iPon Hírek

Már megvásárolható a WoW még meg sem jelent kiegészítője

Dátum | 2014. 01. 19.
Szerző | Morte
Csoport | JÁTÉK

Még nem tudni, hogy mikor fog megjelenni a World of Warcraft legújabb kiegészítője, a Warlords of Draenor, de már van rá lehetőség, hogy előre megvásároljuk. Aki most fizet, az rögtön felhúzhat egy karaktert 90. szintűre. A Blizzard terve eredetileg az volt, hogy ezzel megvárja, amíg kijön a kiegészítő, de ez megváltozott. "Ez kicsit más, mint az a terv, amit eredetileg a BlizzConon bemutattunk, de a visszajelzések alapján egyértelmű, hogy sokan szeretnétek megismerkedni egy új kaszttal, mielőtt belekezdenének egy új kiegészítőbe." "Ez több játékosnak biztosít lehetőséget arra, hogy kipróbálja a jelenlegi endgame tartalmakat és a Garrosh Draenorba vonulásához vezető eseményeket. Közben talán még kaptok egy Legendary köpenyt is Wrathiontól és egy 90-100. szintű Heirloom fegyvert is." A Warlords of Draenor a maximális karakter szintet 100-ra fogja emelni a WoW-ban. A Blizzard a közeljövőben szeretné tesztelni azt a megvásárolható opciót, melynek segítségével 90-esre húzhatunk fel egy karaktert, ennek előkészületei hamarosan feltűnnek majd a tesztszerveren. A Warlords of Draenor hamarosan előre megvásárolható lesz digitálisan. Lesz sima és digitális Deluxe kiadás is, ez utóbbi egy hátashoz és egy pethez juttatja megvásárolóit, melyeket rögtön használhatnak is, nem kell megvárniuk a kiegészítő tényleges megjelenését. A kiegészítő zárt bétája már közeleg, akit érdekel a teszt, az fiókjánál jelölje be ezt az opciót, és ellenőrizze, hogy gépének specifikációit frissítette-e béta profiljában. Bár a Warlords of Draenor megjelenési dátuma még nem lett bejelentve, valószínűsíthető, hogy idén ősszel fog kijönni.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

24. madcaptain
2014.01.19. 12:17
Hulye kerdes, de olyat lehet hogy mondjuk a Pandat nem veszi meg valaki es ezt igen, legfeljebb nem megy Panda teruletre?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
23. kiskoller
2014.01.19. 12:22
Elírás a címben...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
22. abash
2014.01.19. 12:58
Minden kiegnek meg kell lenni ami előtte volt.Nincs olyan hogy csak a WoD veszem meg mert a többivel úgyse játszanék.Eleve amikor fejlődsz el kell menned Pandáriába.(85-90)A Panda szerintem meg jó,akárki akármit mond,vannak benne baromi jó dolgok.

For The Horde!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
21. crowly
2014.01.19. 14:06
Bár minden kieget meg kell venni, de az is hozzá tartozik a teljes képhez, hogy folyamatosan csökkentik a korábbi részek árát, így a teljes összeg amiért valaki hozzá jut a játékhoz közel azonos szokott lenni. Illetve össze is vonják egy idő után őket. A Battlechest nevű csomagok ilyenek. Pl veszel egy olyat és benne van alap+BC+LK+Cata.

Azért az a valószínű, hogy idén ősszel jelenik meg mondat a végén elég hasraütés volt. Semmit nem tudni a megjelenésről, de a legtöbben inkább korábbi dátumra tippelnek. Elég csak megnézni a korábbi kiegészítők megjelenési körülményeit. Az eddigi leghosszabb eltelt idő az utolsó patch és a következő kiegészítő között a Wotlk ICC utáni idő volt, ahol 1 év telt el, már az is nagyon húzós volt, és ott bedobtak egy extra bosst (Ruby Sanctum - Halion). Ahhoz, hogy őszi megjelenés legyen, újra ez az 1 éves várakozás kéne, hogy megtörténjen. Egyrészt Blizzconon azt mondták sokkal előrébb járnak a fejlesztéssel mint a korábbi kiegészítőknél ugyanabban az időben, másrészt, biztos, hogy törekednek rá, hogy olyan rossz mégegyszer sose legyen. Nagy pénzeket buknak vele. Egyéb korábbi esetekben nem is tartott ennyi ideig. Cata után 10 hónap, BC után 7.6 hónap volt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
20. SzAdamAndy
2014.01.19. 14:57
Blizzard megint pézhajhászáson töri a fejét, épp a közelmútban néztem videót amikor a pandakieget kezték nyomni és ott beszéltek arról hogy a pandáknak milyen nagy a poly száma és a régi karakterek rondák és a Blizz ígért frissítést. Eredmény, természetesen nem adják ingyen vegyem meg a t*tves kigészítőjüket és ha előrendelem akkor ingyen 90??? nevetséges.

