iPon Hírek

Még többet késnek az Intel Broadwell processzorai?

Dátum | 2014. 02. 14.
Szerző | J.o.k.e.r
Csoport | FŐ EGYSÉG

Tavaly októberben maga az Intel jelentette be, hogy gyártástechnológiai hibák miatt az eredetileg tervezetthez képest egy negyedévvel később, valamikor az idei év első negyedévében indulhat meg a Broadwell processzorok sorozatgyártása. Most, a DigiTimes iparági forrásainak köszönhetően újabb csúszásról érkezett hír, így a dolgok jelenlegi állása szerint a Broadwell egységek első példányai a negyedik negyedév folyamán jelenhetnek meg, a többi újdonság érkezésére pedig a következő év első negyedévében lehet számítani. Mivel az információ ezúttal nem hivatalos bejelentésre, hanem iparági pletykákra támaszkodik, így mindenképpen érdemes kellő gyanakvással kezelni, ugyanakkor azt is érdemes kiemelni, hogy a rendelkezésre álló részletek alapján hihetőnek tűnik a sztori. Hogy mi áll a csúszás hátterében? Az informátorok szerint az, hogy a Haswell processzorokból felhalmozott raktárkészletek lassan apadnak, így az új processzorok bejelentésével várni kell. Első körben csak néhány Broadwell processzor lesz elérhető, amelyek az U és az Y sorozatban foglalnak helyet. A jelölés alapján alacsonyfogyasztású mobil processzorokról van szó, amelyek ultrabookokban, ultravékony noteszgépekben és a Microsoft Surface Pro 2-es modelljéhez hasonló táblákban kaphatnak helyet. A Pentium és Celeron sorozatú példányok várhatóan csak a következő év első negyedévében tűnhetnek fel kereskedelmi forgalomban. Az Intel lépése – amennyiben nem a gyenge kihozatali arány áll a dolgok hátterében – a jelenlegi piaci helyzetet elnézve abszolút nem meglepő. A gyártó a táblák szegmensében komoly harcot vív az ARM alapú megoldásokkal szemben, ugyanakkor a noteszgépek és az asztali számítógépek szegmensében nincs igazán nyomás alatt, ugyanis az AMD jelenleg nem kínál olyan termékeket, amelyek komolyan veszélyeztetnék termékeit – legalábbis processzorteljesítmény tekintetében. A Kaveri APU egységek processzorteljesítményben sajnos nem tudnak felnőni a Haswellekhez és a legfrissebb AMD útiterv alapján ez a helyzet idén már nem is változik. Újdonságok persze még várhatóak az AMD háza tájáról, gondoljunk csak a Beema APU-ra, amely az alacsonyfogyasztású Kabini APU egységeket küldi nyugdíjba. Rajta kívül a Mullins is érkezik, amely az Intel Bay Trail platformja ellen veszi fel a kesztyűt a táblák szegmensében.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

43. madcaptain
2014.02.14. 15:46
Ezt elore lehetett tudni, 2015-ben fognak megjelenni. Semmi nem surgeti oket.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
42. bedy84
2014.02.14. 16:35
Csak azt nem értem mi értelme? Haswell mindenre jó sőt elég lesz még jó pár évig, a broadwell egy frissítés lesz aminek semmi értelme nincs , mivel ugyan az lesz csak ipg-ben lesz nagyobb de az ipg csak az erősebb procikban lesz erősebb aminek megint nincs értelme(akkor lenne értelme ha a pentium, celeron és i3 ban lenne erősebb ipg és csak azt erősítenék) mivel aki 4670K vagy 4770k vesz az nem ipg-vel fog játszadozni, az ipg meg semmire nem való! akinek az kell annak elég az alaplapi is vagy akinek elég lenne az ipg az nem 55k ért vesz procit mivel abban erősebb , értelmetlen! a 2015 meg nagy lépés lesz mivel jön a skylake ami tényleg nagy előrelépés lesz ddr4 erősebb proci uj technológiai stb stb stb, így nem értem miért fedik le ilyen semmit mondó előrelépésekkel ezen szintet, teljesen felesleges, intel ivy bridge óta nincs előrelépés!
Az AMD meg ugy szar ahogy van jelen pillanatban, nincs ellenfele az intelnek, semmilyen téren(az ipg-t leszámítva de az szerintem senkinek nem mérvadó még! még! gyerek cipőben járnak) és amd lépésének köszönhetően (a lépés alatt aszt értem ,hogy semmit nem lép) olyan áron adja az intel a procikat amilyenen akarja!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
41. bedy84
2014.02.14. 16:47
elég lesz mindenre még vagy 3-4 évig egy 4 magos i5 vagy i7, egy vga csere és kész is!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
40. alfoldi
2014.02.14. 17:02
Mert például egy AMD FX8350 mire nem elég? Lehet okoskodni, meg leszólni az AMD-t de nem biztos hogy az az igazság, intel fanok ne csak nézzetek, hanem lássatok is.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
39. Asagrim bedy8...
2014.02.14. 17:30
Hétszer írtad le hogy ipg, ami IGP ... nem ártana vita keltés előtt (vagy inkább helyett) szolidabb alapismeretekkel felvértezned magad.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
38. tixem
2014.02.14. 17:30
"Az AMD meg ugy szar ahogy van jelen pillanatban"

