iPon Hírek

Máris bezártak a Woolfe fejlesztői, nem lesznek jutalmak

Dátum | 2015. 08. 11.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Máris lehúzták a rolót a Woolfe: The Red Hood Diaries fejlesztői. A Grin stúdió egész egyszerűen kifogyott a pénzből, a játékból ugyanis messze nem tudtak annyit eladni, mint tervezték. Az anyagra eredetileg 2014-ben gyűjtöttek össze 72 ezer dollárt Kickstarteren, majd értékesítették a játékot a Steam Early Access rendszerében is. Ezzel együtt a Woolfe nem tudta fenntartani a készítőket. A csapat jelenleg csődeljárást kért, a felgyülemlett számlákat, kifizetéseket nem tudják teljesíteni. Ami azonban még ennél is szomorúbb, hogy a Kickstarter-támogatók sem kapják meg a beígért jutalmakat. A stúdiónak nem hogy az ígért művészeti albumra, vagy zenei CD-re nincs pénze, de még bélyegek nyomtatására sem. A fejlesztők eredetileg abban reménykedtek, hogy a Woolfe megjelenése után kiadót találnak maguknak, és folytathatják a játékot, azonban a játékosok vegyes, inkább negatív reakciója ezt lehetetlenné tette. A Grin stúdió jelenleg értékesíteni akarja a Woolfe nevet, és a játékhoz kapcsolódó összes forráskódot és grafikát, hátha valaki folytatni akarja a fejlesztést. A Grin alapítója, Wim Wouters elmondta, először nem akarták elhinni, hogy a játékuk ennyire nem kelendő, és mindenféle irracionális magyarázattal álltak elő. "Arra gondoltunk, hogy a játékosok elkényeztetettek, hogy a nagy stúdiók free-to-play játékai miatt nem találják az értéket a mi termékünkben, vagy arra, hogy egyszerűen csak túltelített az indie piac. Nem hittük el, hogy egy kevesebb mint 10 dollárba kerülő gyönyörű játék ennyire nem fogy. Hogy lehetne ez a mi hibánk? Persze rájöttünk, hogy semmi ilyen érzelmi alapú kifogás nem magyarázza meg a vegyes értékeléseket a Steamen, csak magunkat okolhatjuk."
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

7. Crytek01
2015.08.11. 13:30
Sajnálom őket.
Vannak ennél sokkal de sokkal gyengébb indie szarok amiknek a fejlesztői még mindig fentmaradtak. Érdekes és egyben szánalmas is
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. RaVer86
2015.08.11. 13:43
Nagyon igényes Tim Burton filmek hangulatát idéző játék volt. Nagy kár érte. Viszont intő jel, hogy megfelelő anyagi források nélkül nem kell belekezdeni semmibe. Meg az is idegesítő, hogy ma már mindenki játékot fejleszt és annyi indie szemét van, hogy az már vicc.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Crytek01 RaVer...
2015.08.11. 13:46
Sajnos ebben a köcsög pénzéhes nyomorult valve is bünös ,főleg ezzel a nyomoronc "kártyás" rendszerével.

Az indie/bundle szökevények 90%-a életbe el nem inditott csak a kártyák miatt beszerzett játék amiket nem is saját maguk hanem egy külsö programmal imitálva futtatnak kártyafarm céljából.

Steam-en nincs semmiféle "gagyi" szűrő. Ingyen steam kulcsokért a szarkupac szimulátort is beszavazzák.

Amíg a valve nem lép ömlik a sok mocsok.

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. perneki
2015.08.11. 13:47
Ebben lehet nem a fejlesztők a hibásak hanem nem volt eléggé reklámozva a cím én személy szerint lehet halottam róla de maximum 1x hogy van valami ilyen cím de semmi különösebb pedig én nem nagyon de azé informált vagyok mik fognak kijönni. Akik meg rátaláltak és lehúzzák azok meg olyan dolgokat mondanak hogy csak 2 órás a játék (AAA címek 3 órásak általában és mégis elkérnek értük megjelenéskor 50-60 eurot csak a multi tartja életben de az is dlc-s)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Crytek01 perne...
2015.08.11. 13:58
Az a 2 inkább 3-4 óra főleg ha elsőre nem is jössz rá a dolgokra.
De a game time nem jelent semmit. Among The Sleep is kőkemény 1.5 óra max és mégis 20 euro és élnek virulnak a fejlesztők konzolra is van vagy jön (ez nem figyeltem)

Remélem valaki megveszi és be lesz fejezve.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Lazahunter
2015.08.11. 15:07
Mondjuk egy ilyen játéknál 2-3 óra játékidő az smafu ... ráadásul bugos, mint az állat.
És jó indie játékhoz nem kell csili vili grafika, csak jól kell működjön aminek működnie kell, lásd Unepic, ami inkább százszor, mint ez
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Kerty
2015.08.11. 17:25
Én támogattam őket. Nem is volt rossz a játék, de azért annyira nem volt jó, hogy most "mindenki kapja be, mert nem lett bomba siker..."
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!