iPon Hírek

Microsoft Office 2010: már magyarul is elérhető

Dátum | 2010. 09. 07.
Szerző | J.o.k.e.r
Csoport | SZOFTVER

A Microsoft hazai partnereinél és viszonteladóinál a mai naptól kezdve megvásárolhatók az MS Office 2010 otthoni és kisvállalati felhasználóknak szánt magyar nyelvű verziói. Az irodai szoftvercsomag három változatban kapható: az Otthoni és diákverzió (Home&Student) az egyéni felhasználók és a diákok számára ajánlott, az Otthoni és kisvállalati verziót (Home&Business) főként a kisvállalkozások munkatársainak, illetve azoknak szánták, akik ugyanazon a számítógépen dolgoznak kisvállalkozásukban, mint amellyel otthon, a Professional nevű csomag pedig az Office-család funkcióinak teljes körű kihasználására törekvő felhasználóknak kínál minden igényt kielégítő megoldást. A mennyiségi licencprogramokban résztvevő vállalkozások részére kifejlesztett verziók július közepe óta már elérhetőek magyar nyelven.

A magyar nyelvű irodai programcsomag dobozos változatának megjelenésével egyidőben a szaküzletek polcain megjelennek az előre telepített Office 2010 csomaggal megvásárolható asztali PC-k és noteszgépek is. Az előtelepített megoldás teljes értékű termékké történő aktiválásához a Microsoft bevezette a termékkulcs-kártya licenctípust. Ez telepítő DVD-t ugyan nem tartalmaz (mivel a szoftver a számítógépre feltöltve már elérhető), viszont benne van az aktiváláshoz szükséges termékkulcs.


Érdekesség, hogy az Office 2010 összesen hétféle változatban készül, viszont az átlagfelhasználók csak a fenti táblázatban található három változathoz juthatnak hozzá kereskedelmi forgalomban. A Starter verziót például csak és kizárólag új PC vagy notebook konfigurációkra előtelepítve dobják piacra, a Professional Academic verzió pedig a közoktatásban résztvevő tanárok és diákok számára lesz elérhető. A kínálatban szereplő Standard és Professional Plus kiadásokat főleg a különböző cégeknek szánják, illetve minden olyan ügyfélnek, akinek mennyiségi licencre van szüksége.

A Microsoft Office 2010 esetében a Word, az Excel, a PowerPoint és a OneNote alkalmazások esetében egyidőben több felhasználó is szerkesztheti ugyanazt a dokumentumot, ami nagyfokú kényelmet és gyorsabb munkavégzést jelent. További előnye az új irodai szoftvercsomagnak, hogy az Office Web Apps alkalmazáscsomag jóvoltából a Word, Excel, PowerPoint és OneNote dokumentumokat webböngészőben is szerkeszthetjük, ami akkor jön jól, ha az adott fájlt gyorsan módosítani kell, de nincs Office programcsomaggal felszerelt PC a környéken, csak internetkapcsolattal ellátott gépek. Előny, hogy a felhőalapú szolgáltatás nem változtat az adott dokumentum formátumán, illetve megjelenésén, de ez tulajdonképpen el is várható. A Windows Phone Marketplace-en keresztül az Office Mobile 2010 Windows Mobile 6.5-ös operációs rendszert futtató okostelefonokhoz és PDA-khoz is elérhető, illetve ingyenesen letölthető, így az adott mobil eszközön is ugyanolyan könnyedén szerkeszthetjük az adott dokumentumot, mint asztali PC-n. A kisebb méretű kijelző kissé behatárolja a lehetőségeinket, de ha gyors dokumentummódosításra van szükség, akkor jól jöhet ez a szoftvercsomag is.

A szoftvercsomag kétféle változata már webáruházunkban is feltűnt, valószínáleg a Home and Student is nemsokára követi őket:

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

24. prohlep
2010.09.07. 13:41
"Microsoft Office 2010: már magyarul is elérhető", azaz "Picipuha Iroda 2010" felirattal?

Epp tegnap szembesultem, hogy kifejezetten jonak szamito diakok kozt is akad olyan, aki nincsen tisztaban azzal, hogy nem szukseges feltort irodai szoftvert lopni, hiszen teljesen szabadon letoltheto es hasznalhato a http://www.openoffice.org/ helyrol a szintiszta magyar es TOTAL TELJES irodai program-rendszer ...

