iPon Hírek

Mégsem lesz olyan szimpla a DA2 dialógusrendszer

Dátum | 2010. 07. 26.
Szerző | Magrathea
Csoport | JÁTÉK

A BioWare kijavította a nagy port kavart IGN-es Dragon Age előzetes hibáit. Elmondták, hogy nem csak három dialógus opció lesz a folytatásban. "Nem is tudom, hol fordul elő ilyen, hogy csak három lehetőség lenne egy beszélgetés során." - írta Mike Laidlaw, a Dragon Age 2 vezető dizájnere a BioWare fórumon.

"Talán a dialóguskerék felét mutattam csak meg, amin 3 opció volt, de ennek még volt egy másik fele is. Nem sokat számít ugyan, de nem ragaszkodunk fix ikonokhoz sem a keréken, ennél sokkal több flexibilitás van a játékban. Olyanok vagyunk, mint a tornászok." - folytatta vicceskedve Laidlaw.

Craig Graff fejlesztő még hozzátette, hogy maximum 5 válaszlehetőség lesz majd és további 5 'investigate' (nyomozás) opció az egyes dialógus csomópontokban. Elmagyarázta még, hogy mások a lehetőségeink, hogy ha el kell döntenünk valamit, vagy ha ki akarjuk fejezni magunkat.

David Gaider író szerint a demó elég akciódúsra sikerült, mindössze egy beszélgetéssel benne és abban éppen három lehetőség volt, de nincsenek lekorlátozva ennyire. Felejthetjük tehát a "jó", "huncut" és "gonosz" válaszokat. Megnyugtató.

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

11. -Melkor-
2010.07.26. 14:16
Halleluja!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. Menthix
2010.07.26. 14:25
Huh!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. csab959
2010.07.26. 14:26
Na azért!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. Terror
2010.07.26. 14:32
Ez kezd olyan lenni, mint a Blikk.

Hétfő: Liptai Klaudia teherbe esett egy UFÓtól!
Kedd: Liptai Klaudia mégsem esett teherbe egy UFÓtól!
Szerda: Valójában Ördögh Nóra esett teherbe egy UFÓtól!
Csütörtök: Ördögh Nóra tagadja, hogy teherbe esett volna egy UFÓtól!

Vazz, döntsétek már el...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. -Melkor-
2010.07.26. 14:54
Hát igen, a játékoknak is kell egy kis bulvár Valamivel fel kell hívni a figyelmet magukra.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Svindler
2010.07.26. 15:56
Terror: mi is sajnáljuk, hogy így esett, de ez van. Most jobb lett volna ha nem írjuk meg, hogy az IGN tévedett? Mert akkor az a baj Ha az eredeti hírt, ami keresztül ment az egész neten nem, akkor meg az a baj.

Ennyi, az IGN-nél benézték a demó alapján amit kaptak.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Terror
2010.07.26. 16:15
Ne érts félre, nem mondom, hogy a ti hibátok, csak újabban tényleg olyanok a hírek még hardware-fronton is, hogy jön a hír, aztán meg hogy mégsem, a cikkek alanya meg végül is örülhet, mert kétszer is cikkeztek róla.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Asagrim Terro...
2010.07.26. 18:07
Ez csak annak az ékes jele hogy működik az információs társadalom ... mindenről tudomást lehet szerezni, még folyamatban levő dolgokról is, amelyek persze néha fordulatot vesznek. Én egyáltalán nem kifogásolom ezt.

A cikkre meg csak annyit tudok mondani hogy: HÁLA AZ ÉGNEK!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Azrael
2010.07.26. 21:08
Gyakorlatilag akkor megkapjuk a Mass Effect-féle tárcsás rendszert.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. kiskoller
2010.07.27. 11:10
talán mégis adok egy esélyt ennek a folytatásnak... de most akkor mivan? lesz 5 vagy 10 pici ikon? és honnan tudom h _pontosan_ mit fog mondani a karakterem? nem mondom hogy rossz ez a rendszer, csak nem értem, és számomra nagyon furcsa.. majd meglátjuk mi lesz belőle. mass effect-el nem játszottam, annak ilyen beszélgetős rendszere van? és bevált?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Azrael
2010.07.27. 11:21
Szerintem be, nekem legalábbis tetszett. És igen, nem fogod tudni, hogy pontosan mit fog mondani a karaktered, de azért elég egyértelműek az opciók.

Itt egy példa az ME2-ből: http://firsthour.net/screenshots/mass-effect-2/mass-effect-2-shepard-miranda-wilson-dead-conversation.jpg
Gondolom hasonlóra kell itt is számítani, csak a piros szövegek (megfélemlítés) helyett lesz ököl, kék szöveg (meggyőzés) helyett meg olajág.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!