iPon Hírek

ME: Arrival trailer + ME3 HUD

Dátum | 2011. 03. 29.
Szerző | Magrathea
Csoport | JÁTÉK

A BioWare minden ötletre nyitott azt illetően, hogy hogyan tehetné jobbá az interfészt akció-RPG eposzának monumentális befejező epizódjára. Így került elő a Dead Space-ben látott környezetbe integrált megoldás.

Azon RPG rajongók kedvéért, akik kihagyták a Dead Space-t, demonstráljuk egy screenshoton keresztül a koncepciót.


A Visceral remekbe szabott akció-horrorjának HUD-ja azért ragadta meg a BioWare csapat figyelmét, mert általa sokkal jobban bele tudjuk élni magunkat a játékba. Így hát tettek egy kísérletet ennek beintegrálására a fedezék rendszerekkel operáló Mass Effect 3-ba. A kulcsszó előző mondatunkban az utolsó szóban rejlik:

"A végeredmény nem lett olyan jó mint vártuk... Jó volt mikor Shepard nem fedezék mögött volt, a gondok akkor jöttek mikor behúzódott egy mögé és a kameranézet és Shepard orientációja megváltozott. Elég őrült dolgokat kellett kitalálnunk, hogy látszódjon az életerő mutató."

Ha egyszerűsítenék az életerő rendszert, hogy csak egy "csík" reprezentálja azt (ne legyen plusz armor és shield), akkor megoldható lett volna, de ezt nem szeretnék, aminek mi is örülünk. Ettől függetlenül lehet, hogy próbálkoznak majd azzal, hogy minél több HUD elemet áthelyezzenek a környezetbe, aztán meglátjuk mi sül ki belőle.

A Mass Effect 3 karácsonykor érkezik, addig is itt van az Arrival DLC a második epizódhoz!

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

7. Eskimo
2011.03.30. 07:56
Óóóóóóóóóóóóóóóó igen itt az arrival végre A mai nap jól indul!!!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. nedcoleman
2011.03.30. 12:31
Nem gond az ha újabb ötletekkel állnak elő.
(Csak a 2. rész bolygótapizását nem értem, hogy ki tartotta jó ötletnek)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Flyingpig
2011.03.30. 18:01
nedcoleman az a fejlesztések miatt volt szükséges, a tervezők meg úgy gondoltok addig is növekszik a játékidő.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. uristen
2011.03.30. 18:42
Hat azzal a kis tapigatassal elegge megvaltozik a jatek vege. En is megbantam eloszor, hogy kihagytam a tipizast, aztan majd elsirtam magam, mikor 5-en vagy 6-an maradtunk az egesz csapatbol...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. nedcoleman
2011.03.30. 18:44
Tudom, hogy a bolygóscan kell, de részemről gyorsan unalmassá válik. Az egyetlen dolog a ME2-ben amit kihagyhattak volna
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Lorenzoo
2011.03.30. 21:04
Ha tudod, melyik bolygókra kell menni, nem kell sokat scannelni. Plusz Lair of the Shadow Broker DLC végén kapsz koordinátákat bolygókhoz, amik nyersanyagban gazdagok...ráadásul az első részben szerintem sokkal idegesítőbb volt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. nedcoleman
2011.03.31. 09:21
A napokban vettem meg a shadow broker kiegészítést, de még nem vettem rá magam, hogy nekiinduljak .
Nagy köszönet a tippért...!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!