iPon Hírek

Mirror's Edge Catalyst – kiemelten kezelik a narratívát

Dátum | 2015. 07. 13.
Szerző | Freelancer
Csoport | JÁTÉK

Az eredetinél jóval nagyobb hangsúlyt fognak helyezni a narratívára a Mirror's Edge Catalystban – nyilatkozta Christofer Ermgard, a játék narratív rendezője. A szakember szerint a legfontosabb az, hogy mindenki megértse és elfogadja, hogy a jövőre megjelenő epizód nem folytatás, hanem egy előzményjáték-reboot lesz, ergo semmi értelme sincs az eredetihez hasonlítani. A DICE-nál ugyanis nem egy hét éve megjelent program szolgai másolatát akarták tető alá hozni, hanem valami újítóval akarták meglepni a közönséget.
Ezért bár szerepelnek benne a 2008-as rész karakterei, azok teljesen máshogy fognak viselkedni, mint ahogy azt esetleges korábbi ismereteink birtokában elvárnánk tőlük. Továbbá a kissé steril és élettelen nagyváros is nyüzsgőbb lesz, és ha szorgalmasan fogjuk teljesíteni a mellékküldetéseket, akkor majd megismerhetjük a rejtélyes metropolisz történelmét és titkait. Ermgard az iparágban szokatlan őszinteséggel azt is elismerte, hogy a főszereplő Faith nem volt különösebben érdekes személyiség, sőt, lényegét tekintve alig volt több egy üres héjnál. A Catalyst munkálatai során ezért prioritásként kezelték, hogy a futó egy önálló egyéniséggel bíró, érdekes szereplő legyen. Az új epizódban mélyebben bemutatják, hogy miképpen is lett egy kissé önző és felelőtlen fruskából az ellenállás egyik legelkötelezettebb támogatója. Az új történet iránt érdeklődő rajongók számára jó hír, hogy 2015. szeptember 9-e és 2016. február 23-a között egy havonta megjelenő, összesen hat füzetből álló képregénysorozat fog napvilágot látni. A Mirror's Edge: Exordiumból a Catalyst előtti eseményeket ismerhetjük majd meg.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

8. FaL
2015.07.13. 14:36
a rendező forma neve nagyon ütős


"valami újítóval akarták meglepni a közönséget"

a lelkesedésem esett egy laza 50%-ot... a karakterek, meg miért viselkednének másképp, a jók lesznek a rosszak vagy mi? meg a nyüzsgő város... jó, hogy rohadtul nem erről szólt az eredeti játék, de persze erőltessük bele, úgy látszik EA-nek is kell egy AC-hez hasonló sandbox free-runos játék...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. errorcode0...
2015.07.13. 16:53
Ez egy rakás szar lesz így, de ne legyen igazam.
Nemhiába a mondás: EA games, fuck up everything...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. arn
2015.07.13. 17:56
Az elozoben epp a steril varos adott egy stilust es hangulatot
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. noPublicFG
2015.07.14. 00:19
uhh... Remélem Jacknife-ot meghagyják annak a karakternek, aki az első részben volt.

Megpróbáltam spoiler nélkül fogalmazni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Shinjiii
2015.07.14. 08:02
Szerintem klassz lesz, ne sírjatok már, még nem is láttátok. Komolyan mindig ezt kell csinálni állandóan? Rohadt fárasztó mindig ezt olvasni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2015.07.14. 08:14
Mindig feljönnek Jósolni. Kivűlről tudják milyen a játék és ha egy kis hiba is lesz majd akkor habzószájjal hangoztatják hogy ÉN MEGMONDTAM
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2015.07.14. 14:13
Rohadt fárasztó mindig azt olvasni, hogy a tetves kiadók a profit érdekében eltorzítanak egy játékot a forrás anyaghoz képest.

Analógiával élve, ez olyan mintha bejelentenék, hogy a következő Super Mario játékban egy szabad világban kell mászkálni, ahol különböző helyeken kell platform elemeket teljesíteni, de egyébként szabadon mászkálhatsz a világban. Mario meg nem egy olasz akcentusú vízszerelő, hanem egy hét diplomás atomfizikus, akinek az eredet történetét kell felderíteni és az egész játék amolyan fim noir hangulatot fog kelteni. Ja és Bowser nem a főgonosz, hanem végig Princess Peach volt, aki a mastermind volt a dolgok hátterében és Yoshi nem is dínó hanem pulyka.

Szerinted hány ember mondaná azt, hogy "WTF?!?!" Nézd csak meg a Metroid kapcsán mi volt az E3 alatt/után.

Ok, hogy nem kell teljesen UGYANAZT lerakni az asztalra, de a játék lényegét megváltoztatni igenis barom dolog, főleg a potenciális vásárlóközönség szélesítése céljából.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Cynaris FaL
2015.07.14. 15:40
Nem a játék lényegén változtatnak, hanem megtöltik tartalommal. Érdekes hogy az emberek a sztorit utálták az eredetiben, de ha erőfeszítést tesznek hogy jobbá váljon, azonnal megy a nyavajgás hogy mennyire szar lesz. Ideje felnőni.

A játék lényege nem fog változni, a nyílt világ csak pozitívan ad hozzá, az hogy a város jobban fog pezsegni nem jelenti hogy stilisztikailag megváltozik az irányzat.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!