iPon Hírek

Megjelent a Shadowrun Chronicles: Boston Lockdown

Dátum | 2015. 04. 29.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

A játék tulajdonképpen már több mint egy éve elérhető a Steam Early Access keretein belül Shadowrun Online: Lockdown néven, ám menet közben jelentős változások történtek. A készítők eredetileg a Kickstarteren szedtek össze hozzá pénzt, kereken 558 863 dollárt, később azonban megtalálta őket a Nordic Games, és vállalta a játék kiadását. Az anyag közben nevet váltott Shadowrun Chronicles: Boston Lockdownra, és jelenleg 25%-os leértékeléssel vehető meg 29,99 dollárért, egészen május 5-ig. A játékot nem szabad összekeverni a mostanában rendkívül népszerű, a Harebrained Schemes által készített Shadowrun Returns-sorozattal, melynek következő része a Shadowrun: Hong Kong lesz. Bár természetesen akadnak hasonlóságok, hiszen a világ ugyanaz, és a Boston Lockdown is egy körökre osztott stratégiai cím. Karakterünk megalkotása után a csapatunkkal 2076-ban kell felderítenünk egy összeesküvést Bostonban, mindezt pedig akár kooperatív módban is megtehetjük. Ne lepődjünk meg, ha menet közben összefutunk sárkányokkal, tündékkel és orkokkal is.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

6. Meteoreso
2015.04.29. 15:49
Nagyon kiváncsian várom
végre egy agyjáték a sok lövölde között.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Fratello Meteo...
2015.04.29. 16:59
Á, sajnos az utolsó igazi PC-s, agyat és fantáziát egyaránt megmozgató játék a Zork volt.

Ott még a jó öreg billentyűzet volt egyetlen hű társunk amit használhattunk.
(Sajnos Bill Gates, Steve Jobs és csapataik tettek róla, hogy a mindig is határtalanul hatékony és kényelmes billentyűzetről átszoktassa az embereket erre az egérszarra, hogy elbutítsa őket, de mindig van visszaút. Felhasználóbarátság egyenlő elbutítás! Tessék szépen megtanulni az alapvető billentyűzetkombinációkat, mert ezt rossz nézni. Nézd meg, itt sután gépelsz a kis tömpe ujjaiddal, ahelyett, hogy megtanulnál rendesen, kilencujjasan gépelni. Nem annyira nehéz. ASDFJKLÉ, sasfélék, köz. A körmeidet meg vágd le, így tényleg nem lehet írni.)

Ezután jött a mélyrepülés az ún. "multimédia" (HAHA!) bevezetésével, jöttek a képek, a hangeffektek, a zenék, a mozgás, a 3D, a VR, a Mátrix és a Dyson-gömb, mind-mind azt a célt szolgálva hogy a kalandjáték/RPGk egyre népesebb közönségéből gyökerestül kiirtsa a gondolkodást és a fantáziát, mint kártékony, felesleges, nem költséghatékony elemi esszenciát, hiszen minek fejben elképzelni a kalandot, a helyszíneket, csatákat, tudatból kiszínezni/felhangosítani/szinkronizálni az alapból karakteres szövegként megjelenő eseményeket (ahogy azt Isten megteremtette), ha ezüsstálcán is tudják kínálni a "fejlesztők" kénye-kedve szerint pépesre előrágott- és emésztett 640 bites színmélységgel, antializálással és mósönblúrral, fullH3Ds, DolbySurrongy effektekkel nyakonöntött mozgóképes színes-szagos mételyként, nehogymá' a játékosnak az agyát és fantáziáját kicsit is meg kelljen mozgatnia! Az RPGt KOCKÁVAL és PAPÍRRAL - CERUZÁVAL / BILLENTYŰZETTEL játsszuk, NEM egérrel és színes monitorral a hozzávaló Zenheiser hangfalszettbe temetkezve a fantáziánk helyett!!! Ez a borzasztó, és nincs megállás miközben vakon száguldunk a mélységes szakadék éjsötét alja felé mit sem sejtve a következményekről, hiszen nem a zuhanás a hangos, hanem a megérkezés... Na megyek vissza CoD-ozni, még nem lockoltam ki a Shitstick3000-em, és elférne még pár hecsát öcsi is a fácsén...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2015.04.29. 18:16
Mekkora igazad van! Mostanaban en is csak forgatokonyvekt toltok filmek helyett es kottakat zene helyett, mert hat nem szabad hagyni, hogy az agy eltunyuljon!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Meteoreso
2015.04.29. 18:22
Nekem a ZORK kimaradt megnéztem most miről beszélsz, én wizardry fan voltam de amire ez a játék emlékeztet az a GORKY 17 és az egy nagyon erős alap azóta sem láttam jobbat , a RÉGI metal Gear okhoz hasonlatos.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. mipet5
2015.04.30. 08:20
Early beta óta követem (értsd: tesztelem) a fejlődését, és az utolsó hónapban rengeteget változott, javult a játszhatóság.
Azonban nem stratégia, hanem az X-COM játékokhoz hasonló körökre osztott taktikai játékról van szó, amit a karakterfejlődéssel megspékelve neveznek RPG-nek.
Én rajongok a Shadowrun világáért, tetszik is a játék, nem bántam meg, hogy bizalmat szavaztam a csapatnak. DE...

Sokan és sokféleképp csalódtak, akik az első tervek alapján fizettek a játék elkészüléséért: Ez nem szerepjáték, nincs háttér információk után kutatás. A küldetéseken található jegyzetek és az NPC-k ellátnak velük. Nincs tárgyalás, nincs lopakodás. Aki a finomabb módszereket szereti, az nem fogja megtalálni a számításait.
Nincs külön asztrál tér és Mátrix, és nincs egy bejárható város sem, nemhogy ország, így nem nevezhető MMO-nak ebben az értelemben.

A küldetések előrehaladtával elérhetővé válnak fejlettebb felszerelések, változik a hub is. Az utolsó küldetésben hozhatunk egy döntést, ami alapján a jövőben halad a történet. Azonban kérdéses még számomra, hogy a megfelelő képzettségek megszerzése után milyen kihívások várnak majd a játékosokra?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. retal79 Frate...
2015.04.30. 12:34
OFF(?):
Nem igazán világos számomra, hogy miért alsóbbrendű beviteli eszköz az egér, mint a szent billentyűzet. Egyébként ha ilyen könnyű mechanikusan megtanulni a 9 ujjas gépelést, akkor abban is mi a gondolkodtató...? Amúgy felhívnám arra is a figyelmed, hogy ha papír alapú szerepjátékkal szeretnél játszani, arra továbbra is megvan a lehetőséged, ja és ezeknél a játékoknál nem a billentyűzet a beviteli eszköz, hanem a beszéd...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!