... amelynek a magyar nyelvi kepessegei ALLITOLAG jobbak nyelvhelyesseg szemszogebol, mint a penzes versenytarse.

A szabad verzio fontos tobblete, hogy teljesen integralt szoftverrol van szo. Azaz egy dokumentumban egy tablazatkezelo resz nem csak egy kivulrol beillesztett idegen test, hanem szerves resze. Es megforditva. Azaz gyakorlatilag egyetlen egyseges dokumentum fajta letezik: amiben akarmi lehet, akar szoveg, akar tablazatkezeles, akar dia prezentacios, es akarmi, es persze mindez teljesen vegyesen is.

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
23. Zaiko
2010.09.07. 13:53
Köszönjük prohelp, de senkit nem érdekel. Amúgy ez a cucc már 1,5 hónapja elérhető torrenten magyarul ^^
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
22. prohlep
2010.09.07. 13:57

Koszonjuk a "senkit nem erdekel" felrevezetest.

A valosag az, hogy EGYRE TOBBEKET ERDEKEL, ... nalunknal nagyobb nemzetstrategiai tudatossaggal rendelkezo orszagokban, mint nemetek es franciak, mar jo ideje elfogadott etalonnak szamit a OPENOFFICE, ... nincs messze az ido, hogy Magyarorszagon is jogszabaly biztositsa, hogy a kozeleti es koltsegvetesi szektorban VALODI eselyegyenlosege legyen a szabad szoftvereknek, elukon a rendesen magyaritott OPENOFFICE csomaggal.

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
21. iceblade
2010.09.07. 13:58
valóban msdn-en már régóta elérhető a magyar lang pack hozzá.
másrészt az openoffice nem egyenlő a microsoft office-al még ha nagyon is hasonlít rá.
én sosem használnék openofficet, azt használják a linuxosok
és akkor induljon az openoffice vs office 2010 háború
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
20. Joco1114
2010.09.07. 14:01
Nos annak, aki nem használja ki a csoportmunka lehetőségeket, mindkettő jó lehet.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
19. wethepeopl...
2010.09.07. 15:00
prohelp nagy tévedésben vagy. Ha megnéznéd a mai oktatást, akkor látnád hogy az iskolákban is office-t használnak és ha szerencsétlen diák otthon akármennyire is szeretné, office-t kell használnia ha kezdeni akar valamit. Suliba prezentáció vagy akármi. Sőt még az érettségin is office-al kellett dolgoznom tavaly, ergo rá vagyok kényszerítve h megvegyem vagy törtet használjak és a suliban senkit nem hatna meg ha az openoffice csomagrol pampognék.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
18. Blatty
2010.09.07. 15:09
Ha már szóba került az iskola: A Home&Student verzió nem tartalmazza az Access-t annak ellenére, hogy középiskolában adatbázis kezelést ennek segítségével tanítunk általában...
Az OpenOffice pedig szerintem is jó alternatíva. Nem kötelező használni, ezt senki sem mondta, de aki nem szeretne illegálisan MS termékeket használni, annak könnyű beletanulni a GUI hasonlósága miatt. Másrészt "elvileg" kompatibilis is a MS programokkal, így az ezzel készített munkák megnyithatók bármelyikkel.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
17. LavX
2010.09.07. 15:12
Én sem értem, hogy ilyen helyeken miért nem ezen spórolnak. Pl az iskolai CRT monitor kb 30 centire van a szememtől, mert nem lehet hátrébb tolni a nagy segge miatt és én sem tudok hátrébb menni, mert akkor vagy az egeret vagy a bill-t nem érem el és mögöttem van a másik pad és teljesen szétcseszi a szememet. De mi van minden gépen? WinXP+Win7 együtt meg Office meg Virusbuster(meg még kitudja mi...), ami 5 percenként újraindítja a gépet, ha bekap egy vírust. Windows helyett valamelyik Linux, Office helyett Openoffice és vírusírtó meg már nem is kell. A maradék pénzből meg vehetnek legalább egy 15-ös lcd-t ami nem vakít meg mire végzek.
A sok intézményben az összes gépre fel lehetne ezeket rakni és értelmesebb dologra költeni... de májkroszoft kell az elvakult magyaroknak. (
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
16. Blatty
2010.09.07. 15:18
Ennek sok köze nincs egymáshoz, mivel a Tisztaszoftver Program keretében a közoktatási intézmények "ingyenesen" használhatják. (Tisztaszoftver honlap)
A hardver beszerzés szerintem teljesen más "kategóriába" tartozik. Arra pályázatot kell kiírni, stb...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. LavX
2010.09.07. 15:30
Akkor lehet nem az iskolák veszik meg, hanem mondjuk az állam, de akkor is megveszi valaki, amiből lehetne értelmesebb dolgot venni.
Ez olyan, mintha ingyen lenne a víz, de te mégis palackozott ásványvizet veszel.(vagy vesznek neked)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. prohlep
2010.09.07. 15:32

