iPon Hírek

Mindkét konzolon 900p-ben fut az Assassin's Creed Unity

Dátum | 2014. 10. 07.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Az Xbox One és a PlayStation 4 megjelenése óta elelt közel egy évben akadt néhány olyan játék, ami vagy felbontásban, vagy grafikai effektusok tekintetében nem nyújtotta ugyanazt a két platformon - jellemzően a PS4-es változat magasabb felbontásban futott. A Ubisoft azonban az Assassin's Creed Unityvel egy érdekes döntést hozott: a kiadó szeretné elkerülni a felbontás körüli vitákat, így mindkét konzolon 900p-re és 30fps-re zárta a játékot. "Úgy döntöttünk, mindkettő ugyanolyan lesz, hogy ne fussunk bele az ezzel kapcsolatos fejtegetésekbe és vitákba" - mondta Vincent Pontbriand, a producer. Érdekes egyébként, hogy a Unityvel belefutottak a CPU-limitbe az új konzolokon: "Technikailag az a helyzet, hogy CPU-limitáltak vagyunk. A GPU-k tényleg erősek a konzolokban, a grafika nagyon jól néz ki, de a CPU-nak kell feldolgoznia a mesterséges intelligenciát, a képen látható NPC-ket és a háttérben futó párhuzamos rendszereket. Hamar belefutottunk a limitbe, és ez elég frusztráló volt, mert arra számítottunk, hogy tízszeres növekedést tudunk elérni mindennel, ami az AI-val kapcsolatos, de aztán rájöttünk, hogy ez nagyon nehéz lesz. Nem a polygonok száma határozza meg a framerate-et. Akár 100fps-sel is futhatna a játék, ha csak a grafika lenne, de az AI miatt még mindig 30fps-re vagyunk korlátozva" - mondta. Hasonló volt a helyzet egyébként az Assassin's Creed 4: Black Flag megjelenésekor is, ám ott röviddel a start után a Ubisoft kiadott egy foltot a PS4-es változathoz, ami a 900p-s felbontást megemelte 1080p-re, ráadásul még FXAA-t is rá tudtak tenni a készítők. Azt nem tudjuk, hogy a Unityvel kapcsolatban is vannak-e ilyen tervei a Ubisoftnak, mindenesetre egy csendesen kihozott patch-csel el lehet kerülni a megjelenés előtti vitákat, és ki is lehet hozni azt a pluszt a PS4-ből, már amennyiben tényleg pusztán a platformok közti egyenlőség volt az oka a 900p-re korlátozásnak.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

59. vivanto
2014.10.07. 12:27
"Akár 100fps-sel is futhatna a játék, ha csak a grafika lenne, de az AI miatt még mindig 30fps-re vagyunk korlátozva."

Ha ez tényleg így van, akkor mégis miért kellett 900/30-ra korlátozni? Mivel CPU teljesítményben egyformák - sőt, XBO még erősebb is - és egyiknél sincs kihasználva a GPU limit, bírnia kellene mindkettőnek a 1080p-t.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
58. Kerty
2014.10.07. 12:29
sokáig tartott a next gen hárdver hype.... nembaj, legalább van itt egy rahedli előző gen-es játék felújítva
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
57. InGen vivan...
2014.10.07. 12:40
Hát ezaz, itt valószínűleg szokásos Ubisoft bullshitről van szó.

Mindenki másnak:

mielőtt alámerülünk az elkerülhetetlen "fos konzolok én megmondtam" egymás hátbaveregetésébe, ne felejtsük el a következő dolgokat:

1. Itt egy Ubisoft játékról van szó

2. Az AC4 és a Watch Dogs még egy 4,5GHz-re húzott Core i5-ön is tud CPU limites lenni, szóval ha a Sony 1000 dolláros konzolt adna, a Ubisoft azon is megoldaná, hogy CPU limitált legyen

