iPon Hírek

Minden, amit az új Star Wars MMO-ról tudni lehet

Dátum | 2008. 10. 24.
Szerző | Magrathea
Csoport | JÁTÉK

Bár csak nemrég derült fény arra, hogy a BioWare újabban az MMO-k felé kacsintgat, a Joystiq munkatársai máris rávetették magukat a témára és összegyűjtötték azt a kevés információt, amit az interjúk alapján leszűrtek. Bár elég kezdeti fázisban lehet a Star Wars: The Old Rebublic, úgy gondoltuk, hogy mivel ez sok rajongót érdekelhet közzétesszük mi is az információkat. Íme:

-    A játék 3600 évvel a filmek előtt játszódik majd, és 300 évvel a Knights of the Old Republic után;
-    A cselekmény egy, a Galaktikus Köztársaság és a Sith Birodalom között kirobbanni készülő háború köré lesz szőve;
-    A BioWare azt állítja, hogy a játék elég dialógust és cselekményt tartalmaz akár három új KOTOR-hoz is. Szerintük ez nagyobb lesz, mint az összes eddigi fejlesztésük együtt (ami tekintve a Neverwinter Nights-ot, Mass Effectet, stb. elég nagy szó);
-    Mindkét oldal több kaszttal fog rendelkezni, melyeknek saját történetük lesz, mely elkíséri őket az első szinttől az utolsóig, Egyetlen dialógust, küldetést, vagy egyéb tartalmat sem fognak újrafelhasználni egy másik kaszthoz. (Ez csodálatos lenne egy Single Player játékban, kíváncsian várjuk, hogy egy MMO-ban milyen sikereket lehet vele elérni.)
-    Nem lesz átjárás a két frakció között;
-    Egyelőre csak a Jedi és Sith klasszok vannak felfedve, de a fő író Daniel Erickson egy beszélgetésben elejtette, hogy szereti a Mandaloriánokat (Bobba Fett is közéjük tartozik pl.);
-    Nagyon dicséretes, hogy ahogy az offline játékaikban úgy itt is lehetőségünk lesz segítőtárssal mászkálni (egyszerre csak eggyel), így elkerülvén azt, hogy nem tudunk megcsinálni egy több személyes küldetést, ha épp nem tud nekünk senki sem segíteni;
-    Nem lesznek „Ölj meg 10 patkányt!” szintű questek. A legkönnyebb ellenfél, akivel pl. egy Sith szembenéz egyes szinten, az egy 6 méter magas K’lor csiga;
-    Űrrepülés természetesen lesz a játékban a bolygóközi utazásokhoz, de a BioWare azt nem kommentálta, hogy csatákba is keveredhetünk e majd;
-    Lesznek szakmák a játékban, de ennél többet nem tudunk;
-    A fejlődés szintlépés alapú lesz, de még semmi hír arról, hogy lesz e és ha igen, akkor mi a felső határ;
-    A csaták gyorsabbak és „epikusabbak” lesznek, mint az egyéb MMO-kban, hogy illeszkedjenek a Star Wars érzethez;
-    Fontosabb szereplők az SW univerzumból és a KOTOR-okból fel-fel tűnhetnek kalandozásaink során (ami mondjuk nem túl meglepő);
-    A tervezők egy új játékmechanizmust alakítottak ki, hogy ösztönözzék a játékokat az egyéb kasztok kipróbálására is, nehogy mindenki csak fénykarddal rohangáljon. Ebbe azonban nem voltak hajlandóak mélyebben belemenni
-    Lesz PvP (Player vs. Player) a játékban a két oldal között és fontos része lesz a történetnek;
-    A BioWare szeretne egy mentor rendszert is beépíteni a játékba, hogy különböző szintű játékosok is együtt kalandozhassanak;
-    Lesz valamilyen instance rendszer a játékban, mert fontosnak tartják a történetmesélés szempontjából is, hogy elkülönítsenek fontos helyeket egy-egy kulcs cselekményre. Így nem fordulhat elő, hogy amikor cselekménysorozatunk csúcsához érünk, épp ezren kiabálják mellettünk a fővárosban, hogy „WTS xyz!” (Ez hasonlíthat a Lord of the Rings Online megoldásához);
-    Végül pedig a BioWare nem zárkózik el a lehetőségtől, hogy konzol változat is készítsen a játékból (Playstation 3 és X-box 360).

Ezekből sok minden nagyon jól hangzik, csak győzzük kivárni. Addig is: az Erő legyen veletek!

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

2. bszoke88
2008.10.24. 21:44
vissza a cikkhez
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. leviske
2008.10.25. 14:02
A havidíjra én is kíváncsi leszek...Az ötletek nagyon jól hangzanak, kár hogy nem csináltak belőlük inkább egy Kotor3-at...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!