Az hogy havidíj van és még mikrotrazakciók hát ez szánalom, arról nem is beszélve hogy ha már valaki ezt a kieget megveszi akkor legyen már onnantól kezdve intant 90 minden új karija INGYENESEN, de még a pandánál sem ártott volna egy ablakocska instant max lvl vagy sem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
19. tomchee
2014.01.19. 16:21
Most fizettem be egy hónapra januárban, de hogy őszinte legyek sokkal jobb és igényesebb F2P MMO-k vannak már a piacon. Tele van szórva remakekkel. 12 milla előfizetőből maradt ott 7 millió, ez azért kis túlzással már majdnem a fele. Az, hogy most a MoP bukása, vagy pedig a sok konkurens MMO-olcsósága/ingyenessége az ami ezt kiváltotta, kitudja, de a lényeg ugyanaz. A WoW-nak végre el kell kezdenie fejlődni, mert nagyon érződik a játékon hogy blizzéknél nem igazán akaródznak dolgozni, lévén "úgy is eltartja a wow magát".
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
18. mrksz22
2014.01.19. 16:49
Csak nehogy odáig elmenjenek, hogy majd ingame is lehet pénzért venni karaktereket, vagy itemeket. Az már elfogadhatatlan lenne egy havidíjas játéknál.
Az meg hogy egyre rosszabb a játék az már csak nézőpont kérdése... Egyre több dolog van a játékba, folyamatosan fejlesztik és szerintem a pandás kiegészítő szerintem elég jó és érdekes volt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
17. CyberPunk6... SzAda...
2014.01.19. 17:12
Ingyen adják, az új modelleket akkor is megkapod, ha nem veszed meg az új kiegészítőt. az egyetlen korlátozás, amit a kiegészítő meg nem vétele jelent az, hogy nem léphetsz szintet 90 után. Így az új terület és a nagyobb szintigényű dolgokat nem kapod meg. De az új modellek nem ilyenek.

Nem csak az előrendelőknek lesz instant 90, hanem mindenkinek aki bármikor megveszi ezt a kiegészítőt.

Előnyt még mindig nem lehet venni, mivel csak max szinten kezdődik a játék, addig meg engem nem érdekel.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
16. CyberPunk6...
2014.01.19. 17:14
A cikk címében "már megvásárolható" szerepel, a cikkben pedig "hamarosan előre megvásárolható lesz".
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. noherczeg
2014.01.19. 19:44
Az ember azt hinné, hogy azzal, hogy fizeti a havidíjat egy inferior tulajdonságokkal felvértezett mmo-ért, ilyet nem vagdalnának az orra elé

Arra kiváncsi leszek, hogy a Titánnál hogy oldják meg a szintezés és az idő múlásának a krédését, mert ez a "pénzért megkímélünk egy heti kínkeserves munkától" dolog egyre inkább elavultnak tűnik. Remélem addigra, mire annál nem felejtik el ennek a dolognak a jelentőségét
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. Kajafun
2014.01.19. 20:12
Ez egy akkora hülye játék hogy csak a hülyék nem veszik észre mivé fajult az utóbbi években.
Aki ezzel játszik az nem normális, de komolyan!
(Volt wow-os vagyok)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. tomchee
2014.01.19. 21:51
Kajafun: Köszönjük építőjellegű hozzászólásodat
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. wishformor...
2014.01.20. 00:12
Hallottam az uj talent rendszerrol, Le kell meg egy picit butitani mert tul bonyi a mostani, es a kesobbi console-potencialt is benne kell varrni a jovoben.

