iPon Hírek

Most már a Warcraft a legsikeresebb játékból készült film

Dátum | 2016. 06. 21.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

A Warcraft filmmel kapcsolatban továbbra is tombolnak az érzelmek: a rajongók jelentős része anyatigrisként próbálja védeni azt filmet, amit a kritikusok jelentős része teljesen lehúzott. Nem tudni, hogy a rossz kritikák, vagy a sok megosztó vélemény következtében, de a Warcraft rettenetesen teljesített az Egyesült Államokban a június 10-i nyitóhétvégén - mindössze 24,1 millió dollárt hozott, ami ráadásul a második hétvégére 73%-kal esett vissza 6,5 millió dollárra. Ha a filmnek nem lenne hatalmas globális közönsége, akkor vélhetően a világ egyik legnagyobb buktája lett volna - legalábbis anyagilag. Szerencsére viszont a Warcraft Európában és Ázsiában is népszerű. Globálisan pedig már 377,6 millió dollárt hozott a film, amiből csak Kína adott össze 200 millió dollárt. Ezzel a Warcraft a legsikeresebb olyan film, ami videojáték alapján készült. A korábbi dobogós a Prince of Persia: The Sands of Time volt a maga 336 milliójával, míg az Angry Birds film 327 millió dollárt hozott. A Warcraft tehát pénzügyileg rendben van, így Duncan Jones rendezőt többen is megkérdezték, hogy mi a helyzet a folytatással? Jones elmondta, hogy erről persze még túl korai beszélni, de az biztos, hogy ha ismét felkérnék a rendezésre, akkor szó nélkül elvállalná. Hozzá tette, nagyon szeretne taureneket látni a filmvásznon. Végül pedig ajánljuk figyelmetekbe az alábbi interjút, ami a napokban készült Duncan Jonesszal, és jól példázza, hogy bizonyos újságírók valamiért kifejezetten és célzottan próbálják lejáratni a filmet. Jones azonban nagyon nyugodtan és okosan reagálja le a kérdéseket, amivel teljesen felborítja az interjúztató tervét, aki az egész végén csapot-papot és interjúalanyt otthagyva idegesen távozik.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

66. markangabo...
2016.06.21. 14:16
Sok kritikát olvastam/halottam, mielott láttam volna a filmet. Igy utolag nem is értem mire ez a sok lehuzo kritika, szerintem a film remekul sikerult. Legfeljebb 1-2 szinész volt gyenge, meg talán kár volt néhány nevet magyarra forditani, ezeket leszámitva nem tudnék belekotni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
65. Terror
2016.06.21. 14:20
Remélhetőleg nem kérik fel többet ezt a dilettáns barmot rendezésre. El sem tudom képzelni, hogy gondolták, hogy egy ilyen költségvetésű filmet egy ilyen balfaszra bíznak rá.

"reagálja le"

Sprechen Sie Ungarisch?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
64. noPublicFG Terro...
2016.06.21. 14:23
Kérlek fejtsd ki bővebben, mire gondolsz?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
63. LGx
2016.06.21. 15:15
szerintem kritikán aluli a CGI (2016-hoz viszonyítva!!!) és a színészi játék.
a történet olyan amilyen, elvégre, gyerekeknek készült.
más bajom nincs vele
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
62. BReal Terro...
2016.06.21. 15:18
Így van. Az eddigi két munkája is szar volt. Ja nem.

