iPon Hírek

Mikro AAA játék lesz az Ancestors: The Humankind Odyssey

Dátum | 2015. 06. 25.
Szerző | Freelancer
Csoport | JÁTÉK

Érdekes alapkoncepciójú játék fejlesztésébe kezdett Patrice Desilets. A leginkább az Assassin's Creed széria korai részein, valamint a Prince of Persia: Sands of Time-on dolgozó kreatív csapat vezetőjeként ismert szakember egy az emberiség jeles tetteit, felfedezéseit és eredményeit bemutató mikro-AAA játéksorozaton munkálkodik. Desilets alapkoncepciója szerint az Ancestors: The Humankind Odyssey az Assassin's Creed és a Civilization fejlesztési részének egyfajta sajátos keveréke lesz, egy olyan interaktív és nagy szabadságot nyújtó cím, amiben különféle fontos felfedezéseknél és eseményeknél lehetnénk jelen.
Az első részben például a felegyenesedve járás furcsaságaival barátkozó, a tűzgyújtás titkát kutató, valamint az első pár állat domesztikációján ügyködő orrorin bőrébe bújhatnánk bele, aztán így haladnánk tovább, végig az egész történelmen. Lényeges azonban, hogy az alkotás nem tisztán akciójáték lesz, hanem mivel egy narrátor folyamatosan kommentálni fogja az eseményeket, egyfajta dokumentum-videojátékot vihetünk majd végig. A fejlesztő azonban tisztában van azzal, hogy nincs elég pénze ahhoz, hogy megfelelő minőségben kivitelezett, húsz-harminc órányi kikapcsolódást nyújtó játékkal örvendeztesse meg az érdeklődőket. Ezért a program egy-másfél óra körüli történetekből álló fejezetekre fog tagolódni, amik olyan játékélményt kínálnak majd, mint egy AAA-kategóriás játék. Ez azonban nem azok teljes játékideje lesz, mert a küldetések teljesítése után szabadon be fogjuk tudni járni a világot és fejleszthetjük majd a karakterünket, aminek a következő epizódban szereplő utódja fogja majd hasznát venni. Így, bár az egyes fejezetek alaposan el fognak térni egymástól, mégis lesz bennük valami közös, hiszen lényegében egy család sorsát követhetjük majd bennük nyomon.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

3. zorrd023
2015.06.25. 23:55
"A fejlesztő azonban tisztában van azzal, hogy nincs elég pénze ahhoz, hogy megfelelő minőségben kivitelezett, húsz-harminc órányi kikapcsolódást nyújtó játékkal örvendeztesse meg az érdeklődőket. Ezért a program egy-másfél óra körüli történetekből álló fejezetekre fog tagolódni, amik olyan játékélményt kínálnak majd, mint egy AAA-kategóriás játék. "

Magyarul:
Nem elég nekem egy rövid 30 órás játékért 50-60 eurot elkérni. Helyette kiadom 10-15 db-ban amik egyenként 25-30 eurok lesznek. Így a sok hülyéről sokkal több pénzt lehúzok a semmiért. És még örülni is fognak.

Nagyon remélem hogy tévedek. De sajnos 60%+ az esélye hogy ez lesz az egészből.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Asagrim zorrd...
2015.06.26. 01:31
Starcraft II is így működik, szóval esélyes.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Chavalier
2015.06.27. 22:11
A koncepció tetszik, a videó is és érdekes az ötlet. Túl sok a jó, biztos hogy elfogják baszni valahol, mondjuk az árazánál vagy hasonló.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!