-re, PS3-ra, Xbox 360-ra, PS4-re és Xbox One-ra.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

9. balrogh
2014.01.02. 14:36
tetrisszel is lehet végtelenségig játszani.....
Occsó marketing
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. DogTheDog
2014.01.02. 16:22
Ezt azert gondolom a random generalt loot-map-stb miatt mondja,de ennyi erovel jopar jatek jatszhato a vegtelensegig.A random,hozd el ezt es ezt,innen vagy onnan missziok meg inkabb abbahagyatjak a jatekot is az emberrel.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. Asagrim DogTh...
2014.01.02. 16:33
Ja, ilyen nyírd ki ezt a random NPC-t, random helyen, lootolj valami random itemet a hullájából amit vigyél vissza random NPC-nek a jutalomért benne van a Skyrimba is, de ott nem áll meg ennyiből, sokkal mélyebben scriptelhető, hogy ne fulladjon unalmas grindelésbe. Kíváncsi vagyok, hogy ez itt mennyire megoldott.

______________________________
-|[ Fórum Szabályzat ]|- / -|[ Moderáció: Kérdések és Válaszok ]|-

Moderálási alapelveim
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. kiskoller Asagr...
2014.01.02. 16:59
Mivel annyi időt és energiát fektettek bele ezekbe a küldikbe a fejlesztők, normál küldetésekre nem is volt elég idő, ezért lett olyan hullagyenge a legtöbb frakció története.

Komolyan mondom két sör között bárki összedobhatott volna normálisabb küldiláncot a mágusokhoz, DB-hez.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. otherl
2014.01.02. 20:02
Asagrim: A Skyrim sajnos gyorsan unalmas grindelésbe fulladt.

Szóval 15 óra ha valaki végigrohan a játékon + végtelen játékidő ami akár a 10 órát is elérheti a gyakorlatban.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Asagrim other...
2014.01.04. 06:43
A Skyrim "radiant quest" rendszere olyan szinten bonyolult, hogy 4 hónap is kevés volt nekem megfelelően felfogni, és kihasználni az általa adott lehetőségeket (fele ennyi idő alatt tanultam már meg anyanyelvi szinten nulláról idegen nyelvet, tehát nem az én felfogásommal volt a gond).

Szóval ott nem az a baj hogy unalmas, hanem nincs az a modder, aki megfelelően ki tudná használni a randomgenerált lehetőségek tárházát, még 2 év után sem.

______________________________
-|[ Fórum Szabályzat ]|- / -|[ Moderáció: Kérdések és Válaszok ]|-

Moderálási alapelveim
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. kiskoller
2014.01.04. 16:10
Ez mind szép és jó, csak az alapjáték története járt pórul, márpedig azt nem lehet modokkal feljavítani. Még a Morrowindos frakciók küldijei is izgalmasabbak voltak. Hasonlítsd össze az Oblivion DB kületésláncot a Skyriméval.

Pont a moddereknek nincs szükségük random generált küldikre, van elég idejük a hagyományos módszerrel minőségi questeket írni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. nemlehet
2014.01.05. 21:29
Lehet én vagyok az igénytelen, de nekem semmi bajom nem volt a Skyrim storykával. Persze nem az évszázad története, de végig pörög, érdekes is egy szintig, kis visszakacsintás az Oblivionra, a sárkányok meg mindig epic-ek. A különböző faction küldetésláncok közül igazából csak a mágusokkal voltak problémáim az eléggé unalomba fulladt, illetve nem is találom elég erősnek a mágiát modok nélkül, főleg, hogy az enchant is ki lett herélve.

A Dark Souls-hoz hasonló nehézséget meg remélem nem úgy kívánják megvalósítani, hogy csal a játék és unfair helyzetekbe hoz. (mint a régi nintendo címeknél) Nagyon könnyű eltéveszteni, hogy mitől is nehéz a Dark Souls és miért nem válik frusztrálóvá (ráadásul nem is nehéz, ha ismered a játékot, 1,5 óra alatt ki lehet pörgetni maximum 1-2 halállal)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Meteoreso
2014.01.07. 12:17
Ismeritek a Disgaea sorozatot ? (Psp, ps vita, ps3)
Ott van olyan rendszer hogy bemehetsz olyan erős labirintusba amibe csak akarsz és ha végig tudsz csinálni 8 minimapot akkor kihozol egy fegyvert.
akár 65 ezres szintű szörnyek is vannak benn Te választod ki
Rohadt izgalmas mert ha a főküldiket elég erősre csinálják és nem tudod lenyomni a szörnyeket akkor rá vagy kényszerítve hogy pl 20 as szintűként 22 szintű szörnyek ellen harcolj. Szóval valahol ezt meg tudták oldani nagyon kultúráltan.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!