iPon Hírek

Mindenhol érthető lesz a Metal Gear Solid V üzenete

Dátum | 2013. 06. 21.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Hideo Kojima szerint a Metal Gear Solid V egy igazi globális termék lesz, ami mindenhol és mindenki számára érthető lesz. Elmondta továbbá, hogy az Egyesült Államok egy kifejezetten fontos piac a játék számára: "A legtöbb Metal Geart az Egyesült Államokban adjuk el, egyben ez a legnagyobb videojátékos piac is, illetve itt tartják a legnagyobb játékshow-t, az E3-at. Természetes, hogy szembe akarunk szállni a legjobb játékokkal, és sikert elérni ezen a piacon. De nem csak ott, hanem globálisan is." Kojima szerint a Metal Gear Solid V-ben a V nem csak az ötöst jelöli, hanem a "Victory"-t (győzelem) is. A győzelmet pedig úgy szeretné elérni, hogy nem csak grafikában fejleszt tovább, hanem a játék mélységeit is bővíti. "Az utóbbi 15 évben a hardver sokat fejlődött, de úgy érzem, hogy a játékok mögött meghúzódó mondanivaló, a háttér nem igazán. Itt szeretnék előrelépni, de ha túl sokat vállalok be, akkor lehet, hogy Japánban nem fogják venni annyira a játékot. Nem csak a grafikát szeretném fejleszteni, hanem a játék minőségét is." Kojima szerepe, mint játéktervező és író nem először kerül szembe azzal a ténnyel, hogy producerként is dolgozik a Metal Gear Solidon. Korábban a Ground Zeroes esetében nyilatkozta azt, hogy nagyon mély és kemény témákat szeretne boncolgatni, de ez lehet, hogy az eladások rovására megy majd. Azonban azt is elmondta, hogy a benne viaskodó designer és producer között a designer áll nyerésre, és inkább bevállalós lesz. Kojima megerősítette, hogy a Metal Gear Solid V különböző tabletes lehetőségeket is kínál majd, szerinte ugyanis ez, és a felhő képezi a jövőt. Ha esetleg lemaradtatok volna az E3-as előzetes bővített, brutális jelenetekkel kiegészített, 18-as karikás változatáról, akkor tessék:
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

11. Shinjiii
2013.06.21. 11:43
Egy ÓRIÁSI játék lesz. Nekem (és szerintem nem csak számomra) az egyik legjelentősebb franchise a játéktörténelemben. Talán más nem is éri utol. Már a főcímzene is kicsinál, annyi érzelem jön felszínre hirtelen... Hiába.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. mikej95
2013.06.21. 11:59
És jön PC-re is!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. lhatvani
2013.06.21. 12:20
Az MGS IV-ben túl sok volt a mozi, remélem ebben csökkentik a felesleges szájbarágást, de nincsenek reményeim. Véleményem szerint az Uncharted nagyságú átvezetők (pár perc nem fél órák) pont elegek arra, hogy filmes narratívát adjanak egy játéknak. Néha a kevesebb több.
MGS4-ben az összes átvezető hossza 5 óra volt! Én azért játszani szeretek egy játékkal, nem mozizni közben órákig.
(Persze át is lehet lépni ezeket, de azért van bennük annyi fontos információ, ami kellhet a teljes képhez, ami miatt mégsem mertem átlépni őket )
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. Shinjiii
2013.06.21. 12:29
Igen, talán tényleg túlzásba vitték egy kicsit, de verni kellett a mellet, hogy újgenerációs MGS (a maga korában). Itt remélhetőleg majd az open-world lesz a nagy dolog, de én nem gondolnám, hogy kevesebb lenne az átvezető. Én nem is bánom. : ) Ami engem idegesített az a hosszú codec duma állandóan. Azt csökkentsék, vagy kinyiffanok.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. Kobest
2013.06.21. 12:58
Shinjiii, lhatvani

Én is hasonló véleményen vagyok. Óriási játék az MGS, emlékszem, az első résszel még PC-n játszottam (ritka jószág volt, de egy indiai közértben - nem vicc -, rátaláltam egy eredeti kópiára), és egyből megfogott. Viszont a sorozatra jellemző szájbarágással ("Metal Gear...." "METAL GEAR?" vagy "Snake, I have to explain hanging." "HANGING?" ) illetve túlzott beszélgetésekkel és drámaisággal kezdenek kicsit átesni a ló túloldalára.

Várom az ötödik részt, de remélem Kojima megtanulja, hogy sok esetben a kevesebb, több.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. LechooEdy
2013.06.21. 21:46
Mindenhol? PC-ről nem olyan biztos...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Shinjiii
2013.06.22. 11:19
A világ különböző területeit értik ezalatt, nem pedig hardveres részről, bakker.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. piter
2013.06.24. 05:14
Ja mert kizarolagosan ps4-re jon.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Shinjiii
2013.06.24. 09:30
piter: Megtört a jég, A Revengeance (ami ugyan egy szar spin-off, de mind1) jött X360 + PC-re is, így szerintem Kojima ha ésszel bír, +bevétel iránt biztos multiplatformozza, ha nem is azonnal, de idővel nagy eséllyel.

(Hiszen emlékezz, az MGSV E3-as leleplezése a Microsoft konferenciáján történt, ez mond valamit, nem?)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. mikej95
2013.06.24. 12:53
A nextgen konzolok x86-x64 architektúrán alapulnak az AMD jóvoltából, sokkal egyszerűbb egy konzolport elkészítése, csak az irányítás és a kameranézet az amit el lehet még barmolni. Ráadásul emiatt talán előbb lesznek (rendesen működő) emulátorok, mint PS3-ra és 360-ra.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Marcello01...
2013.06.24. 17:57
Ez a játék kenterbe veri a Splinter Cell Blacklist-et. Mind grafikailag, mind játékmenetileg, mind történetileg.(azért ehhez hasonlítom, mert ez egy műfajú)
Mondjuk a belezős részen kicsit elfehéredtem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!