iPon Hírek

Mi történt Romero és A. Carmack Kickstarteres játékával?

Dátum | 2016. 04. 30.
Szerző | villanyi.gergo
Csoport | JÁTÉK

Ha most hallotok először a Blackroomról sem kell aggódnotok, ugyan a kampány leállítása nem jó előjel, de még nincs lejátszva a történet. A jó hír, hogy csak szünetet tartanak a közösségi gyűjtésben, melyről másfél hete már értekeztünk egy hosszabb hírben. A két fejlesztő most némileg összekuszálta a dolgokat azzal a bejelentésével, hogy a projekt Kickstarter gyűjtését lelövik, és helyette egy játszható demó elkészítését tűzik ki célul. Ha mindez elkészül, akkor ismét megnyílnak majd a közösségi finanszírozás mekkájának számító oldal kapui és mondhatni ott folytatódik az egész, ahol most abbamaradt. A dolgok hátterében, egyrészt a játékfejlesztés egyik kulcsa, a rendelkezésre álló idő szűkössége állt, és a Night Work Games elmondása szerint ezt a kampánnyal vállalt kötelezettségek még inkább szűkre szabták. Az is hozzátartozik a teljes képhez, hogy a nemrég elrajtolt gyűjtés sokak szerint nagyon keveset tudott még csak felmutatni, és tény, hogy néhány művészeti és koncepció rajzon kívül nem sok kézzelfoghatót tudott Adrian Carmack és John Romero felmutatni.
A Blackroom Kickstartere 131.052 dollárig jutott mielőtt jegelték volna, a kitűzött cél pedig minimum 700.000 dollár volt. A készítők éberen figyelték a közösség meglátásait és véleményét, majd ez után határoztak úgy, hogy megadják a játékosoknak azt, amit kértek: egy játszható demót. „A csapat teljes gőzzel dolgozik azon, hogy megmutathassuk a játékmenetet, a kinézetet, és mindazokat az innovatív és kreatív ötleteket, amik egyedülállóvá teszik a Blackroom-ot. Évek óta várjuk, hogy összehozhassuk végre ezt a FPS-t és elmondhatatlanul lelkesedünk minden pillanatért, amit vele tölthetünk.” – áll a Kickstarteren. Romero és Carmack azt is elismerte, hogy a lelkesedésüktől függetlenül hibát követtek el, amikor nem gondoltak arra, szükség lehet az élő játékot bemutató részre is. „Köszönettel tartozunk a támogatóink felé, hiszen értékes ötletekkel támogatták a játékunkat és az álmunkat. Bizonyosságot nyert, hogy legalább olyan komolyan gondolják ennek a kampánynak a sikerét, mint mi, és bízunk benne, hogy az elkészült játszható demót legalább akkora lelkesedés fogja övezni a játékos közösségen belül, mint amekkorát most éreztünk a támogatóink felől.”
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

6. Resike
2016.05.01. 01:29
Fizetős demo. Oké.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. dragon83 Resik...
2016.05.01. 17:30
Te miről beszélsz? Egy szó sincs fizetős demóról.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. damaniac82
2016.05.02. 13:12
A rengeteg gaming site és híroldal, etc. közül egyedül nektek volt hozzá eszetek, hogy kitegyétek a Carmack név elé azt az "A" betűt, megelőzve ezzel egy csomó félreértést. Szép volt!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. dragon83 daman...
2016.05.02. 23:26
Azok az oldalak nem véletlenül hagyják le az A betűt. Ezzel is csak nézettséget akarnak szerezni, mert az emberek azt hiszik, hogy John Carmackról van szó, és még inkább rákattintanak a hírre. Jó, hogy az Ipon nem ilyen szenzáció hajhász.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. mikej95
2016.05.03. 18:47
Romero legutóbb is csak a pénzt szórta (sportautó, luxusapartman bérlés, prostik, drogok, stb), csodálom, hogy ennyien hajlandóak támogatni, ugyanakkora bukás lesz, mint a Daikatana.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. noir66
2016.05.20. 12:22
Ezt az embert temetni kéne, nem támogatni. Már csak a nevéből élő celeb ez, eljárt az idő felette.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!