LGx:



Ez nem felel meg az igényeidnek? Több élet volt Durotanban, Drakaban és Blackhandben, mint a valódi szereplőkben. Gondolom a Hobbitból Azog sokkal jobban nézett ki. Tény, hogy a háttérben szereplő orkok messze nem voltak annyira kidolgozva, de ez már a kákán is csomót keresek esete lenne. A varázslatok minőségéről is beszélhetnénk. Egy szó mint száz: aki a CGI-be köt bele, nem vehető túl komolyan, az már tényleg a Warcraft haterek non-plus ultrája.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
61. BReal
2016.06.21. 15:35
A rendező reagálása a riporter helyszíneket felvető párhuzamára pedig briliáns. A riporter mondja, hogy emlékszik a Gyűrűk szövetségében bemutatott helyszínekre a térképről, vagy a könyvből. Válasza: Te úgy jöttél a Gyűrűk szövetségét nézni, hogy Tolkien olvasó vagy. A Warcraftra sokan Warcraft játékosként jöttek. A vége meg epic.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
60. LGx BReal
2016.06.21. 15:35
egyáltalán nem vagyok hater, a klasszikus Warcraftot imádom, a WoW-ot nem.

nézz meg egy Blizzard CGI átvezető videót, és utána mondd, hogy itt nincs gond a CGI-vel 2016-ban egy számítógépes játék adaptációnál ez nekem kevés és gagyi. szerintem!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
59. Benny
2016.06.21. 15:35
fingom sincs a wow lore-ról de ez a film b*szott jó volt. Jöhet a folytatás. Nem is értem a sok rinyagép mit várt. Látványos, izgalmas, jó karakterekkel és számomra érthető és izgalmas történettel.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
58. HozeManuel Terro...
2016.06.21. 15:40
Szerintem meg épp hogy őmiatta lett jobb a film, hiszen mondta hogy a forgatókönyv már megvolt amikor őt felkérték csak annyit tett hozzá hogy javított az orkoron. És lényegében az orkos jelenetek viszik a hátukon az egész filmet!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
57. jonos BReal
2016.06.21. 15:41
Szerintem a CGI-ba egyáltalán nem lehet belekötni, szerintem élő emberszerű lényeket most sikerült a legjobban megjeleníteni a vásznon. Egy Blizzard átvezető CGI-t ha tudsz nézz meg 4k-ban úgy elveszik a szépsége. A moziban minden részlet látszik és még úgy is teljesen hihető volt, sokszor a díszlet kevésbé volt hihető. Újranéztem direkt az összes átvezetőt és mai szememmel már nem extra...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
56. BReal LGx
2016.06.21. 15:43
Tudod mi ezzel a probléma? Nem akarok hülyeséget mondani, de ha jól tudom, egy olyan 3-4 perces cinematicon 1 évet (!) dolgoznak a Blizzard emberei (vannak erről cikkek, vagy videók). Gondolj bele, ha végig olyan minőséget kéne produkálni, mennyi ideig tartana elkészíteni, és mennyivel drágább lett volna az amúgy sem kicsi költségvetéshez képest.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
55. HozeManuel LGx
2016.06.21. 15:44
A CGI kiemelkedően jó minőségű. Majd a többi részben sokkal több eye candy lesz ne aggódj, az orkok nem arról híresek hogy tűzgömböt finganak... Guldan pedig nagyon ütős lett. Az emberi mágiát nem erőltették túl de nem is baj hogy még nem lőtték el a puskaport. Medivh villámfalába sem lehet belekötni... Amúgy meg ez egy 2 órás film, nem egy 3 perces átvezető amit grafikusok 1 hónap alatt összedobnak...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
54. Terror HozeM...
2016.06.21. 15:45
És akkor az, hogy nincs egy rendes vágás az egész filmben, a színészeket látványosan nem érdekli az egész, teljesen kaotikusan van összehányva az összes jelenet, egy rendes párbeszéd nincs az egész filmben, az mind smafu, a rendező mossa kezeit?

Ez nem film, hanem egy MTV videoklip. Meg egy merénylet a jóízlés ellen. A fölöttébb jószívű 29%-os rotten értékelés még fényezi is ezt a mocskot.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
53. HozeManuel Terro...
2016.06.21. 15:52
Nagyon túlzol. A színészek alakítása nem 5 csillagos de a legrosszabb is van 3. Medivh és Khadgar meg talán Garona is egész jót alakítanak szerintem.

