iPon Hírek

Mass Effect Andromeda - integráltabb lesz a multiplayer

Dátum | 2017. 01. 11.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Mivel a Mass Effect Andromédán tulajdonképpen az a csapat dolgozik, aki annak idején elhozta nekünk a Mass Effect 3 többjátékos módját, nem csoda, hogy a multiplayer ezúttal is fontos szerepet kap. A készítők célja azonban az volt, hogy az egy- és többjátékos módokat szorosabban integrálják. Ez viszont (a Mass Effect 3-mal ellentétben) ezúttal nem jelenti majd azt, hogy a multiplayer szükséges lesz a történet eredményesebb befejezéséhez - a BioWare tudja, hogy sokan kizárólag a kampányra kíváncsiak, és sosem fogják kipróbálni a többjátékos módot. De akkor mit jelent a szorosabb integráció? Nos, a Mass Effect Andromeda többjátékos részét Strike Teamnek nevezik, és a lényege az lesz, hogy az elindításához nem kell majd elhagynunk a kampányt, hanem azon belülről vághatunk majd bele - a multiplayert ugyanis beillesztik a játék világába egyfajta meta-sztorin keresztül. Mike Gamble, a Mass Effect Andromeda producere elmondta, hogy a váltás még így sem lesz azonnali, végig kell majd várnunk egy töltőképernyőt, de legalább nem kell majd kilépnünk a főmenübe, és egy külön menüpontból elindítani a multiplayert. Ezen kívül az is biztos, hogy lesz majd egy multiplayer bétateszt (valószínűleg nyílt), amivel kapcsolatban Ian S. Frazier vezető dizájner azt mondta, hogy még a hónap vége előtt hallani fogunk információkat. Végül pedig az is kiderült, hogy a Mass Effect Andromeda többjátékos módja nem dedikált szervereken fut majd, de mondjuk ez egy ilyen jellegű játéknál nem is feltétlenül akkora probléma. Modtámogatás nem lesz, driverek viszont igen Gamble ezen kívül megerősítette, hogy nem tervezik a modok hivatalos támogatását. Azt az úriember is elismeri, hogy a klasszikus Mass Effect-trilógia esetében egyébként remek munkát végeztek a modderek, például a magas felbontású textúracsomag kiadásával, és éppen ezért nem kizárt, hogy a BioWare később majd meggondolja magát, de jelenleg semmiképpen nincs a terveik között. Ami a PC-s verziót illeti, megtudtuk, hogy a BioWare szorosan együttműködik mind az Nvidiával, mind pedig az AMD-vel, hogy a játék megjelenésének napjára kint legyenek a megfelelő driverek, és lehetőleg semmi probléma ne legyen a PC-s változattal.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