3. Eleve mennyire gyökérnek és fogyatékosnak kell lenni ahhoz, hogy egy elsősorban konzolra készülő játékot úgy tervezzenek meg, hogy CPU limites legyen annak ellenére, hogy pontosan tudni lehet, milyen CPU van benne.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
56. atti2010 InGen
2014.10.07. 12:49
Kérdés hogy menyit fizetett az Nvidia hogy így történjen.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
55. jonos
2014.10.07. 13:06
Annyira nem értem, hogy miért nem megy az 1080p. Én egy gtx 675mx(notebook videókari)-el játszom 2560x1440-ben 1GB VRAM-al. A Shadow of Mordor is megy ebben a felbontásban Mediumon. Egy egyszerűbb játék pl NFS:Rivals megy maxon akadás nélkül. Battlefield 4 is megy mediumon, eléggé szépen.
Szerintem a nagy felbontás miatt még így is szebb mint konzolon.
Szóval egy 2 éves felsőbbkategóriás 100w ot fogyasztó 1GB- os mobility kártya is túltesz azon ?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
54. gery84
2014.10.07. 13:22
Mind a kettő konzolban ugyan az a 8 magos proci van, akkor hogy hogy PS4-en jobban menne.

A GNC architektúrára is lehet bízni számolási feladatot, nem értem hogy mit szenvednek avval a procival.
Majd jön a többi játék készítő aztán megmutatja hogy kell ezt csinálni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
53. atti2010 gery8...
2014.10.07. 13:28
Nem lepődnék meg ha lenne ebből is egy jókora botrány.
1. milyen jogon b@szák el a PS4 is
2. Hogy sikerült olyan szerencsétlenül megírni hogy CPU limites lett, Made in Ubisoft.
gery84
A GNC architektúrára is lehet bízni számolási feladatot, nem értem hogy mit szenvednek avval a procival.
Majd jön a többi játék készítő aztán megmutatja hogy kell ezt csinálni.


Csak akkor GCN -re kellett volna írni és úgy nem kaptak volna pénzt a zöldektől, így most azt szeretnék hogy fenékbe is legyenek b@szva.... meg a menybe is kerüljenek, de mind a 2 nem lehet.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
52. siriq atti2...
2014.10.07. 13:34
Mar megint mi ez a marhasag. Helyetted inkabb olvasok blikk-t. Az is szinvonalasabb. Eleg csak emlekeztetetnem Igen most megélessz az Nvidia Celeronja is, agyonbutítva de legalább kevesebbet fogyaszt, napi 4-5 óra játékkal is semmi, viszont jó parasztvakítónak, kevés fogyasztás nagy FPS, reméljük egy DX 11,5 fog tudni. es tarsai aranykopesekre.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
51. Kerty siriq
2014.10.07. 13:41
khm crysis 2 KHHHMMköhmmmm
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
50. atti2010 Kerty
2014.10.07. 13:48
Sajnos ahova berakják a kezüket oda mindjárt csúcshardver kell, ha egyedül lennének a piacon már a Márió is csak SLI-n menne.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
49. xXdoki88Xx vivan...
2014.10.07. 13:54
Erősebb az xbox? hmm, nézz utána a két gép specifikációinak, kösz.

A hírhez meg; http://abload.de/img/0337_gxkq3.gif
gondolom így akartad.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
48. vivanto xXdok...
2014.10.07. 13:58
PS4: 8 Jaguar core @ 1,6GHz; XBO: 8 Jaguar core @ 1,75GHz. Én meg javaslom tanulj meg olvasni és szövegértelmezni, köszi.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
47. Riddick77
2014.10.07. 14:00
Az Xbox One-ban az AMD JAGUAR 1.75Ghz-en megy . A PS4 1.6Ghz-en ketyeg. Mindkettő 8 maggal,a leterhelést csak úgy tudom elképzelni,ha csak 1-2 magot használ az adott program. Ami,az erőforrások végzetes el pocséklásának tűnik.
Cpu fronton erősebb a XBOX ONE,ezért is furcsa azt hallani,hogy nem a GPU kevés az adott játékhoz.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
46. Riddick77
2014.10.07. 14:18
Utána olvasva kiderült,hogy tényleg létezik a CPU limit probléma. Lehet ,hogy kicsit alacsonyra lőtték be a Jaguar cpu-k órajelét /1.6-1.75Ghz/ ,és ilyenkor lehet bármilyen erős a GPU,ha a CPU nem tud alá dolgozni. Kb. mint Pc-n a 20e Ft CPU és a 50e FT-os VGA kombó.