A jelenetek nem kaotikusak de sokszor van hogy sokat ugranak az időben az igaz. Túl sokat akartak 1 filmbe sűriteni.

Nem tudom neked mi számít rendes vágásnak de én amíg a filmet néztem nem vettem észre hogy baj lenne vele. Teljesen élvezhető volt.

A párbeszédek valóban szarok.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
52. perneki
2016.06.21. 15:53
Amerikában szerintem a bukás azé volt mert, nem egyszerre adták ki ott mint europában.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
51. Asagrim
2016.06.21. 15:55
https://youtu.be/0ROUcUrhXYo?t=551

Akinek ez nem élethű, az szerintem nyugodtan mehet a nyugdíjfolyósítóhoz igényelni a rokkant járadékát vakságra hivatkozva.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
50. BReal Terro...
2016.06.21. 15:59
Te rendező vagy? Tudod, hogy mi tartozik a rendező pontos feladatai közé? Mit kellett volna csinálnia Ben Fosterrel pl.? Megcsapkodni a fejét, hogy Ben, kicsit jobban tedd oda magad? A vágás volt számomra a legidegesítőbb az egész filmben, csapkodott egyik jelenetből a másikba a film, miközben sokszor volt az az érzésem, de jó lenne, ha még tartana a jelenet, vagy a párbeszédből jobban ki lenne fejtve. Nyilván ebbe beleszólása van a rendezőnek, de alapvetően csak a vágó feladata. Ami mondjuk furcsa, mert a vágó Paul Hirsch, aki többek között Oscart kapott az Új reményért, de ő vágta a Birodalom visszavágot, vagy a Mission Impossible - Fantom protokollt is. Nem tudom, mennyire kellett sietni a munkával, mindenesetre az, hogy a lemezes változat feltételezhetően 40 perccel lesz hosszabb, azt mutatja, hogy volt itt anyag még bőven, kérdés mibe szólt bele az Universal.
Ha te meg az olyan kritikusok értékeléséből indulsz ki, mint Alonso Duralde írása, aki a filmet gyengébbnek véli a Super Mario Bros.-nál vagy a Travolta fémjelezte Háború a Földön förmedvénynél, közben pedig a Dragon Ball: Evolúciót 4/5-re, a Jupiter felemelkedése c. csodaművet 85/100-ra értékeli, vagy az olyan kritikákból, mint a Forbes-é, ami az első megjelent 2-3 negatív kritikából összegezve von le egy negatív konklúziót a filmről valószínű úgy, hogy nem is látta az írója a filmet, akkor gratulálok neked!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
49. Terror BReal
2016.06.21. 16:16
Igen, egy rendező pontosan ezt csinálja. Megmondja a színésznek, hogy figyu, ez szar volt, felvesszük még egyszer. Vagy még negyvenszer, ha kell.A Psycho zuhanyjelenetét egy teljes héten keresztül forgatták, így első ránézésre ebben a filmben meg minden jelenetet egyszer, aztán úgy marad. Ordít, hogy nagy kapkodás közepette készült, ugyanez igaz a vágásra is (és igen, ebbe is beleszól a rendező, és a jelenetek sorrendjébe is). Ne gratulálj nekem, a Warcraft világszerte negatív kritikákat kapott mindenkitől, és Ázsián kívül bukás is mindenhol, pedig nem mondható, hogy népszerűtlen témáról lenne szó.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
48. BReal Terro...
2016.06.21. 16:26
Én annyit látok, hogy a magyar mozinézők (port.hu), és a globális nézői visszhangok (imdb) is több, mint pozitívan nyilatkoznak a filmről. Csak most nehogy azzal gyere, hogy biztos a Warcraft és WoW b*zik szavaztak rá pozitívan csak.