Gratulálok, mire is alapozod ezen kijelentésed? Fx 8320-am van, 4.2 ghz-re húzva, de még alapon is félelmetesen erős.
High-end vga-t is kihajt, nem értem a problémád. És csak 37 ezer ft, míg a vele kb egy korú 3770k 81 ezer. Intel több mint kétszer annyiba kerül, kár hogy nem kétszer olyan gyorsabb. Sőt, itt ott az AMD el is veri.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
37. ZsolteeG
2014.02.14. 18:51
és nem túl sok a villanyszámlád vagy 600W-tos tápod van?
fx-8320 39k egy core i7 4770k 84k csak az a 30-40ezer FT amit megspórolsz az AMD-n amit elöbb is mondtam, vagy erősebb táp vagy egyszerűen csak a villanyszámlán fog jelentkezni
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
36. Terror alfol...
2014.02.14. 19:46
Ha "mindenre elég" lenne, akkor nem gyártanának nála erősebb processzort. Pedig de.


De hogy a témára visszatérjünk: elsősorban mobil termékekben lesz ennek haszna. Első körben pont azon termékek rajtolnak el. Úgyhogy a rózsás FX témát kár is volt elővenni, offtopic teljesen és hülyeség is kitárgyalni ezredjére, amikor a piac már megmondta a tutit, a magánvéleményed meg a gyártóknak nem számít.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
35. sanyix Zsolt...
2014.02.14. 20:24
tudod attól mert egy táp 600w-os nem fogyaszt 600w-ot

30-40 ezer árkülönbség villanyszámlán olyan 10 év alatt jönne össze folyamatosan 100%-on hajtva )
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
34. sanyix Terro...
2014.02.14. 20:24
haha a pentium 4 is kiváló proci volt, hiszen a piac megmondta a tutit (egy kis lökettel) mer' szent piac az aztán tudja mi a jó 2008-ban is tudta, meg is lett az eredménye.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
33. Phantomstr... bedy8...
2014.02.14. 20:36
Ne csak játékos fejjel gondolkodj.

alfoldi
"Mert például egy AMD FX8350 mire nem elég?"

Inkább a 8320-at érdemes emlegetni. A 8350 nagyon billegős, hogy megéri-e azon az áron, amiért kínálják. Kb az olcsóbb i5-ösök szintjén van, de nagyon felhasználásfüggő, cserébe nincs még hunyorítva sem AM3+ proci, amire érdemes lenne cserélni, várhatóan már nem is lesz.

