iPon Hírek

Mit vehetünk és mit nem a H1Z1 boltjában?

Dátum | 2014. 04. 24.
Szerző | Morte
Csoport | JÁTÉK

A H1Z1-et fejlesztő Sony Online Entertainmentnél napirendre került a mikrotranzakciók témája. A cég igazgatója, John Smedley Redditen számolt be arról, hogy milyen elveket követnek ezzel kapcsolatban, és milyen tárgyakat vásárolhatunk majd a zombis sandbox játék boltjában. "Ruhaneműket és kiegészítőket fogunk árulni. Úgy éreztük, hogy ez jó és igazságos bevételi forrás lesz. Azt is tudjuk azonban, hogy mennyire fontos, hogy ezek a holmik a játék világában is megtalálhatóak legyenek, hogy a játékosok találhassanak és maguk is készíthessenek hasonlókat. Egyetértettünk abban, hogy ez mennyire fontos. Azzal kapcsolatban is támadt egy nagyszerű ötletünk, hogy ha egy játékos megöl egy másikat, megszerezheti annak felszerelését." Smedley elmondta, hogy ha pl. az egyik játékosnak van egy fekete símaszkja, és megöli őt egy másik játékos, akkor ez utóbbi viselheti egy ideig a símaszkot. A játékban megtalálható tárgyak elhasználódnak, minden halál rongálja őket, kivéve a boltban pénzért vásárolható darabokat, azok egyáltalán nem kopnak. Fontos, hogy a boltban vásárolt tárgyak mindig nálunk maradnak, akkor is, ha valaki más megöl minket. Smedley hangsúlyozta, hogy a H1Z1 boltjában nem fognak fegyvereket, muníciót, vizet vagy olyan dolgokat árulni, amiktől erősebb lesz karakterünk, vagy több esélye lesz a túlélésre, mert szerintük ez tönkretenné a játékot. A ruhákon kívül persze mást is vásárolhatunk majd, ami nem borítja fel a játék egyensúlyát: vehetünk pl. extra karakterhelyeket, emote-okat és hasonlókat. A játék világában található ládák viszont időnként olyan véletlenszerűen kiválasztott tárgyakból készült csomagot fognak tartalmazni, melyek a boltban is kaphatóak. Ha minden igaz, ezekbe a ládákba belenézhetünk, mielőtt eldöntenénk, hogy vásárolunk-e hozzájuk kulcsot, akárcsak Dota 2-ben, de a részletek kidolgozásán még dolgoznak a SOE zombiszelídítői. Kapcsolódó híreink: H1Z1 - a SOE új zombi MMO-ja Hatalmas pályán rettegünk majd a H1Z1-ben H1Z1 - most akkor koppintja a DayZ-t vagy nem?
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

7. sensorprim...
2014.04.24. 15:36
Tehát hiába találsz olyan tárgyat amit csak boltban lehet venni, az egy ládában van amihez kulcsot is csak venni lehet.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. qwertzzui
2014.04.24. 16:43
Ráadásul ha kinyírod a másikat, és ő per pill vásárolt ruhákban van, akkor le se veheted róla?! Bezzeg az ingyenes karit szarrá foszthatod Veszek 1 fullos felszerelést (ruhákat), majd vígan futkározok az emberek közt, azzal a tudattal, hogy ha ki is nyírnak, a ruha az megmarad rajtam ráadásul nem is megy tönkre vicces...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Trolltaxi
2014.04.24. 21:42
Mondjuk attól még, hogy nem tudod leszedni a vásárolt cuccot, semmivel sem lesz kevesebb esélyed a játék túlélős részében.

Illetve a fizetősnek sem lesz több.

Az meg, hogy a virtuális barbie-zombis babám hogy néz ki... erősen a ki-nem-xarja-le kategória.

Nekem van egy húgom, gyerekkorunkban a "játszatok szépen együtt" utasításnak megfelelően egy életre elég öltöztetős babásat játszottam, számítógépen már valahogy nem hiányzik!

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. kiskoller qwert...
2014.04.24. 21:49
Runes of Magic-ben pont ez volt implementálva, porrá is zúzta az amúgy érdekes FFA PVP-t. Aki kosztumot + zárat vett a felszereléséhez, nem kellett félnie, hogy az ellenfél játékos kifosztja, így nyugodtan PvP-zhezett, míg a normális játékos 10szer is meggondolta, meg akarja-e támadni a felebarátját, mert akkor lehet bebukja a raidben szerzett csodafegyverét.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. sensorprim...
2014.04.25. 02:44
szerintetek ez mikor lép f2p fázisba?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. otherl
2014.04.25. 16:40
Remélem a planetside 2 netkódjának nincs köze ehhez. Amúgy még érdekes is lehet.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Trolltaxi
2014.04.26. 12:34
Biztos lehetsz benne, hogy van köze. Másfelől viszont annyira nem rossz a Planetside netkódja... Persze egy 48+ - 48+ biolabnál kicsit varázslatos, ahogy hirtelen megjelennek az emberek, de az ilyen extrém sűrűségtől eltekintve elég jól muzsikál. Csak nagyon ritkán érzem azt, hogy a netcode szívat.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!