"én sosem használnék openofficet, azt használják a linuxosok" + "és akkor induljon az openoffice vs office 2010 háború"

Nincs haboru. Csak tenyek: szamomra is meglepoen sok "normal" embernel latom azt, hogy WinXP + firefox + openoffice.

LavX-nek is igaza van: elszegenyedett orszag legatyasitott kozoktatasaban rendithetetlenul koltunk olyan penzes szoftverekre, amelyek ingyenes szabad valtozataival a jovo nemzedeke ugyanugy megtanithato lenne az egerbe kapaszkodasra, a menuk rangatasara es az ikonokra klityegesre. ... es ekozben pedig a jovo generacio egeszeget veszelyezteto hardver lecserelese pedig nem jut penz.

wethepeople-nak is igaza van: tenyleg letezik egy lobby, amely ezerrel nyomatja a microsoft-only terrort. Peldaul mi most azert nem tudtuk linux+openoffice+gimp -re atallitani az altalanos iskolankat, mert valahogy valaki veletlenul elvallalta, hogy mi tartjuk iden a keruleti szamtech versenyt, es ugyen nalunk "szamtech verseny = pici puha verseny".

Valoban komoly es valamennyire tisztesseges penzes programoknak van linuxos verzioja is.

En tanarkent TOBB IGEN DRAGA PENZES LINUX programot hasznalok.

Tehat az sem allja meg a helyet, hogy pici puhat kell hasznalni, mert csak arra fejlesztenek.

Azok fejlesztenek csak arra, akiknek csak annyi a szaktudasuk, vagy benne vannak a windows-only terror anyagi bulijaban.

Pofon egyszeru dolog olyan grafikus programot irni, amely EGYSZERRE jo Mac OsX-re, Microsoft Windows-ra es a legkulonfelebb Unix-okra, tovabba mobil eszkozokre, mobil telefont is beleertve.

Csak annyit kell tenni, hogy nem penzes fejlesztoi kornyezetet kell hasznalni, hanem abbol is az ingyeneset es total szabadot letolteni, es hasznalni batran: nem bant!

Nalunk, BME matematikus szakon a normal tananyag resze a plattform fuggetlen program fejlesztes.

Csak az ir plattform fuggo programot, aki vagy nem tudja hogy trivi fuggetlent irni, vagy direkt valamilyen nem nemes szandeka van.

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. prohlep
2010.09.07. 15:36

"Tisztaszoftver Program keretében a közoktatási intézmények "ingyenesen" használhatják"

Ezen "ingyenes" hasznalat sulyosan terheli a magyar koltsegvetest, es azon keresztul az OSSZES magyar adofizetot!

Kovetkezeskepp a magyar koltsegvetes kevesebb penzt tud adni az egeszsegtelen hardverek lecserelesere.