Az AMD FX jó célprocesszor, renderelésre, esetleg videóvágásra, kódolásra, de ott már sokszor csak néhány másodperccel jár előbbre, az Intel stabilabb teljesítményű, inkább vegyes felhasználásra jó processzorokat gyárt és pénzzel tömi a szoftverfejlesztőket (és OEM gyártókat).
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
32. Phantomstr... sanyi...
2014.02.14. 20:43
"tudod attól mert egy táp 600w-os nem fogyaszt 600w-ot"

És 100% igazad van, viszont kétlem, hogy egy azonos minőségű 500 és 600W-os táp ugyanannyiba kerül. Ő inkébb erre célzott. Eget rengető különbség persze nincs, 4-5 ezer forint.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
31. Terror sanyi...
2014.02.14. 20:47
Erről beszéltem, csak neked akarják eladni a terméket, vagy mindenkinek? Tökmindegy, hogy nekem vagy neked mi a véleményed.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
30. bedy84
2014.02.14. 22:26

Asagrim:

milyen vitakeltésről beszélsz? senki nem azért ír ide remélem vélemény írtam, és igen elírta és ÉS?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
29. bedy84
2014.02.14. 22:28
alfoldi:

Pont azért vesz amd fan is intelet már mert lát! és lehet okoskodni -t meghagyjuk neked!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
28. I.Jozsef83
2014.02.14. 22:50
Na már megint Intel boyok ... peersze Intel egyszálon sokkal erősebb . Akkor minek kell venni i7-est ? Netán alárendelt i5 -öst . Vérszegényke i3-at nem is szabad megemlíteni 2 magjával ...
ne már , fárasztó ez az intel téma .
egy jóféle drága 400W -ot leadó 80-as hatásfokú táp sem "csak" 400W-ot fogyaszt csúcson járatva... azt a 20%-ot még rákell dobni .
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
27. pdx06
2014.02.15. 00:14
Annyira imádom hogy mindig a fogyasztással jönnek egyesek. A videokártyák fogyasztanak brutál sokat. Majd mindjárt nekiállok siránkozni hogy egy amd proci annyit fogyaszt mint egy villanykörte. Hagyjuk már ezt a dumát. Amíg kiszolgálja az embert addig nincsen gond.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
26. pdx06
2014.02.15. 00:18
bedy84, legalább írni tanultál volna meg előbb mint gépezni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
25. Fada tixem
2014.02.15. 12:20
Istenem, de utáltam védeni a mundér becsületét, amíg AMD-s konfigjaim voltak. Mindig ugyanaz a visszatérő baromság a nem annyival lassabb, mint amennyivel olcsóbb mantra keretein belül.

Szegények vagyunk, ezért ilyen elterjedt nálunk a sajátunk hypeolása. Ha van rá keret, jelenleg egyszerűen nincs érv amellett, hogy egy high-end, vagy majdnem high-end gépet AMD alapokra építs. A többi csak rizsa és be nem teljesült vágy miatti önigazolási kényszer.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
24. codex
2014.02.15. 14:56
Mindenki azt veszi amire igénye, vagy éppen pénze van. Mindkét gyártó igyekszik a maga eszközeivel meggyőzni a felhasználó táborát, hogy miért érdemes az övét venni. Az elmúlt 15 évben voltak AMD-s, és voltak Intel-es konfigjaim is, és jelenleg is Intel-es van. Ez azonban még semmit sem jelent. Van egy véleményem, de nem igyekszem meggyőzni senkit, hogy miért lenne érdemes megvenni azt ami nekem van. Ugyanez a véleményem az Nvidia vs. AMD vitáról is. Tök felesleges. Ha nekem pl. Audim van akkor az Audi az jó, és aki BMW-t vesz az hülye? Nem hinném. Mégis mindig ugyanazokat olvasom.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
23. gamerod
2014.02.15. 14:57
Tököm kivan már ezzel a rivalizálással. Akinek megfelel a gépe teljesítménye az használja egészséggel és ennyi. Ki az anyámat érdekli hogy kinek mi jön be? Ha gondja lesz vele úgyis lecseréli másra. Addig meg sápítotton a benchmark eredményeken.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
22. DogTheDog Fada
2014.02.15. 16:11
Kicsordultak a konnyeim a meghatodottsagtol
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
21. Phantomstr... I.Joz...
2014.02.15. 17:43
De, az a helyzet, hogy az i3-at is meg lehet venni a két magjával, mert a Haswell i3 is hozza átlagban az FX-6300 teljesítményét 6 mag (vagy inkább 3+3 fél) ide vagy oda. Az i5 is hozza az FX-8350 szintjét, ide-oda pingpongoznak, alkalmazásfüggő, melyik a jobb, mennyivel. Az i7 meg már egy másik szint. A csúcskategória, ami mellé az AMD már nem tud mivel kiállni. Ez nem fanboyság, ezek a kész tények. Nekem is AMD szív dobog a gépemben és nem bántam meg, de ha most cserélnék, Intelt vennék.