Itt egy másik link,ahol szintén írják,hogy CPU limit van az új konzolokban.
http://bf4central.com/2013/11/battlefield-4-uses-95-cpu-power-found-ps4-xbox-one/

Még a végén bejön az MS taktikája,és az új Windows 10? és a DX12-vel majd jelentősen tudják növelni a XONE teljesítményét jövőre.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
45. DogTheDog atti2...
2014.10.07. 15:35
Oszinten,ez mi a raknak kell egy konzolos jatek hirhez?
Remelem kapsz egy kis pihenot megint.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
44. csabi02 atti2...
2014.10.07. 15:36
"ha egyedül lennének a piacon már a Márió is csak SLI-n menne."

hatalmas!
ezért már megérte benézni...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
43. atti2010 DogTh...
2014.10.07. 15:40
Ha jól emlékszem te is kaptál.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
42. patrik2991 atti2...
2014.10.07. 15:40
Off:
Hát én NV fan létemre, toltam a grillezős képeket a haveroknak. De nálad tényleg valami probléma van.

On:
InGen:
"mielőtt alámerülünk az elkerülhetetlen "fos konzolok én megmondtam" egymás hátbaveregetésébe, ne felejtsük el a következő dolgokat:..."

Hát én azért csak maradnék a hátbaveregetésnél, mert ettől függetlenül nekem még fog full hd-ban menni
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
41. DogTheDog atti2...
2014.10.07. 15:43
Rosszul emlekszel Flameboy.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
40. atti2010 DogTh...
2014.10.07. 15:45
[off]Te nem a fényképes pali vagy, az angol szöveggel, de igen akkor csak jól emlékszem[/off]
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
39. DogTheDog atti2...
2014.10.07. 15:58
Megegyszer leirom,nem jol emlekszel,de latom az ertelemmel hadilabon allsz.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
38. R3LaX123 xXdok...
2014.10.07. 16:02
Ez megérdemelné "az év hozzászólása" díjat
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
37. kihaennem
2014.10.07. 16:55
az XOneban a cpu erősebb , a PS4ben GPU erősebb
viszont nevetséges az AIra fogni, AC ban hol van komoly AI? sehol. megláttak megtámadlak ez nem magyarázat...

Képtelenek voltak megcsinálni, de ez a játék ugyis leszerepelt már az első résznél, unalmas játékmenetével és a folyamatos ésmétlődő feladatokkal.. egy béna jatékkal kevesebb...