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. Blatty
2010.09.07. 16:38
Úgy látom félreérthető volt amit írtam. Ha jól megnézitek, az ingyenes szót idézőjelek közé tettem, amivel utaltam a hátterére. A lényeg, amit kifejezni szerettem volna, hogy így az iskolák a büdzséjükből akár hardverre is költhetnének, mert a szoftverre már nem kell. Az tény, hogy a támogatás, amit kapnak "fentről" az általában elég alacsony és azt is inkább másra (pl. épület felújításra) költik.
Egyébként egy korábbi állásinterjúm alkalmával egy kis iskola igazgatójától hallottam, hogy pályázaton nyertek egy gépteremre való korszerű masinát. Tehát a fejlesztésre is lehet pályázni. (más kérdés, hogy mekkora az esélye az elnyerésének)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. Azrael
2010.09.07. 18:32
Hát persze, hogy "ingyen" van a Tisztaszoftver programban az Office. 25mrd forintból azért kijött pár licenc...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. CyberPunk6...
2010.09.07. 19:17
Én kaptam ingyen office 2010-t (ma vettem át a termékkulcsot) is gépemhez. nekem elég a word, excel... adatbázisra vannak jobb programok is.

Nekem fontos, hogy az alapvető softwarek legálisak legyenek. Nekem az előző gépemen az xp is legális volt, ezen a 7 is az, office xp, 2003 és most 2010 is van legális.

Fontos részlet, hogy az xp a géphez járt, a 7 is, így benne foglalt költség volt.
Az officek közül az xp-t bátyám kapta még anno az egyetemistáknak ingyen legális microsoft software járt (pedig elte bölcsészre járt). EULA alapján mondjuk csak ő használhatta volna, de végülis a lényeg, h a microsoft eredetinek vette így sosem volt gond vele. Az office 2003-t anyám kapta, mivel ő pedagógus. szintén ebben a programban. bátyám kapott visual studio 6-t is.

ha mindez nem lenne valószínűleg inkább használnék ingyenest. A programok közül ami microsoft az legyen legális, akkor sosincs gond se a service packokkal, sem a támogatással.

Használok egyébként ubuntut, azon openoffice van, de még eddig nem használtam, csak megnéztem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. mihaly.her... prohl...
2010.09.07. 22:14
Prohelp: "Csak annyit kell tenni, hogy nem penzes fejlesztoi kornyezetet kell hasznalni, hanem abbol is az ingyeneset es total szabadot letolteni, es hasznalni batran: nem bant!

Nalunk, BME matematikus szakon a normal tananyag resze a plattform fuggetlen program fejlesztes.

Csak az ir plattform fuggo programot, aki vagy nem tudja hogy trivi fuggetlent irni, vagy direkt valamilyen nem nemes szandeka van.
"

Visual Studio 2010 helyett tudsz valamit ajánlani? .NET 3.5-ös WPF projekthez? Ja és jó lenne, ha meg tudnám vele nyitni az eddigi munkámat.
A mono nem támogatja a WPF-et, amit nagyon sajnálok és a kérdésemre azt a választ kaptam, hogy nincs az ütemtervben a támogatása.
Köszi!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. prohlep
2010.09.08. 00:12

"Visual Studio 2010 helyett tudsz valamit ajánlani? .NET 3.5-ös WPF projekthez? Ja és jó lenne, ha meg tudnám vele nyitni az eddigi munkámat."

Ha a kerdest ugy tesszuk fel, hogy ragaszkodom a pici puha-hoz, es tudunk-e ajanlani valamit ami nem pic nem puha, akkor nyilvan az a valasz, hogy nem tudunk ajanlani.

Ha KORREKTUL tesszuk fel a kerdest, azaz megmondod, hogy peldaul egy bizonyitas-kereso mesterseges intelligencia programot akarsz irni, amely grafikusan vezerelheto, ...

... akkor maris trivialisan az a valasz, hogy NEM KELL, HOGY A PICI PUHA RABJA LEGYEL.

Minden megcsinalhato KENYELMESEN pici puha nelkul, ha nem az eszkozhoz ragaszkodsz, nem a fejlesztesi koncepciohoz ragaszkodsz, nem az eddigi pici puha fuggosegedbol szarmazo korabbi munkaid megnyitasahoz ragaszkodsz, hanem abbol indulsz ki, hogy mit is akarsz alkotni, leprogramozni.


Pici puhazas olyan, mint a cigizes vagy az iszakossag. Ha valaki egyszer belekeveredett, akkor nem konnyen kerul onnet ki. Nehezen rendezi az eletet, eletvitelet.

Persze nem egyszer a baratok, a barati kor, vagy a munkahelyi kollegak visznek bele. De ettol meg nem lesz kisebb a fuggoseg. Sot!