Az pedig, hogy a fogyasztással mi a helyzet, más tészta. A Pentium D-k korában, amikor az Intel lassú, nagy fogyasztású kazánokat gyártott, az AMD oldalról érvelt mindenki a fogyasztással. Most ugyanez van fordítva. A fogyasztás/teljesítmény arány is hozzá tartozik egy termék minőségéhez, még ha a villanyszámlában csak alig észrevehető mértékben látható is.

Érdekes egy dolog egyébként ez Magyarországon. Valahogy van egy olyan "mániánk", hogy a realitásokkal szembe menve is, mindig a "kisebbet" védjük. Jelen esetben itt az AMD a 20% piaci részesedésével, akibe mindenki szerelmes, az Intel meg drága sznob szar. Persze szemét az Intel is, megvannak a piszkos húzásai, de a termékei jelenleg lemossák a konkurenciát és ezzel kár vitatkozni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
20. csabi02 Phant...
2014.02.15. 18:19
+1
Azért vettem tavaly intelt,mert egy árban volt az i5 3470 az FX8320-al 1hétig és nem bántam meg...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
19. Geries
2014.02.15. 20:40
Az AMDnek rá kellene mennie az egyszálas teljesítményre. Most a GPGPU(OpenCL, Cuda, DirectCompute, stb.) korában nem fog semmit érni a 8-16-20-30 magos processzorokkal, mert azok a feladatok amik többszálasíthatóak mind mind a GPU fogja elintézni a maga pár ezer magjával(bizony ez már most is így van a legtöbb esetben)..
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
18. clippy_spi
2014.02.16. 08:59
Tisztelt Intel AMD "fanok", legyetek szívesek ezt a cikket elolvasni, és utána lehet "vitázni". http://prohardver.hu/teszt/amd_kaveri_beerett_vallalat_fuzio/cellbol_szuletett_irany.html Mint kiderül két teljesen más irányzatot képviselnek a gyártók, az intel sportkocsi, az AMD kombi, mindkettő eléri a célt, csak éppen másképp. Amúgy az Intel is próbálkozik a kombival de ezen a téren bizony az AMD már messze van, és a jövő az AMD malmára hajtja a vizet, hisz a programozóknak nem kell vért izzadni, hogy gyorsabban szofvert írjanak.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2014.02.16. 09:19
"mindig a "kisebbet" védjük"

Ja. Kicsik vagyunk mi is és csórók, kit védjünk? Naná, hogy a legkisebb királyfit, mégha büdös és ragyás is
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2014.02.16. 09:27
Hidd el, mire a heterogén cuccok jelentik majd a valóságot, addig az intel is csinál valami épkézláb dolgot. Mert egyszerűen így működik ez egy olyan világban, ahol egy 123mrd és egy 3 mrd dollár piaci kapitalizációjú cég verseng egymással.

1. Lehet, hogy az AMD kicsit megelőzte az igényeket a víziójával, mert egyelőre nincsen túl sok hétköznapi app, amire egy APUt igazán ki lehetne használni.

2. Azt ugye nem felejtjük el, hogy az AMD gyakorlatilag az ATi-ból él a mai napig? Képzeld el, mi lett volna, ha (ezernyi csillag együttállása esetén, mondjuk) az intel megvásárolja az nvidiát. Sírás, hogy csak így megy, ősgonosz. Ehelyett a GPU-ikat, legyenek akármilyen kezdetlegesek, maguk csinálják a semmiből.