11. pdx06
2017.01.11. 16:35
Na tessék, ez verte be nálam az utolsó szöget a játék koporsójába. RPG helyett kap az ember egy online lövöldét, hát gratulálok ismét. Ilyen játékoknál illik a multiplayer részt hermetikusan elzárni a single player résztől, de ahogy elnézem ez már nem lesz az igazi Mass Effect.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. Derivel pdx06
2017.01.11. 16:54
Ha nem tetszik, nem kell a multival játszani. Ez a cikkben is le van írva. Én csak örülök, hogy még több tartalmat adnak.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. pdx06
2017.01.11. 17:27
Akkor is csak egy erőltetett dolognak tartom egy ilyen játékba a multiplayer-t. El nem tudom képzelni milyen pluszt adhat a sablon dolgokon kívül. Az erre elvesztegetett erőforrást inkább a játék tökéletesítésére kellett volna fordítani mind technikai mind sztori tekintetében, mert ahogy eddig elnéztem azért lenne mit javítani rajta. Kíváncsi vagyok azért mi sül ki belőle, de hogy örökzöld epizód nem lesz, az is biztos. Nagyon meglátszik hogy rossz kezekbe került a játék, ilyen címeknél elég egy ember távozása is a fejlesztőktől hogy gyökerestül megváltozzon az egész játék fílingje. A Mass Effectnél pedig maga a sorozat atyja, írója távozott régebben, úgy mint a Resident Evil esetében is. Azóta élvezzük a kontárok munkáját ott is.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. Derivel pdx06
2017.01.11. 18:20
A harmadik résznél is sokan féltek a multitól, és nagyon jól sikerült. Nagy rajongója vagyok a sorozatnak, és az ME3-ban kb 100 órát töltöttem a kampánnyal és kb 500 órát a multiplayerrel. A mai napig szívesen veszem elő, mert még mindig élvezetes.
Tehát ha legalább olyan jó lesz az Andromédában, mint az elődben, akkor nem lesz itt semmi gond.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. pdx06
2017.01.11. 18:38
Majd kiderül mi lesz belőle, de ahogy írtam a történet atyjainak hiánya ráteheti a bélyegét a játék hangulatára és összetételére. Rengeteg gagyit adnak ki mostanában a nagy kiadók is, rájöttek hogy bármit eladhatnak és még sikere is van. Például a Resident Evil Revelationsban sem tűnt fel sokaknak hogy egy hajón hogy lehetnek téglafal helyiségek, vagy egy AC-ben hogy járhatnak a parasztok hóban mezítláb és egy szál gatyában. Nekem valahogy elment a kedvem az egésztől.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. tomchee Deriv...
2017.01.12. 00:16
Én is rettenetesen szerettem a múltit. Benne van pár száz óránk haverokkal, és még ma is elővesszük időről időre
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. noPublicFG pdx06
2017.01.12. 01:06
Ne ess pánikba! Első blikkre ez egy "ubisoft" szerű megoldás, mint a WD2-ben pl.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Kikikirly1... pdx06
2017.01.12. 09:00
Ezek semmit nem vonnak le egy játék értékéből.20.rangú dolog hogy mezítláb vagy cipő van rajta,főleg AC-ben.Ki ne találd nekem hogy te akció közbe ezt figyeled...Játékoknak nem realisztikusnak kell lennie hanem szórakoztatónak.Jó példa Middle Earth Shadow Of Mordor segghülye az AI, de a játék kompenzálja avval hogy sokan vannak és van hozzá egy nagyon jó harcrendszer, lényeg hogy halomra ölheted az orkokat és mindezt látványosan.Ezt csak azért mondom mert a realisztikusságtól állati messze van, de egyértelmű hogy direkt csinálták ilyenre, így áll össze működő rendszerré az egész játék.Ha neked illúzió romboló hogy egy videó játékba hóba mezítláb sétálnak akkor akadhat gondod mai játékkal.Egyébként az AC szerintem is vacak , Black Flag óta darabosak a harci animációk(Black Flagnél nem volt zavaró mert ott volt a hajó csata meg valahogy a játékmenet is olyan jó volt hogy nem ezen jojózott az ember, igazából az a gondom hogy azóta nem tudom hány rész kijött és habár javult valamit helyzet még mindig érezhetően darabosak és ez AAA játék és képtelen folyékony Smoothps animációkat csinálni és ezt minden harci jelenetnél látod,na ez az ami illúzió romboló nem a van cipő nincs cipő dolog) meg amblokk részletszegény játék.Tartalom az van benne dögivel csak a részletszegénység és a monotonitás miatt harmadánál ráunsz a Sindycatre is.Egy mondatba:Végtelenül középszerű játékká vált mostanra AC széria.Itt megint jó példa a Shadow Of Mordor, gyönyörűek és részletesek az animációk,pont ezért látványos a mészárlás.Aki játszott vele azoknak írom, ez milyen lenne ha animációk ugyanolyan darabosak lennének Mordorban mint AC-ben ,nem lenne fejlevágás és a többi szóval részletszegény is lenne, szerintem sokat le vonna a játékélményből, nem hiába mondják hogy az ördög a részletekben rejlik.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2017.01.12. 09:33
Na ez az amiben nagyot tévedsz. A játéknak törekedni kell egy bizonyos fokú hihetőségre, ez pedig realizmust jelent. Van az a határ amin túl már ninsc az a suspension of disbelief ami megmenti a játékot. Division is ezen vérzett el számomra a bulletsponge ellenfelekkel.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Kikikirly1...
2017.01.12. 10:54
Tökéletesen igazad van, bizonyos fokú hihetőségre szükség van.Én se mondtam mást, igyekeztem konkrét példával leírni mire gondolok .Divisionba megint csak igazad van, van harcrendszer a maga módján csak egyáltalán nem élvezetes másfél-két tárat kell beleereszteni az ellenségbe.Márpedig az lenne a lényeg hogy a player élvezze a lövöldözést, Division nem képes ezt nyújtani,legalább is a többségnek,szóval nem működik jól a harcrendszere.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Humbuk pdx06
2017.01.12. 21:58
Hát, az én nagyapám olyan szegény családban nőtt fel, hogy nem volt cipője télen és bár nem mindennap, de számtalanszor előfordult, hogy mezitláb ment a suliba télen... Javaslom nézz szét a történelemben különös tekintettel a két világháború közti időszakra és a világra leszűrve.

Leszokhatnál az ilyen suttyó viselkedésről is! (mod.nak: bocs, befejeztem)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!