Pandicsekbe is le kellett tolni az IQ korhatart, ezt folytatva az uj talent rendszer ugy fog kinezni, hogy lvl10 en valaszthatsz hogy, (pap) holy, disc, shadow. Oszt ENNYI. nem kell ezt bonyolitani, hogy jobbra ketto balra 3.

Szerintem jovolna meg enhanceolni ezt a pet rendszert is. mondjuk kulon 40 es raid insta, amibe csak petek mehetnek be, Lil' Ragnaros lesz a main tank, Lil' Kel Thuzad pedig majd remote reppel a sarokbol.

Komolyra forditva a szot, mar hianyolom azt a penzes opciot, hogy monnyuk 4 hettel az uj tier utan, megvasarolhato legyen a szett a karaktereknek, monnyuk 10 dolcsi a Vallas, stb.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. Stormrage
2014.01.20. 07:20
meg szerencse, hogy idoben otthagytam a wow-ot, sajnos olyan iranyba halad, ami nem tetszik, es a bejarhato teruleteken kivul tobb tartalmat nem igazan hoznak a kiegeszitok...

egy diablo3-as bug-ra ennyit valaszolt a blizzard: "a hiba tul mellyen van a kodban, ezert nem tudjuk javitani" (ezt tortenetesen az AH kinullazos bugjara, hogy egy bid-only itemet az elso valid bid-ert elhozhassunk, mig masnak 0-t ir ki, igy nem tud ra bidelni), ebbol kiindulva, pont ezert nincsenek lenyegbeli valtozasok a WoW-ban se... vagy felnek belenyulni, vagy -ami meginkabb valoszinu-, akik a jatek alapjait keszitettek, mar reg nincsenek a blizzardnal es a tobbiek meg nagyon nem ertik...

allig van par jateka a blizzardnak, de mindbol fejostehenet csinalna, azert mert diablo3-bol kiszedik a penzes AH-t, nem azt jelenti, hogy a blizz ezentul nem fog tudni berakni oda itemeket es penzert eladni, mert cserebe jon majd a mikrotranzakcio, remelem starcraft-ba is hoznak valami hasonlot, online cheatcode-ok $$$-ert es hasonlok.... vagy unitokat vehetunk $$$-ert, amik olyan megatamadast nyomnak, hogy anelkul eselyed sincs..
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. madcaptain
2014.01.20. 07:42
Ha majd eltorlik az insta szinteket, es skalazodni fognak ezaltal a jatek 95%-at nem kukazva, akkor talan visszanezek. Ja meg ha visszarakjak az elite-rare mobokat .
A 7 milliobol allitom 4 millio kinai aki nem is elofizeto. Tudtommal ott fizet x penzt x orai jatekert. Nem fizet akkor ha nem online semmit.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. uristen
2014.01.20. 10:50
Lehet még mindig játszanám a játékot, ha kiegészítők helyett újdonságokat tettek volna Azeroth -ba. Vagy folyamatosan javítgattak volna a grafikán. Esetleg folyamatosan több animációval áldották volna meg az ellenfeleket és a karaktereket. De hát lehet, hogy csak én vagyok ilyen véleménnyel. Nálam már a BC után romlott a játékélmény.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. s_erno
2014.01.20. 12:19
Én egyenlőre azt mondanám a sok doomsayernek, hogy elég lesz majd akkor nekikezdeni a pay to win szöveghez, ha tényleg megjelennek ilyen mikrotranzakciós tartalmak. Egyenlőre annyi történt, hogy megspórolhatsz 1-2 hét levelezést. Lehet, hogy valami olyan limithez kellene kötni, hogy kell lennie egy már meglévő azonos szintű karakterednek, de ez már csak részletkérdés azt hiszem.