Hogy ki miként értékeli a dolgokat, mi a pozitív, mi a negatív számára, az már magánügy és senkinek semmi köze hozzá
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. Imo
2014.02.16. 10:32
már megint húzzák az időt a megjelenéssel... szaros intel..... akkor most megint várhatok plusz 1 évet.... jók a mostani procik, de egy komolyabb áttörésre lenne szüksége, mert jelen pillanatban nem számít, hiogy i7 2600k- vagy i7 4770k-d van. A teljesítmény semmit nem változott...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. Phantomstr... Fada
2014.02.16. 10:36
"Ja. Kicsik vagyunk mi is és csórók, kit védjünk? Naná, hogy a legkisebb királyfit, mégha büdös és ragyás is "

Hozza az i3-4330 az FX-6300 teljesítményét? Hozza. Árkülönbség? 1200 forint, itt iponon.
Hozza az i5-4570 az FX-8350 teljesítményét? Simán. Árkülönbség? 900 forint, itt iponon.

Valóban rohadt csórónak kell lenni, hogy valaki ezt a gyakorlatilag nem létező különbséget ne tudja kifizetni.

"Hidd el, mire a heterogén cuccok jelentik majd a valóságot, addig az intel is csinál valami épkézláb dolgot."

Annál is inkább, mert, mint írtam, az Intel nem szent. Keni a szoftverfejlesztőket és az OEM gyártókat. Nem egy pert kapott már ezért a nyakába és vesztett el. Ameddig az Intel nem tudja dominálni az APU piacot is, nem lesz itt heterogén programozás.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. csabi02
2014.02.16. 11:15
Phantomstranger: +1

félre gépelted 3470,de a teszt alapján még jobb,mert abban voltam,hogy 8320-as szinten van.
Azt meg hozzá kell tenni,hogy játékok alatt egy high end vga-ból egy szaros i3 is kihoz annyi fps-t mint i7-es társa és ehhez bizony még az FX8350-est is fel kell húzni a felhőkig.
Bár ilyenkor mindenki azzal érvel,hogy 80 vs 120fps neki tök mind1,de hosszú távon már számítani fog az extra kakaó...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. Asagrim Phant...
2014.02.16. 12:17
"Hozza az i5-4570 az FX-8350 teljesítményét? Simán. Árkülönbség? 900 forint, itt iponon."

Szénné tudod tuningolni egy 33 ezer forintos alaplapban? FX-et? Simán. i5?

Ugyanolyan teljesítményű számítógép konfiguráció (FX-i5) Intelnél harminccal drágább, csak AMD-nek Intel középkategóriánál vége mint a botnak, ezért aki teljesítményt, és/vagy időtállóságot akar az vagy Intelt vesz, vagy cseréli az AMD-t 2-3 évente.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. csabi02
2014.02.16. 12:39
Asagrim:
35ezerért vettem a z77 asus deszkát alá amivel tudod tuningolni a "k" nélküli intelt bár tény,hogy nem sokat DE mégis jelentős azoknak akik a szintetikus tesztek alapján döntenek!(bár nekem mind1 az a pár sec)
Csak érdekesség képpen ki is próbáltam és a 3470-est 3748mhz -re húztam és ténjleg minimális ez a tuning de ahhoz már elég volt,hogy a tesztek 99%ában meg előzte az i7 3770-est,HT nélkül,30ropiért olcsóbban...
nem menőzésből írom hanem elgondolkodtató.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. Phantomstr... Asagr...
2014.02.16. 12:48
Szénné tudod tuningolni egy 33 ezer forintos alaplapban? FX-et? Simán. i5?

A felhasználók hány százaléka tuningol? A gyári hűtője meg süvít mint egy orkán, ha nem tuningolsz is cserélni kell. Az FX-8350 konfig terhelve alapjáraton is annyit zabál, mint egy LGA-2011-es csúcsprocesszoros. A csak sokkal olcsóbb és gyengébb.

"Ugyanolyan teljesítményű számítógép konfiguráció (FX-i5) Intelnél harminccal drágább"

Baromság. Csak az alaplapok áraiban vannak különbségek azonos felszereltség mellett. Márpedig egy azonos teljesítményű Intel és AMD konfiguráció között csak a proci - amik ára között elhanyagolható a különbség - és az alaplap a differencia, ami mondjuk +5000 az Intelnél. 30% különbség egy komplett konfigurációra úgy jönne ki, hogy mondjuk a boltok drágábban adják ugyanazt az R9 280X-et vagy tápot Intel mellé, mint AMD mellé. Vagy nem tudom, hogy jön ez ki neked.