Maradok az Alien Isolation nél, az minden platformon ami képes rá fullHD... viszlát uborkaszoft
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
36. Pandamoniu... DogTh...
2014.10.07. 17:17
Nincs értelme vele vitatkozni, még egy konzolos hír alatt is képes AMD vs Nvidia szentháborút indítani. Ezt teszi a túl sok szabadidő...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
35. atti2010 DogTh...
2014.10.07. 17:20
Azért mert eljátszom hogy nem emlékszem nem jelenti azt hogy valóban nem, alaposan kiverted a hisztit is.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
34. Juliska
2014.10.07. 17:40
Ha az A.I. szinkronizálása limitálja az fps-t, akkor miért szinkronizálnák minden scene-t? Vagy még mindig az első Assassin's Creed AI rendszerét használják? Ennyi idő alatt nem tudták lecserélni egy korszerűbbre? Már a megjelenéskor elavult volt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
33. atti2010 Julis...
2014.10.07. 17:47
Nem is értem hogy lehet egy olyan régi motorral 2014 kiadni játékot.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
32. siriq Riddi...
2014.10.07. 18:27
Amint a cikkben irjak, a 8 magbol csak 6 hasznalhato. 2 mag megy az os-nek. Szepen lassan el is ertuk a hatarait a konzolnak. Itt mar csak az ultra optimalizacio ami johet, meg a win 10 .
Bakker, med class pc veri a konzolt. Majd megoldjak ha akarjak a problemat, szerencsere nekem nincs konzolom.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
31. atti2010 siriq
2014.10.07. 18:29
Nem érdekes hogy csak a tetű Assassins CPU limites, semmilyen konzol határt nem értek el csak az emberi hülyeség és kapzsiság határait.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
30. mikej95
2014.10.07. 18:51
Na az M$ szép kis summát tehetett le az asztalra, de hát a konzolosok baja.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
29. gyenesmart...
2014.10.07. 19:05
Jóó te.
Ha konzolon nem tudták jól megcsinálni mekkora gépigénye lesz majd pc-n?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
28. gabesz7630
2014.10.07. 19:19
Na ennyit abu nevu mumajjerrol meg a szakertelmerol.
Anno vitatkoztam vele hogy azert kene egy "cpu" is, de szerinte nem mert majd a gpu mindent megold.
Na meg arrol hogy a jaguar magok terraflopsokat tudnak.
Ja, jo amd szokas szerint papiron.
Sokan sirtak hogy mi lesz pcn mert nincs kozos memoria es butitani kell majd.
Kozos memoria nincs de a konzolokban meg cpu nincs.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
27. atti2010 gabes...
2014.10.07. 19:21
Ne vitatkozz olyasmiről amihez nem értesz.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
26. gabesz7630 jonos
2014.10.07. 19:23
Nem semmi egy manus lehetsz hogy visszaveszed mediumra a "minoseget"(ami nagyobb minosegi romlas mint a felbontas csokkentese), csak ezrt hogy felkurd a felbontast...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
25. gabesz7630 jonos
2014.10.07. 19:23
Nem semmi egy manus lehetsz hogy visszaveszed mediumra a "minoseget"(ami nagyobb minosegi romlas mint a felbontas csokkentese), csak ezrt hogy felkurd a felbontast...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
24. gabesz7630 atti2...
2014.10.07. 19:27
Ezt pont te mondod .
Nallad biztosan jobban mert nem egy makdaralom van egy alaplapba nyomva hanem procim
Csoda hogy a wc bol kitalalsz egyedul te szerencsetlen..
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
23. xXdoki88Xx
2014.10.07. 19:45
Vivantonak sok szeretettel, písz + láv