Plusz úgy tudom, hogy Amerikán kívül jól termel. Természetesen Kína kiemelkedik, de az európai bemutató időszakból 20 országból 19-ben debütált első helyen. Szerintem ez minden, csak nem rossz. Szóval Európában is jól szerepel. Gamestaron is volt már ez a cikk. Ott szó volt róla, hogy állítólag az USA-ban az 50 millás határ is necces lesz, plusz egy ottani hsz-re reagált valaki hosszabban, ahol megemlítette, hogy az USA moziba járók tudatosabbak. Kíváncsiságból rákerestem egy filmre (ami számomra a nagy költségvetésű filmek egyik, hanem a leggagyibbja):

"The film grossed $150,201,498 from the United States and $152,267,519 from other territories, for a worldwide gross of $302,543,074."

Guglizás nélkül tippelj, melyik lehet ez?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
47. TheEnginee... Asagr...
2016.06.21. 16:28
+1 es nem csak errol van szo.
IMAX-ban neztem, mert nem otthon voltam, nem tudom otthon hogy adtak.
Ez volt az elso IMAX film amit megneztem, es csorgo nyallal jottem ki a mozibol, pedig eleg "ven" vagyok ezen a teren, sok csataval a hatam mogott.

Elfogult vagyok egyertelmuen mert a Warcraft-ok (1-2-3) a PC-s gamer eletem dontoen elvittek strat iranyba ugy hogy meg most is attol nyokog.

Aki nem talal a filmben (akar barmelyikben kiveve a "Lelekszam 436"... ) elvezhetot, az olvasson, vagy menjen ki a levegore tobbet.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
46. mejoc
2016.06.21. 16:31
Szerintem remek film lett, várom a folytatást. Persze mindig lehet jobb és szebb, de nem tudjuk a hátterét. Egy jelenetet fel lehet venni rengetegszer, amíg úgy gondolja, hogy nem jó. Kivéve, ha nincs rá idő és gyanítom, hogy ez is közrejátszott.
Nekem rövidnek tűnt és a színészi teljesítménytől se voltam elájulva, ellenben a CGI nagyon tetszett. De annyira magával ragadott a film, hogy nem a hibákat kerestem és élveztem is. Akinek nagyon nem jött be az nem szereti valószínűleg a fantasy típusú filmeket. Lehet benne hibát találni, de, hogy rossz lett volna a film azt nem mondanám.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
45. mejoc BReal
2016.06.21. 16:36
Még hogy az amerikaiak tudatosabb moziba járók. Ez jó vicc. Őket a legkönnyebb befolyásolni és befolyásolják is. Arról meg nem is beszélek, hogy a többség a káromkodós, pukizós, stb finomságú vígjátékot kedveli.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
44. BReal mejoc
2016.06.21. 16:44
No, ha már te is reagáltál a hsz-re, tippelj te is kérlek, melyik film bevételei lehetnek azok, amit idéztem?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
43. Resike
2016.06.21. 16:48
Ha az átlag amerikai nem az értelmetlenül lehúzott review alapján menne moziba, akkor talán ott is jól teljesítene.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
42. LGx BReal
2016.06.21. 16:54
Avatar? ;-)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
41. BReal LGx
2016.06.21. 16:56
Jó próbálkozás.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
40. Terror BReal
2016.06.21. 17:00
A nézői visszhang már csak ezért sem számottevő. Tíz userből kilenc analfabéta agyhalott, kellő marketinggel bármi megtapsoltatható velük. De szedd le a Warcraftról a CGI-t, és mi marad? Egy nettó förtelem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
39. BReal Terro...
2016.06.21. 17:09
Ja értem. Tehát a kritikusok, akik közül van, aki a Super Mario Bros.-nál is gyengébbre értékeli a filmet, nem agyhalottak, szemben a nézőkkel, akik a film megtekintése után szavaztak, a kritikusokhoz képest meglepően jó pontokat adva.