"aki teljesítményt, és/vagy időtállóságot akar az vagy Intelt vesz, vagy cseréli az AMD-t 2-3 évente."

Mire cserél AMD-t 2-3 évente? Az AMD hozzátett a processzorai teljesítményéhez 5 év alatt 20%-ot. Ezzel nagyjából beérte azt az Intelt, ami 3 éve volt a csúcs a konkurenciánál.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. Asagrim csabi...
2014.02.16. 12:48
"35ezerért vettem a z77 asus deszkát alá amivel tudod tuningolni a "k" nélküli intelt bár tény,hogy nem sokat DE mégis jelentős azoknak akik a szintetikus tesztek alapján döntenek!"

A fentebb linkelt 33 ezer forintos alaplapban (amit 1 éve még olcsóbban is vettem) az AMD procijának a határait simán tudod feszegetni, neked 35-ért meg csak minimális tuning megy.

Gyakorlatilag ezzel engem igazoltál.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. DogTheDog Imo
2014.02.16. 12:51
Es szerinted most jon majd el az attores?Kb egy kenyszerito okot sem tudnak mondani.Ha esetleg lenne verseny azon a szinten.
Amugy meg ha lepni akarsz,akkor x79,es maris van extra power.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. csabi02
2014.02.16. 12:55
Asagrim:
A valóságban meg azt,hogy a 3470-es 150-200mhz tuning hatására nem hogy a konkurenciát de még a saját, i7-es ~35000ft-al drágább példányát is megelőzi...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. gamerod
2014.02.16. 13:28
Nincs olyan hogy időtállóság, ugyanúgy kicseréled . Főleg az időtállóságra berendezkedett emberek úgyse bírják ki hogy nekik ne mindig a legújabb legyen valamiből ezért ott lesznek mindig ahol a part szakad. Nézegetek egykét youtubeost a másfél millás gépeikkel, lehet hogy velem van a baj de nem látok különbséget egy 150 ezressel összehasonlítva, sőt egykét játék rondább meg akad náluk. Na és mi van ha elszáll valami, a garancia meg pont letelik? Egyik ilyen időtálló ember így járt, bekapcsolta a gépét aztán csak a ventillátorok mentek kép már nem volt, mert ugye elszállt a processzor aztán se kép se hang.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Phantomstr... gamer...
2014.02.16. 14:27
Mondod te. Én időtállóságra mentem 2009-ben, amikor gépet vettem, még mindig ugyanaz a gépem van, mint akkor, kisebb foltozásokkal, ami ekkora távon már normális. Pl. az amúgy is átmenetinek tervezett HD4670-est cseréltem nagyobbra és bővítettem a memórián.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Pete89555 Phant...
2014.02.16. 20:47
Pontosan, az AMD 5 év alatt alig fejlődött proci erőben. Ezért lesz ntel a következő konfigom. Egyszerűen nem éri meg fejleszteni a jelenlegi gépem egy 20%-al erősebbre.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. pdx06
2014.02.16. 21:25
Érdekes hogy a windows 8.1 már a hároméves intel processzorokat se nagyon támogatja. Jön a kékhalál Úgyis rá lesz kényszerítve mindenki a váltásra, ez a kapitalizmus fiaim. Ha nem erőbe "fejlődnek" akkor tesznek bele valami utasításkészletet ami nélkül már nem műxenek az új szoftverek. Legalábbis az első generációs i5-öt már nem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Terror pdx06
2014.02.16. 22:04
Ehhez képest hatéves processzorral fut a htpc-n.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. 5hR3kY
2014.02.16. 23:01
Ha tényleg a lassan fogyó raktárkészlet miatt késik, akkor sajnos én nem fogok hozzájárulni az új modellek gyorsabb kijöveteléhez, mert gépfejlesztési tervemben nem szerepel az Intel márkanév.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!