Ja a grillsütőn emeltek egy kis cpu órajelet hogy ne 640x480 legyen a max felbontás, hűha ...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
22. vivanto xXdok...
2014.10.07. 20:08
Egyszer ekkorát bukni szövegértelmezésben szimplán gáz, kétszer egymás után vagy nagyon ostobának kell lenni, vagy trollnak. Előbbire megoldás az általános iskola, azt még pótolhatod, másodikra sajnos nincs gyógymód.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
21. tibaimp
2014.10.07. 20:31
"Technikailag az a helyzet, hogy CPU-limitáltak vagyunk. A GPU-k tényleg erősek a konzolokban, a grafika nagyon jól néz ki, de a CPU-nak kell feldolgoznia a mesterséges intelligenciát...." -- na ez az a mondat ami meggyőzött, igen is kell erős cpu ha valaki maxon akar játszani pc-n (és itt kérek elnézést az offért, tudom, hogy konzolról van szó a cikkben)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
20. predike07
2014.10.07. 20:52
900p 30fps ...hmmm bravó.
Majd PC-n ugyanehez kell egy egész atomerőmü
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
19. matyi009
2014.10.07. 21:17
Pcn az Ac4 99% gpu és talàn 70%cpu val megy i5 4660k és gtx770 el maxon full hdn, szal nekem ez megint ubisoft rizsànak hangzik ez a cpu éhség. Ennek ellenére szerintem a legszebb jàték eddig.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
18. xXdoki88Xx vivan...
2014.10.07. 21:25
Ja hogy te ezt a cpu limites maszlagot elhitted? De aranyos vagy, egyem a csöpp szívedet.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
17. nedcoleman matyi...
2014.10.07. 21:34
A Watch Dogsra is azt hittük az előzetes gameplayek alapján, hogy ennél szebb nem lesz (nincs is) és hát mindenki tudja mi lett..... Szóval várnék én még ezzel a kijelentéssel - inkább csak reménykednék abban, hogy valóban az lesz "ami"
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
16. vivanto xXdok...
2014.10.07. 22:08
Mond, te tényleg ennyire homály vagy? Rajtad kívül mindenkinek elég egyértelmű volt az utalásom, beleértve a cikk íróját. De folytasd csak, még nincs elég troll ezen a szálon.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. siriq gabes...
2014.10.08. 01:19
Az az abu nem tudom hova rakja az eszet. Teljesen elnyomja az erzelmi vilaga a szakmaisagat. Ezt mar nem fogja kinoni. Kivancsi vagyok hogyan fogja talalni a gtx 9xxm szeriat. Szokas szerint boduletes baromsagokat fog irni mint regen.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. siriq nedco...
2014.10.08. 01:22
Lesz majd szebb csak nem konzolon. Az marad a pc-s hw-n.
A mostanaban megjeleno cimekbol parat teszteltem es a konzol sehol nincsen egy 60-80 ezerbol osszerakot gephez/vagy eppen azon a szinvonalon van.(esetlegesen meg fejlesztened sem kell, mint nekem)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. ingyom007
2014.10.08. 02:25
Emberek engem nem érdekel mi a jobb PC PS4 XBONE de azt ne mondjátok, hogy ezek a "next gen" konzolok nem fogják visszatartani a grafikai fejlődést 1-2év múlva ha már most sem tudnak azon a felbontáson megfelelő teljesítményt nyújtani ami már évek óta egy elvárt alapnak felelne meg. Ez szerintem szégyen már nem azért.. értem én, hogy nem ugyan az az árkategória de ez akkor is szánalmas. Ha jól emlékszem xbox360 és ps3 elég jó teljesítménynek számított anno nem pedig ilyen átlag fosnak mint amit most képviselnek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. atti2010 ingyo...
2014.10.08. 11:44
Az xbox 360 eseteben is pont ilyen szerencsétlenkedés volt az elején ameddig megtanultak rá programozni és ameddig kicserélődtek a játék motorok, most éppen ezert bohóckodás egy 2010 Assassins ósdi motorja miatt siránkozni hogy CPU limites, cseréljenek játékmotort és nem lesz az.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. Szefmester xXdok...
2014.10.08. 15:09
Te most komolyan a GPU számítási teljesítményét linkelted be annak igazolására hogy a CPUban melyik az erősebb????
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. BReal
2014.10.08. 15:21
Nem, annak igazolására linkelte be, hogy Vivanto azt írta, a Box CPU-ja erősebb, holott ez a táblázat azt mutatja, hogy azonos órajelen mennek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. Szefmester BReal
2014.10.08. 19:18
Akkor nem ő X-elt és karikázott? Azt mondod? Én nem lennék benne biztos hogy nem ő volt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. DogTheDog atti2...
2014.10.09. 10:00
A Unity nem a regi Anvil motorral jon.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. Riddick77
2014.10.09. 10:02
Ami kép be lett linkelve régi. Külföldi oldalakon írják is,hogy az Xone CPU-ja és GPU-ja is underclockolva van,hogy kevesebbet fogyasszon a gép.
Ezeket 2Ghz CPU,és 1Ghz GPU órajelra tervezték,csak fontosabb volt,hogy halk legyen.

Inside both the PS4 and Xbox One is an AMD Jaguar-based CPU and a Southern Islands-based GPU. Originally, the Xbox One CPU was clocked at 1.6GHz, while the GPU was clocked at 800MHz. Last month the GPU was bumped to 853MHz (an increase of around 7%), and now the CPU has boosted to 1.75GHz. This might sound like you’re getting an extra 5-10% performance for free, but it’s important to remember that Microsoft isn’t magically pushing the envelope on these cores: AMD regularly ships Jaguar-based parts at 2GHz, and the Radeon 7790 (which is most similar to the Xbox One’s GPU) ships with a core clock of 1000MHz. The fact of the matter is that the Xbox One’s cores are underclocked, probably to reduce power consumption, and thus heat and noise generation. Microsoft could happily bump both cores up another 10% and still be within the operational envelope — the console would just be a bit noisier.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Galdech
2014.10.09. 11:01
Minden konzolos hírnél előjönnek a viták, hogy bezzeg milyen gyengék a gépek de a PC az mindig tartja magát. Ilyenkor én mindig másik oldalról közelítem meg a témát és kérdezek rá:

