iPon Hírek

Megjött a No Man's Sky nagy frissítése

Dátum | 2017. 08. 11.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Nem szabad elfelejtenünk, hogy habár a No Man's Sky a megjelenésekor sok kritikát kapott, a Hello Games azért alaposan megszedte magát: több millió példányban értékesített egy olyan játékot, amin kevesebb mint húsz ember dolgozott. Nem csoda, hogy maradt elég pénz a No Man's Sky további fejlesztésére, meg persze valószínűleg ezt a küldetésüknek is érzik a fiúk-lányok, hogy helyreállítsák a renoméjukat. Márpedig az új, 1.3-as verziójú patch egy remek lépés ebbe az irányba. Az első és legfontosabb újdonság egy teljesen új, az ígéretek szerint 30 órás történeti vonal, melyben fontos szerepet kap egy frissen felfedezett új faj és bekerülnek a procedurálisan generált küldetések. A Hello Games szerint ez összességében megduplázza majd a sztorival kapcsolatos interakciók számát a játékban az alap változathoz képest. Szintén fontos, hogy javultak a multiplayer lehetőségek is: a hozzánk közeli játékosokat egy világító, lebegő gömbként fogjuk látni, és beszélhetünk is hozzájuk VoIP-en keresztül. A készítők is belátják, hogy ez így ebben a formában még nem az igazi, de szerintük ez az első fontos lépés a teljesen szinkronizált multiplayer felé - szóval úgy látszik, ez még mindig tervben van a No Man's Skyban. De persze ezeken kívül is rengeteg változás van: bekerültek hatalmas, lezuhant teherszállító hajók, amiket lootolhatunk, megidézhetjük a hajónkat, megjöttek a portálok, amik meggyorsítják a közlekedést, javult a grafika, átalakult a kereskedés. Aki kíváncsi az egészre, az erre megtalálja a teljes leírást. Ha kipróbáljátok a játékot tapasz után, szívesen látjuk a véleményeteket, hogy milyen lett!
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

10. Gyurkov
2017.08.11. 16:04
Lassan elérkezik a pillanat, hogy megvásároljam, már az ára is alakul.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. TheRealTsL
2017.08.11. 16:24
Kíváncsi vagyok hányan állnak neki újra. Én egészen elhanyagolható százaléknyi játékosra tippelnék.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. pdx06
2017.08.11. 19:03
Inkább megvárom a Star Citizen-t. Nem dobtam hátast ennek a Barbie rózsaszín játéknak a hangulatától régebben sem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. JohnnyAwes...
2017.08.11. 19:37
Hello Games srácok rájöttek, hogy új cimnél dolgozni is kell a játékon, nem csak kidobni egy félcművet mint az AAA készitők. Jobb később, mint soha.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. tomchee Gyurk...
2017.08.11. 20:31
Humble Store on most -60%
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. tomchee Gyurk...
2017.08.11. 20:31
Humble Store on most -60%
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. kailee
2017.08.12. 21:51
Steamen is meg van a -60% azért ez is jó lenne ha meglenen a teljes multi player rész open worldként.

Az igaz hogy az a világitós gömb jelzések más playerekre még lótúró, de haladaás a jobb verzió felé. Ez úgy lett volna náluk értelmes ha early accesként kiaják és úgy fejlesztik. akkor nem esetvolna a repun is akkora kár, mint így.


 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. ElEvEn11 Johnn...
2017.08.14. 13:27
Fércelni, azaz gyorsan visszavarrni, helyrepofozni (általában ruhát). Tehát fércmű, amit írni szerettél volna. Nyelvtannáci OFF
20 ember csinált meglehetősen rövid idő alatt egy AAA kategóriájú játékot. Én az elején sem vártam valami hihetetlen csodát. Te igen? ...és valóban. Most javítják. Sajnálom, ha valaki 2016-ban még bedőlt egy játék iszonyú hype-jának és mindenféle próba, tesztek olvasása, videó megnézése, fejlesztői napló böngészése nélkül csap bele egy nagyon-nagyon sok órás játék, drága pénzen történő megvásárlásába. Sokan tettek így, pedig ez a játék még csak most kezd valójában teljes testet ölteni. Valószínűleg sokaknak még akkor sem lesz igazán vásárlási küszöb, mert a hangulata, vizuális világa eléggé egyedi. Ezt szeretni és utálni lehet csak.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Palanova
2017.08.15. 08:13
"mindenféle próba" - 2 óra nem elég semmire egy ilyen stílusnál. Még a bolygót sem nagyod hagyod el annyi idő alatt. A tartalmatlanság meg utána következik csak igazán.
"tesztek olvasása" - mindenki ajnározta, teszterek is
"videó megnézése" - e3as videók? mikor minden tele volt élettel és mozgott, lélegzett? bemutatók amiket tartottak nagyban hasonló élményeket mutattak, és mint utólag kiderült, teljesen erre a célra készült bolygókon történtek.
" fejlesztői napló böngészése" - amiben leírták hogy olyan nagy lesz a galaxis hogy jó eséllyel senkivel sem fogsz találkozni? - hja, single player lett legjelenésre, végül is nem hazudtak.

Pont a fentieket nézi a játékosok egy része, de sikerült ezt a "tutibiztos" rendszert meghekkelniük azzal hogy masszívan nyomták a marketinget, pont ezeken a területeken.

Nem hiszem hogy ennyire fekete és fehér lenne. Van benne lehetőség, de ahhoz rendesen neki kellene állni és fejleszteni, megoldani a többjátékos lehetőséget, amit ígértek is, és nem csak beszélő fénygömbökkel.

UI: fércelni az nem az amikor a darabokból gyorsan összeállítja a ruhát hogy próbálható legyen, majd ha rendben akkor szétbontja és rendesen minőségi eljárásokkal sok idő alatt összeállítja, készre.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. JohnnyAwes... ElEvE...
2017.08.15. 11:51
Az már baj, ha 1-2 évvel a megjelenés után kezd egy játék "kibontakozni". Egy Indie fejlesztő cégnek ismernie kéne a határait, még a játékfejlesztés megkezdése előtt. Ők azt hitték a korlátozott technológiai hátterükkel majd rendhagyó eredményt tudnak felmutatni, hát nem. De ez a hype téma... csak félig igaz, nemde? Ha megnézed a 2014-es 70 kérdés - 70 válasz videót Sean Murray-vel (NMS alapitó), akkor már nem csak a hpye-ot lehetne okolni, hanem a sok megtévesztést, és hazugságot is.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!