iPon Hírek

Már készült a Kingdoms of Amalur 2

Dátum | 2012. 05. 29.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Alkalmazottai nagyrészét elbocsátotta a 38 Studios, így a tulajdonában álló Big Huge Gamesszel egyetemben hamarosan lehúzzák a rolót. A csapat legfontosabb emberei már elmentek, így például a vezető dizájner Ian S. Frazier is, aki még utoljára a Kingdoms of Amalur fórumain szólt a játékosokhoz. Főként elnézést kért, ugyanis nem tudják már kiadni a tervezett javítócsomagot a játékhoz, mely számos hibát orvosolt volna, és az egyensúlyon is módosítottak benne a fejlesztők. Frazier elmondta, habár az Amalur nem különösebben hibás játék, azért messze nem tökéletes, így az őket támogató vásárlók megérdemeltek volna egy patchet.

Frazier hivatalosan is megerősítette, hogy hosszú huzavona után a Marylandben dolgozó Reckoning-csapat összepakolta a cuccait, és elhagyta az épületet. Habár korábban a Kingdoms of Amalur, és a Copernicus néven készülő MMO írója, R.A. Salvatore még bizakodóan nyilatkozott, úgy néz ki, többé nincs remény, és a baseball-legenda Curt Schilling által futtatott stúdió végleg bezár.

Mindez annak a fényében különösen szomorú, hogy a Big Huge Games már elkezdett dolgozni a Kingdoms of Amalur folytatásán. Ebbe az előzetes információk szerint sokkal szebb harci animációkat, töltések nélküli világot, és kevesebb szerteágazó küldetést tettek volna, valamint a játékos nagyobb hatással lehetett volna a világra és a történetre. Az első rész azonban nem tudta teljesíteni a tőle várt eredményeket: 90 nap alatt 1,2 millió példányt adtak el belőle, így az Electronic Arts nem akart részt venni a folytatásban.

Hogy ezek után mi következik, az egyelőre kérdéses. A Kingdoms of Amalur-franchise egyelőre a Big Huge Games tulajdonában áll, ám ha a stúdió becsődöl, akkor a korábban megkötött szerződés értelmében az egész Rhode Island államhoz kerül. Rhode Island 75 millió dolláros támogatást ígért a 38 Studiosnak, ha az államba költöznek, amiből 50 milliót át is utaltak első körben, ez azonban egy belsős forrás szerint mind a 38 Studios által készített MMO-ra, a Copernicusra ment el, nem pedig az Amalurra. Ráadásul, egy másik belsős forrás a Big Huge Gamestől azt nyilatkozta, az állam hazudott nekik, ugyanis azt ígérték, ha az első, 1,2 millió dolláros részletet sikerül visszafizetni, akkor a stúdió 8 millió dolláros adókedvezményt kaphat. Az adókedvezmény nem jött meg, így a 38 Studios és a Big Huge Games végleg csődbe megy, pedig utóbbi már számos kiadóval tárgyalt az Amalur második részéről.

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

2. HeverAdam
2012.05.30. 00:40
Ilyenkor szokásom azt mondani, hogy: ÓÓÓÓ Hogy az isten áldjon meg titeket

Pedig olyan jó játéknak igérkezett és mégis mi lett a vége Lehet az lehetett a baj, hogy nem csaptak hozzá multit vagy az, hogy ilyen keveset adtak el belőle? nem tudni de azt igen, hogy legalább van egy vevőjük a játékra De jó, hogy megvettem Jó kis játék ez
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. simonpeter
2012.05.30. 18:12
ja szreintem az ea volt fasz hogy a szarba hagyta őket.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!