@madcaptain:
Elite rare mobok? Egész MoP tele van velük.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. oiskin
2014.01.20. 14:15
Azzal hogy kapsz egy 90-es karit nem jár együtt az hogy tudsz is vele játszani. Ezen kívül azt a karit fel is kell öltöztetni ha bármit is akarsz vele kezdeni vele, ami lássuk be egy kezdő embernek nem kis fejtöréssel járhat. 2 hónapja kezdtem wow-ban, mire eljutottam 90-re akkor jött össze annyi gold, hogy megvegyem a repülést. (70-es skill)
Most a 2. hónap vége felé tartok ott, hogy talán tudnék venni 1 darab ruhát. Ezt egy instant 90-es kezdő nem tudja megtenni. Akinek meg már van 90-es karaktere annak meg csak idő sporolás, sőt mivel nincs szó sehol a proff-okról, el tudom képzelni, hogy azt nem fog kapni senki, ergo az egy külön szívás 90-en 0-ról felhúzni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Ch00ler
2014.01.20. 14:50
Érdekes, hogy a Blizzard-nál továbbra is az a szemlélet, hogy ha egyszerűsítjük a játékot, akkor az majd több játékost fog bevonzani.

Ezzel csak pont azokat a részeket értéktelenítik el, ami egy játék szempontjából igenis meghatározó. Pl. ha van 5db 90-es karaktered az ma már nem jelent semmit. Régen, ha volt 3db 60-as, az már egy nagyobb mennyiségű játékidőt mutatott.
Persze lehet ezen agyalni, hogy az sem volt tökéletes. Mindenesetre akkor jóval kevesebb volt a karakteréhez totál béna csóka, mint manapság. Hiszen a felfejlődéshez nem kell annyi időt eltölteni a karakterrel, hogy igazán megtanuld a képességeit használni...
Erre most még rátesz egy lapáttal az 1 klikkes lvl90 is.

A másik oldalról pedig a játékosok akarnak mindent megszerezni a lehető legrövidebb idő alatt. Ez pedig valahogy nem jön össze a szintén elvárt sokkal jobb és sokkal kidolgozottabb kiegészítőkkel, amiket szintén jóval gyakrabban kellene kiadniuk. Legalábbis ez is elvárás.

Csodálkoznék, ha ennek bármikor bármilyen fejlesztő meg tudna felelni hosszú távon.

Szerintem a wow-nak jelenleg pontosan az a baja, hogy egyszerű. Ebből fakadóan pedig teljesen lineáris. Ha megnézel pl. 10 frost DK-t, akkor abból 9 pontosan ugyanazokat a "talenteket" használja. Már, ha ezeket nevezhetjük annak. Ugyanazokat a cuccokat viseli, ugyanazokat a stat-okat állítja be, stb.
A karakter egyedivé tétele kimerül a cuccok kinézetének változtatásában...

Legvégére maradt az elavult engine, ami az egészet működteti. Kinézetben már régen elmaradt a kor követelményeitől. Pedig ez is számít.

Mindezek ellenére a wow továbbra is egy szerethető játék.
Van egy érzésem, hogy addig is nem is látunk a Blizzard-tól új MMORPG-t, amíg a wow egy meghatározott előfizetői szám alá nem esik. Már csak az a kérdés, hogy mekkora is ez a szám
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. s_erno
2014.01.21. 12:10
@Ch00ler
Én ezt nem egyszerűsítésnek vélem, szerintem a levelezés közben az ember így sem tanulja meg rendesen a karaktere használatát.
Régebben is rengeteg totál béna emberke volt, csak az lfr miatt ez most jóval szembetűnőbb.
Teljesen igazad van, a dk-s dologgal kapcsolatban, azonban ha visszaemlékszel lényegében az "új" talent rendszer előtt is ez volt. A core talentek ugyanúgy néztek ki, legfeljebb egy-két pont eltérés volt ilyen teljesen másodlagos dolgokban.
Az engine, igen az kicsit elavúlt...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Bhawk1990
2014.01.21. 12:36
@Ch00ler: Őszintén szólva nem szeretnék megint annyi időt eltölteni egy karakter felhúzásával mint anno 1-60 között kellett, de tény és egyetértek veled abban, hogy már túlzottan le van egyszerűsítve a játék. A talent rendszernél még mindig nem értem, hogy egyik ismerősöm miért mondta a megjelenés előtt, hogy "Ez az új rendszer sokkal jobb, sokkal változatosabb talentet lehet ebből kirakni". Hogyan?

