iPon Hírek

Mi lesz az SWTOR 1.2-es update-ben?

Dátum | 2012. 02. 28.
Szerző | Morte
Csoport | JÁTÉK

A BioWare az endgame craftingot és új az companion táncokat emelte ki a legújabb Star Wars: The Old Republic patch tartalmából. A hivatalos SWTOR oldalon részletesen is beszámoltak arról, milyen újdonságokra számíthatunk.

Finomítások várhatóak a crafting rendszerrel kapcsolatban, és a Bioware igyekszik megbékíteni azokat, akiket kiakasztott, hogy a magas szintű PvE és PvP fegyverek és páncélok erősebbek, mint a játékosok által készíthetőek. Minden szakmát ki fognak bővíteni, hogy megfeleljenek a magas szintű játékosok elvárásainak is. Lehetőség lesz augmenteket készítésére is. A custom (narancsszínű) páncélokból is tudunk majd némi eséllyel erősebbet készíteni, így ezekre is kerülhetnek augment helyek. Minden szakmához lesznek új endgame receptek, a játékba kerülnek új színkristályok, ill. kibővítik és fejlesztik a felfedezések és a reverse engineering rendszerét is.

A változtatások között szerepel, hogy táncunkat össze tudjuk majd hangolni kísérőtársunkéval, és hogy utazás közben pár helyen kihagyhatjuk majd az orbitális űrállomásokat. "Megadjuk a lehetőséget a játékosoknak, hogy a bolygó felszínén a shuttle-tól közvetlenül a saját űrhajójukhoz juthassanak, nem kell az orbitális űrállomáson keresztülfutni a hajóhoz vezető zsilipig."

A patch érkezésének pontos dátumát még nem tűzték ki, de valamikor márciusban várható.
 

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

10. Sr4c
2012.02.28. 12:21
Nem játszom vele (csak gondolkodtam rajta, hogy kéne), szóval csak trollkodom, de van elég komoly mmo tapasztalatom és az jött le, hogy :
jajj szegény casualok, nem tudnak überebb fénykarddal flexelni mint a gamer aki pvp-zik vagy pve-zik?
vagy tényleg ennyire szarok a craftolható itemek?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. Enno
2012.02.28. 13:10
A kezdő kraftos itemek értelemszerűen nem fogják verni a jobb és a játékban elérhető legjobb itemeket. Aki ezek miatt sír , meg hogy ez miatt nem megy neki a biznisz menjen toljon Ops-okat ( raidek ) hard vagy nightmare szinten , esik recept is meg anyag is hogy kraftolhasson olyat amit már meg is vehet az ember ha pve-zni szeretne. az item lvl kb úgy néz ki hogy a kezdő kraft item ami epic 49-50 moddal van ellátva, a kezdő pve/pvp item 51es míg a jobbak 56osak ( a kraftolható hard nightmare receptek is 56osak ) míg a legjobbak 58asak.
Az 56os pvp itemek relatív könnyen megszerezhetők amik jobbak pve-re is mint a kezdő kraftolható pve item de az 56osnál már nem ami kimondott pve.
Így lehet nem úgy megy nekik a szekér a kezdő itemekkel mint szeretnék.
De szerintem ez a WoWban sem volt másként, legalábbis mikor Lich kingben toltam ott se volt a kezdő kraft epic jobb mint amit raideken vagy arénában szedhettünk össze, viszont ami recept esett raiden, mint ahogy SW-ben is esnek Opsban, az abból kraftolhatók már értelemszerűen vannak olyan jók mint a raidben szerezhetők ( azonos item lvl ) , viszont a heroic raides itemmel meg nem veszi fel a versenyt , ahogy SW-ben se az elérhető legjobb itemmel.

Lehet az nem tetszik nekik hogy a semmiből szinte nem lehet mindjárt über itemeket kraftolni nagyobb nehézségek nélkül hogy hülyére keressék magukat.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. Gatee
2012.02.28. 15:49
"Bioware igyekszik megbékíteni azokat, akiket kiakasztott, hogy a magas szintű PvE és PvP fegyverek és páncélok erősebbek, mint a játékosok által készíthetőek."
Mert ez mégis melyik játékban van másképp?!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. Avisto
2012.02.28. 17:08
Szerintem inkább arról van szó hogy kissé értelmetlen így a craft rendszer. Ahogy én látom: van 2 szakma amivel jól lehet keresni: Cybertech (hajóalkatrészek miatt), Biochem (a flaskák swtoros megfelelői miatt), plusz talán még az Artiface egynémely ritkább színkrisztály miatt. De igazából itt a pénznek sztem nincs akkora jelentősége és értéke mint pl wowban.
Armstech tejlesen haszontalan, a többi szakma gyakorlatilag annyira jó hogy magadnak (mivel bopos) tudsz elég jó övet és karperecet csinálni. Ez a fentemm említett Cybertech és Biochem esetén annyiban változik hogy fülbevalót és implantot (kb wowos trinket) tud csinálni jókat (szintén bopos)

Röviden tehát felhúzol egy skillt, legyártasz két darab cuccot magadnak aztán igazából nincs értelme tovább foglalkozni a craftinggal.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Ereshkigal
2012.02.28. 18:19
Gatee: GW1/2
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Ereshkigal
2012.02.28. 18:22
pontosítanék: sz'al van egy szint, ami fölött már nem lesznek/esnek jobb statisztikájú cuccok, csak jobban néznek ki.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. hEngi
2012.02.28. 19:34
a várva várt end game tartalom tánc és craft fuckyeah!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Huma
2012.03.05. 07:33
Avisto: Nekem Artifice volt, de elszomorító módon semmit nem lehetett használni sem pedig eladni belőle eddig, és már közel járok a 400-hoz.. Kristályok? ööö nem. Ha lenne még kb 30 féle szin akkor talán. de igy hogy van 5 kb? Max egy kicsivel jobb stat, de vendortól röhögve veszel 2x jobbat. Egyedül 400-on láttam olyan dolgokat amiket megéri esetleg használni de nem fűzök nagy reményt hozzá, mert a cikkben is irták, hogy a high end PVE/PVP cuccok jobbak sokkal..
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Huma
2012.03.05. 07:35
Sr4c: Tényleg.
A baj nem is az h szarok, hanem mig máshol a szintednek megfelelő cuccokat használhatod is, itt mindég kapsz jobbat questelésből / vendortól, igy amit csinálsz az haszontalan. Minden szinten.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Avisto Huma
2012.03.06. 19:57
Nyilván nem alacsony szintű kristályra gondoltam, egész konkrétan a magenta színkristályokat láttam 2-300k creditekért gtm-en legutóbb.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!