Miért, ha az Avatarból levesszük a CGI-t, mi marad belőle? Az volt az első film, amit 3D-ben láttam moziban (azon kívül még 3-at azóta). Hazafele (kb bő fél órás út) kb. végig áradoztam a filmről haverjaimnak. Mikor kijött lemezen, kétszer futottam neki. Egyszer sem jutottam 1 óránál tovább. Akkor döbbentem rá, hogy igazából a 3D varázsa fogott meg csak, filmként számomra egy katasztrófa volt. Miért lényeg az, hogy CGI-vel készül egy film, vagy sem? Ha egyszer élvezed, nem tök mindegy? Halkan jegyzem meg, személy szerint én a Warcraftot inkább csinálnám teljesen CGI filmként.

Múltkor olvastam egy Warcraft-tal foglalkozó cikket, ahol megakadt a szemem egy kommenten: azt írta, hogy Hollywood fél a játékoktól, és szerinte ezzel indokolható a meglepő különbség a kritikusok lehúzása és a nézők pozitív visszhangja között. Elgondolkodtam ezen, és az tény, hogy az eddigi filmes próbálkozások nagyon félrecsúsztak, viszont a Price of Persia és a Warcraft is messze felülmúlta az eddigi próbálkozásokat. Hozzáteszem, szerintem még a Mortal Kombat első része sem volt épp egy szörnyű alkotás. Viszont a játékospiac egyre bővül és bővül, óriási bevételeket produkál. Emiatt nem hülyeség az, amit írt a kommentelő. Persze most lehetne kérdezni, akkor miért karolja fel egyáltalán ezeket a filmeket egy amerikai stúdió. Az egy jó kérdés.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
38. Asagrim Terro...
2016.06.21. 17:27
Ja, igazad van. Szerintem is zöldre festett emberkéknek kellett volna lenniük műanyag fogakkal mint Garonának, attól aztán ezerszer jobb film lenne. Fujj CGI!!44!!444négy!IV
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
37. LGx BReal
2016.06.21. 17:33
Avatar - CGI = Pocahontas
Avatar = Pocahontas 3D
;-D
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
36. Terror BReal
2016.06.21. 17:34
Az avatar is egy rakás trágya szerintem, elsőre is alig bírtam. Fogták a Pocahontast és megspékelték ezzel a sci-fi maszlaggal. Akinek ez tetszik, bármelyik Disney nyáltengert imádni fogja. A Warcraftban az a rossz, hogy rendesen meg is csinálhatták volna, rendes dramaturgiával, érthető és értelmes színészek által megformált karakterekkel, rendesen kibontakoztatott történettel és konfliktussal. De nem.

Asagrim - pont a CGI az, amivel nincs bajom, az nagyon jó. Minden más viszont bűnrossz a Warcraftban.


BTW utolsó nap a nyári sales-ből GOG.COM-on, akinek kell még valami, most vegye meg.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
35. Rojik Terro...
2016.06.21. 17:36
A film szerintem jó lett. Az a baja, hogy rövid lett és a vágás miatt kicsit követhetetlen a történés. 2 film is lehetett volna akár belőle. Állítólag a bővített lemezes változat 40 perccel lesz hosszabb (Lehetne akár több is. ). Sajnálom, hogy neked ennyire nem tetszett.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
34. BReal Rojik
2016.06.21. 17:37
Ez pedig várhatóan a BD steelbook artja. Egy svéd oldalról származik.