Az elvault engine és kor követelményei kapcsán: amellett, hogy legyen egyszerű a játék és gyorsan lehessen egy izmos karaktered, legyen szuper a grafika is. Szerintem már jó pár játék, köztük a World of Warcraft is rácáfolt arra, hogy a sikerhez "Crysis szintű" grafika kell. Pontosan a stílusa miatt térnek vissza sokan, köztük én is időről időre a WoW-hoz. Szerintem nem egyszer hallottuk már azt, hogy "Fú ez aztán egy WoW killer játék lesz!" és ezt nagyon sokan pusztán egy új játék grafikája miatt mondták.

Volt aki felhozta, hogy vannak ingyenes, olcsóbb alternatívák, játszottam már sok játékkal, de mindet meguntam néhány hét, esetleg 1 hónap után. És egyikre sem vágyom vissza. Egyedül ez a játék érte el azt, hogy még több évnyi játék után is szívesen vissza megyek 1-2 hónapra, játszani a haverokkal.

Az új kiegészítőt várom már, ez a Panda nagyon gyengére sikerült részemről ezekkel a mindenféle bogár bossokkal, Sha-kkal, meg miegymással. A WoD már képek alapján is sokkal szimpatikusabbnak tűnik, remélem sikerül egy színvonalas kieget barkácsolni belőle.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. andro93
2014.01.21. 16:09
Úgy lehet változatosabb talentet kirakni, hogy itt nem egy talentfán kell végigrakosgatnod a pontokat, hanem adott szinteken választhatsz 3 spell vagy passzív közül, nem pedig egy előre meghatározott fára rakod a pontokat. Wotlk-ig még lehetett variálni a talentekkel, de Catában már a végletekig leegyszerűsítették az egészet (adott pont kellett egy fára, hogy megnyíljon a másik kettő). Sokan kritizálják, hogy le lett egyszerűsítve, de mi az egyszerűbb? Összerakni egy jó buildet pandában, vagy kirakosgatni egy előre meghatározott buildet a talentfán? Szerintem jó dolog volt áttérni erre a Diablo3 szerű rendszerre.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Ch00ler
2014.01.22. 12:00
@andro93: Én még emléxek egy olyan talent-rendszerre, ahol kompetitiv talentek voltak ugy elosztva, hogy nem lehetett az osszeset valasztani. Egyes boss-oknal pedig hol az egyik adott elonyt, hol a masik. Lehetett valasztani.
Illetve az is tetszett, hogy barmelyik talent tree-be rakhattal pontot, max nem erted el a fo talent tree aljat. De ez is rajtad mujlt, lehetett probalgatni.

@Bhawk1990: Való igaz, a wow visszavonza az embereket. Én sem vagyok már egy hiper aktiv jatekos, de a heti par ora jatek meg mindig kikapcsol. Illetve havonta jon vissza egy-egy regi arc, hogy jatszon egy kicsit a regi karaktereivel.

A pandas kiegeszito szerintem nagyon jol sikerult. Eltekintve a kisse ellenszenves kover pandakat Maga a tortenet, a kuldetesek, a helyszinek nagyon jok lettek.

Ami kisse zavar, es meg nem nagyon volt szo rola, az az, hogy minden boss fight taktikaja mar a PTR-es megjelenes utan 2 hettel elolvashato, megnezheto, gyakorolhato. Igy a raid-ek kb. arrol szolnak, hogy le tudod-e masolni ugyanazt, amit elotte masok mar megcsinaltak es kiraktak a youtube-ra.
Valahogy az extrem regi idokben szerepe volt annak is, hogy mennyire kreativ egy guild a raid-eken. De lehet, hogy ez is a talent-es rendszer valtozasaira vezetheto vissza.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. s_erno
2014.01.22. 12:29
@andro93
Érzésem szerint az a probléma a mostani rendszerrel, hogy nem mindenütt sikerült eltalálni az egy szinten lévő talentek egymáshoz viszonyított erősségét, és így nagyjából mindig lesz egy full optimális build (itt főképpen raidelésre gondolok). Pl. roguenál a feintet buffoló, a shadowstep és az anticipation talentek a bossok 90%-nál teljesen alapnak számít. Ezen az arányon kellene javítani valamicskét.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!