De ahogy a cigi gyarakat is kezdik megregulazni, es peldaul oktatasi intezmenyben dohanyozni tilos, ...

... ugy el fog jonni az a kor, amikor tilos lesz oktatasi intezmenyben FUGGOSEGET OKOZO penzes/licenszes szoftvereket tanitani/hasznalni, ... a jovo nemzedek egeszseges felnevelodese erdekeben.

Mert a most felvetett kerdesek, amelyekre reaglatam, eppen a FUGGOSEGROL TESZNEK VALLOMAST.

1991/92 tajekan en is fuggo voltam egy ideig, de aztan kemenyen megdolgoztam, es mar bo masfel evtizede rendezett eltetet elek.

Ket-harom evtizede az volt az alap, hogy barhova mentel, patika es korhaz kivetelevel a pofadba fujtak a fustot, ...

... mint ma szinte mindenutt pici puha van es sokszor arra kenyszeritenek, az informatikai szabadsagjogaidat semmibe veve.

De ma mar ott tartunk, hogy az a ritka, ha valahol el kell viselni a dohanyt.

El fog jonni az informatikai megtisztulas kora is.

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. prohlep
2010.09.08. 00:17

Tudom, sokan mondjak, hogy olyan a szakmajuk, hogy kenytelenek pici puhat hasznalni.

Masok pedig mondjak, hogy a szakmajukban Mac Os-X az alap.

De hat ez igy van a cigizessel, ivassal es kabitozassal is.

Vannak szakmak, ahol a munka kozbeni CSOPORTOS lazitas ritualejahoz hozzatartozik, hogy a nagymenok vagy cigiznek, vagy isznak vagy kabitoznak. Es akkor te, aki szeretnel beilleszkedni a munkakozegedbe, nem szeretnel kilogni, szeretnel a jofej fiatal lenni, akinek majd ADNAK MUNKAT, akkor egy ido utan azon kapod magadat, hogy te is vagy cigizel, vagy iszol, vagy kabitozol.

Es akkor meg nem is beszeltunk az olyan munkakorokrol, ahol a potencialis fonokkel valo szex melegen ajanlott.

Attol hogy ilyenek vannak, es koztudottak, attol mindez meg nem jo, es nem helyeselheto.

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Terentius
2010.09.08. 00:56
Most néztem meg mennyibe is kerül itt az iponon.Hát ez aztán a LOL!Azt hiszem maradok a 2007-nél aztán felrakom ebből a "közérti verziót"!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Terror
2010.09.08. 10:28
Prohlep, nem az a baj, hogy aki melózik, az rá van szokva erre a sz*rra, hanem az, hogy amikor publikálom doc-ban vagy xls-ben a melómat, a kliens meg megpróbálná megnyitni, és látja, hogy a grafikon fele ki van csúszva a képből, egyik szöve takarja a másikat, stb, akkor joggal teheti fel magában a kérdést, hogy ezek a jóemberek ott mi a lóf*szt csinálnak. Hiába használnám én az XY szoftvert, ha az ügyfél cégének összes gépén Office 2003 van. Itt nem a userben van a hiba, hanem a Májkrémszaftot kéne istenesen p*csánrúgni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. prohlep
2010.09.08. 11:02
"... és látja, hogy a grafikon fele ki van csúszva a képből, egyik szöve takarja a másikat, stb, akkor joggal teheti fel magában a kérdést, hogy ..."

Sajnos teljesen igazad van. Nem toled sajnalom az igazadat, hanem a vilagot sajnalom, aki a te altalad megfogalmazott igazsagtol szenved.

Jogalkotasi akarat-gyengesegrol van szo az emberiseg reszerol, es ezt egyes "Májkrémszaft" cegek kemenyen ki is hasznaljak.

Mirol is van szo?

Arrol, hogy hianyzik egy szoftver monopolium ellenes torveny, amely kimondana, hogy szeles koru hasznalatra arusitott szoftver NEM lehet egy fajlformatum definicioja.

Marpedig az MS Office azert okoz gondot mindenkinek, mert nincsen a MicroSoft termekektol FUGGETLENUL definialva, hogy egy *.doc vagy *.xls es hasonlo fajl tartalma PONTOSAN mit is jelent.