Terror: Szerintem a zene is iszonyat jó lett, ahogy bejöttek a nyitó képsorok, a main theme, az ork dobok, lúdbőrös lettem. Ezen kívül a hangeffektek is ott voltak, szóval technikai oldalról a vágáson kívül csillagos ötösre vizsgázott a film. Szereplők szempontjából nagyon vegyes volt a kép. A főbb orkokat játszó színészek, Lothar és Garona rendben voltak, Wrynn és Medivh súlytalanok, Khadgar so-so, mondjuk a bajszát nem tudtam hova tenni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
33. Rojik BReal
2016.06.21. 17:42
Szerintem jól néz ki. Remélem nem kamu kép. Arról esetleg tudsz valamit, hogy mikortól lesz idehaza elvileg kapható?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
32. Asagrim Terro...
2016.06.21. 17:49
Szerintem betetőzted az abszurditás lehető legmagasabb fokát azzal, hogy megfogalmaztad azt, hogy mi történne akkor, ha kivennénk egy vizualitásra alapozó médiumból a valószerű látványt megvalósító elemet, amit a feldolgozott anyag tesz szükségessé, és úgy nézzük meg mit nyújt a film. Ez olyan, mintha a Cats musicalnél mondanád azt, hogy vegyük ki a zenés elemeket, és elemezzük ki, hogy mi marad. Értelmetlen felvetés.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
31. BReal BReal
2016.06.21. 17:52
Nem tudtam már szerkeszteni: Szóval technikai oldalról még a valódi díszleteket és jelmezeket is megdicsérném. A történetvezetés sem lett volna bajos, csak a gyorsan ugráló jelenetek és az érthetetlen vágások miatt nem jött úgy át egy Warcraft világát nem ismerő embernek. Nem utolsó sorban a rajongóknak tett kisebb-nagyobb easter eggek, a híd alatt lévő Murloctól a Stormwindben lévő Wanted és Darkmoon Faire plakátokig mind zseniálisra sikerültek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
30. BReal Rojik
2016.06.21. 18:00
Természetesen semmit. De nagyjából 4 hónappal az USA premier után szokott forgalomba kerülni a lemezes változat, USA-ban pár héttel előbb, szóval én októberi/novemberi megjelenésre számítok. Magyarországon a BD megjelenésekkel nagy gondok vannak: egyrészt jellemzően ha egy film nem teljesít jól a magyar mozikban, akkor be se hozzák az országba (ez nem fenyegeti a Warcraftot), másrészt kiadói-terjesztői cicaharcok is folynak (többek között pl. Disney BD-k nem jelenhetnek meg Magyarországon, ezért kerülik el hazánkat a különböző animációs filmek vagy pl. a Galaxis őrzői; a SW: Az ébredő erő kis kivételnek számított, ugyanis a Media Markt-ban (gondolom egyéni megállapodás után) lehetett csak kapni Mo-on a BD változatot, igaz csekély 8700 Ft-ot kérnek érte), de az Universal filmeket tudtommal ez sem érinti, szóval várhatóan normális időben jelenik meg. Bízom benne, hogy nem (csak) a 3D-s változat lesz steelbookban, olyan 6000-7000 Ft körül szeretném megúszni. A Jurassic World 3DBD+BD steelbookja 7700 Ft-ba kerül.
ui:Kíváncsian várom, hogy a rendezői változatba végül bekerül-e Chris Metzen, mint stormwindi (viharváradi ) árus.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
29. Terror Asagr...
2016.06.21. 18:01
Nem, ez olyan, mint kivonni a CGI által generált hype-ot és megnézni, minek tudunk még örülni a film kapcsán, mert ugye semminek. De hogy értsd, miről beszélek, van egy csomó játék, amely grafikailag fantasztikus, de a játék maga rakatszar. Ugyanez a helyzet a Warcrafttal is, amint ez a technikai szint teljesen általánossá válik, az emberek újranézik majd ezt a filmet, és megkérdezik majd maguktól, hogy vajon mi tetszett nekik ebben a filmben.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
28. xcomman BReal
2016.06.21. 18:10
Nekem sem volt különösebb bajom a filmmel, bár az elvárások sem voltak magasak. Igazából az zavart a legjobban, hogy nem lettek bemutatva kicsit sem a karakterek. Jött a mágus odab***ott, jót a másik kettávágta a földet oszt csókolom De, hogy ki is ő valójában és, hogy jutott el idáig/honnan jött arról semmi sincs, ahogy a világról sem. Engem nem zavart, mert emlékszem szinte mindenre, de ezzel nincs mindenki így Annyira viszont tetszett, hogy a következőre is beüljek. Remélem abban a kivágott 40? percben az általam hiányolt dolgok is benne lesznek és a következő részt kevésbé kapkodósan rakják össze..., ha lesz.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
27. BReal BReal
2016.06.21. 18:14
Szerkesztés: hülyeséget írtam, mert pl. a Jurassic Worldnél az USA BD megjelenés 2015. október 20., míg nálunk október 16-án jelent meg a DVD, a BD3D és a BD3D steelbook változat, november 6-án pedig a sima BD. Azt június 12-én mutatták be az amerikai mozikban, a Warcraftot 10-én. Kiadó egyezik, szóval az októberi megjelenés kb. garantált.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
26. Reinkz Terro...
2016.06.21. 18:22
Bukásnak nevezni azért kicsit túlzás szerintem.

