iPon Hírek

Mikrotranzakciók és Shepard páncélja a Dead Space 3-ban

Dátum | 2013. 01. 22.
Szerző | Morte
Csoport | JÁTÉK

A Dead Space 3-ban a fegyverkészítési rendszer részeként szerepelnek a mikrotranzakciók. A fegyverekhez szükséges alapanyagokat és alkatrészeket összeszedhetjük mi magunk, vagy az általunk kiküldött gyűjtögető robotok is, de az online boltból is megvásárolhatjuk őket. A fejlesztők egyelőre nem beszéltek arról, hogy menyibe fognak fájni ezek a mikrotranzakciók, de elmondták, hogy a játékban használatos pénz többféle különböző árú csomagban lesz elérhető.

A Visceral Games úgy gondoskodik róla, hogy a játék ne szenvedjen a gazdag gyerek mindent megvesz szindrómában, hogy a legelején nem lehet még elkészíteni a legtáposabb fegyvereket. "Sok fegyver alkatrész csak később lesz elérhető a játékban, kivéve ha újrajátsszuk New Game Plus-on" – mondta Yara Khoury producer az Eurogamernek adott interjúban.


A Dead Space 3 a sorozat első olyan darabja, amelyben feltűnnek a mikrotranzakciók (bár pl. más kinézetű páncélokat eddig is lehetett venni). A fizetős rendszer tavaly ütötte fel a fejét a másik EA által kiadott címben, a Mass Effect 3-ban, amelyben a multiplayer részhez vehettünk magunknak felszerelést. A Mass Effect 3-at nemcsak ez kapcsolja a Dead Space 3-hoz, a kiadó bejelentette, hogy minden DS3 játékos, akinél a játék ME3 játékállást érzékel, megkapja Shepard Parancsnok páncéljának módosított verzióját. A főhős, Isaac páncélján fekete színű lesz az N7 logó, társáén pedig vörös. Mindkét játéknak ugyanazon a platformon kell lennie, tehát ha PC-n van Mass Effectünk és PS3-on Dead Space-ünk, akkor a dolog nem működik.

 

 

 

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

5. patrik2991
2013.01.22. 12:41
Én a szintlépéshez és az előrehaladáshoz is kérnék mikrotranzakciót!! pl. 10$-ért eljutsz a következő cutscene-ig...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Shinjiii
2013.01.22. 13:32
Gondolom ez vonatkozik a multira legfőképpen.
De ez esetben sem megoldott, hogy a sok elkényeztetett kis k****g ne jusson időben jó fegyverhez. Szerintem a megoldás egy szűrt szerver hálózat felépítése lenne. Ez a baj a sok BF és COD esetében is. Le van szarva, lvl.50 vs. lvl.1, egyre megy, ömlesszük őket egy konténerbe, hadd viaskodjanak...

Ha meg félreértelmeztem, akkor világosítsatok fel. : )
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. ByrDer
2013.01.22. 21:47
Szánalmas pénzéhes banda. Ezek mindenre képesek az extra dollárért.

Kár volt a dead space-ért. Jól indult a széria... de úgy végzi mint minden EA-s játék. A végletekig kihasznált, kisemmizett prostiként.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Benny
2013.01.23. 10:23
Elkurvult ez a széria is, pedig nagyon jó kis játék volt. Kár érte.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. s_erno
2013.01.23. 11:17
Ha csak olyan lesz, mint ahogyan az ME3 multi részében van (vagy játszol, pontot gyűjtesz és azt levásárolod vagy pénzért veszel cuccokat,ráadásul ott úgyis szembetűnő, hogy egy 0 pontos játékosnak űberbrutál cucca van + nem pvp-ről van szó) akkor szerintem ez nem lesz akkora probléma. Amennyiben komoly előnyökhöz juttat a mikro tranzakció akkor az elég gáz lesz. Kár, mert ahogy mások is írták az 1-2 nagyon jóra sikeredett.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!