Nem is egyszeru definialni. De az INGYENES TeX rendszernel D.E.Knuth informatika uttoronek olyan jol sikerult, hogy a tobb evtizede TeX-ben megirt dolgok MA IS pontosan ugyanolyan elrendezesben jonnek ki a nyomdabol, mint annak idejen, csak esetleg jobb papiron, jobb festekkel es jobb felbontassal.

MicroSoft talan kepes volna D.E.Knuth szellemi teljesitmenyere, de annyi biztos, hogy NEM erdeke megcsinalni a KORREKT DEFINICIO-t, ...

... mert akkor megszunne az emberiseg Microsoft fuggosege.

Megszunne a Microsoft monopolium helyzete, ami pedig egy kincses banya.

A jogalkotasban tutyi-mutyi emberiseg valamennyire meg is erdemli, hogy a Microsoft aldozatava valt.

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. CyberPunk6...
2010.09.08. 20:15
kövezzetek meg, de én szeretem, ha a picipuha a seggem alá tol mindent.

Mondjuk használok linuxot is. De nekem semmi bajom a Microsofttal.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. prohlep
2010.09.08. 20:33
"kövezzetek meg, de én szeretem, ha a picipuha a seggem alá tol mindent. Mondjuk használok linuxot is. De nekem semmi bajom a Microsofttal."

Az a baj, hogy a Microsoft koltsegeit kozosen fizetjuk.

Ugyanis aki cegesen nyeresegalap/ado elott koltsegkent leirja, az is a termekei araba beleepiti ezt a koltseget.

Es vegig lehetne nezni, hogy a Microsoft licenszeket az emberiseg milyen nyomvonalon fizeti meg.

Ugyanigy az ingyenes szoftvereket is az emberiseg megfizeti, eltartja.

Hat akkor mi a kulonbseg?

A minoseg, a megbizhatosag, stb.

A windows-os virus irotok azok, amelyek vilagosan mutatjak a kulonbseget, anyagilag is.

Tehat fizetsz mondjuk 30 rugo folott a windows-ert, de az valojaban NEM teljes, hanem SERULKENENY.

Hogy teljes es serthetetlen legyen, azert meg fizetsz 10 rugot egy NOD32-ert, vagy mas virusirtoert.

Windows + NOD32 mar majdnem olyan jo, mint egy linux, habar meg sokat kell tanulniuk a Linuxtol.

Felvetodott bennetek, hogy amikor egy 30 rugonal tobbe kerulo Windows serulekenysegenek NOD32-es kijavitasa tovabbi 10 rugo, akkor miert is nem lehet garancialis javitaskent megkapni a javitasra nem szorulo windows verziot?

Azert nem, mert a Windows EULA elharit mindennemu minosegi felelosseget!

30 rugoert olyan rendszert kapsz, amelyenk olyan TERVEZESI, KONCEPCIONALIS HIBAI vannak, hogy eleve szukseges hozza tuzfal, virusirto es egyeb ovintezkedesek.


Tovabbi gond, hogy a Windows tervezesi hibak szelleme, mint koncepcios hibak, atszivargott a kulonfele internetes technologiakban, mint a Java-ba, a Flash-plugin-ba, a PHP-be, az SQL szerverekbe, stb.

Ezek es tarsaik mind olyan technologiak, amik ELEVE SERULEKENYRE VANNAK CSINALVA.


Linux ha tamadhato valahol, sajnos ezeken a windows ihlette technologiakon keresztul.

Linux a maga szellemenek megfelelo belso resze felol NEM koncepcionalis, HANEM csak leprogramozasi, azaz ELHARITHATO hibak miatt tamadhato.

De a Windows es az csili-vili portal technologiak viszont tobbnyire AZ ELEVE BELETERVEZETT koncepcionalis hibak miatt serulekenyek.


Ezert gond, hogy sokaknak semmi baja a Microsofttal.

Mert aztan ezen sokakra hivatkozassal kenyszeritik ra a vilag tobbi emberere IS.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. CyberPunk6...
2010.09.09. 06:57
prohlep, ha a linux lenne annyira elterjedve, mint a windows, valószínűleg annak is rengeteg hibájára derülne fény. Értem az ellenszenved az üzletpolitikával szemben, de igazából a két termék nem állítható egymás mellé. szerintem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!