Tegyük fel, hogy valóban gyengék a mai konzolok, nem képesek 1080p 60 FPS-re, 900p 30 FPS-el is kínlódnak. Akkor jönnek azzal a "maszlaggal", hogy mert nem az új konzolok rendszeréhez írt motorokkal és főként remastered játékokkal jönnek még. De nemrégiben jött az első pofon, miszerint Naughty Dog megosztotta Uncharted 4 bemutatóját, ami 1080p 60 FPS-el menetelő játékból kiszedett (ingame) jelenet, amelyet PS4 meg se érez.

Na most ez két dolgot vet fel:

1. Naughty Dog rendesen kicseszett a néppel és az egészből semmi sem igaz.
2. Ubisoft nem érti, hogyan működnek az új konzolok.

Amint megjelenik a játék, minden kiderül. Részemről azt várom, hogy a második jöjjön be, tehát Uncharted 4 valóban úgy néz ki 1080p 60 FPS mellett, ahogy a videó bemutatja, mert akkor millió számra fognak koppanni a fejek
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Riddick77
2014.10.09. 11:44
Persze ,hogy nem gyengék ezek a konzolok. 1-2 évig olyan technikai megoldások lesznek rájuk,hogy PC-n még éveket kell várni rá. Az,hogy a felbontás nem fullhd ,nem gond mert elcsalják majd különböző effektekkel. Jövőre DX12 is ott lesz rajtuk,és különböző optimalizálásokkal sokat gyorsulhatnak. Valószínű,hogy a két nextgenben lévő 8Gb Ram fogja majd gerjeszteni a Pc-s VGA piacot,a 4-6-8GB VGA-k felé.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. gajdarcsab...
2014.10.10. 08:26
Agyam eldobom, hogy a sajtó állandóan ezen az FPS témán lovagol Konzol témáról lassan másról már nem is lehet olvasni. UNALMAS! Tök jókat lehet játszani, a játékok gyönyörűek, akkor meg kit érdekel az FPS? Engem tutira nem!

Ráadásul érdekes a cikk, mert az XO procija magasabb órajelen üzemel (1,5 éves táblázatokat ne linkeljetek légyszi, nézzetek utána ha nem hiszitek )
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2014.10.11. 00:18
Varjuk ki a veget, eddig is irtak mar rengeteg jateknal, hogy igy 1080p es 60fps aztan szepen vagy levettek es/vagy nem birta tartani a 60fps-t es az egeszet levettek 30-ra/ skalaztak a felbontast.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2014.10.11. 00:21
Persze ,hogy nem gyengék ezek a konzolok. 1-2 évig olyan technikai megoldások lesznek rájuk,hogy PC-n még éveket kell várni rá Ha pc-re ertelmesen optimalizalnanak , a konzol a fasorban sem lenne. Lathato az ignite motor bekoszontevel. Van egy 460 gtx vga-d es olcso 4 magos cpu-d, olcsobban tudja ugyan azt de inkabb tobb fps-el mint a konzol. Konkretam az 570gtx amit baromiregen vettem megeszi reggelire a konzolt fifa 15-ben. 1xx-2xx fpsrol beszelek, neha lemegy 100 ala. Szerencsetlen konzol meg erolkodik es nem 1920x1080-ban futtatom hanem felette.

kedvedert megneztem a legnagyobb felbontasban amit a monitorom bir: 2560x1600 105-130 fps maxon.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. siriq siriq
2014.10.11. 00:32
Ez lemaradt : http://www.ign.com/wikis/xbox-one/PS4_vs._Xbox_One_Native_Resolutions_and_Framerates
https://www.youtube.com/watch?v=KcRchVldPQs
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!