Ebben a filmben nagyon sokat számít a CGI kell a világ bemutatásához az avatárban is kellett, és kedveztek is vele a játékosoknak mert mindenki talált benne vmi ismerőset.

Kezdetnek elment szerintem a jövőbeni filmek jóval erősebbek lesznek illetve kell is lenniük, azért ez egy új dolog volt, videó játékra adaptációra nem állnak sorba a legjobb színészek és biztos vagyok benne hogy a kiadók sem ettől várják a megváltást, nem véletlenül tologatták ezt az egész warcraft filmet vagy 10éve, nem tudták hogy mit várhatnak tőle, ilyen is lett a végeredmény, várom a következőket.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
25. Asagrim Terro...
2016.06.21. 18:24
Majd a rendezői változatból kiderül. A Gyűrűk Uránál is azzal állt össze a kép.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
24. potocki
2016.06.21. 20:06
Ha a Blizzardban lett volna elég bátorság ahhoz, hogy ne a fél világot akarják egyszerre vászonra vinni, akkor kerestek volna pár olyan gyöngyszemet a lore-ból, ami működhet ebben a formátumban, amit azzal a lendülettel ahogy megtaláltak, át is adtak volna néhány tehetséges forgatókönyvírónak külön-külön, hogy tessék, írjatok belőle valamit. Szabadkezet kaptok, azt se bánjuk ha kamaradrámát írtok, egy szakmai zsűri majd eldönti, melyik forgatókönyvből csinálunk filmet. Azért tesszük mindezt, mert nem csak meghaladni akarjuk a korábbi trash színvonalat, hanem hivatkozási alapot akarunk teremteni: mi akarjuk elkészíteni az első megkerülhetetlen, játék alapján készült filmet.

Aztán nyugodt szívvel kereshettek volna ehhez a vállalkozáshoz olyan rendezőt, operatőrt, világosítót, vágót, színészeket és egyebeket, akik a pénzen túl szakmai kihívásként tekinthettek volna a munkára. Tehetséges és motivált embereket, akik meg akarják mutatni, hogy igenis lehet jó filmet csinálni egy számítógépes játékból.

Sajnos nem így történt: Mega-Giga-Gul'dan győzött, aki komplett seregek életerejét képes elszippantani egyetlen sóhajával. Azt kell bemutatni, meg legyen benne Dalaran is, meg ez, meg az, meg amaz is, és persze amazokat se hagyhatjuk ki. Egy hiperaktív kisgyerek mutogatja így a legógyűjteményét, nem egy komoly cég, aki bizonyítani akar. Ez a fukszos zseboligarchák szintje: pénz van, ízlés, mértékletesség semmi.

Sajnálom, de ez a film tényleg nagyon gyenge, pedig nem egy Kínai negyedet vagy egy Szellemírót vártam...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
23. Resike Terro...
2016.06.21. 20:42
Szóval a pozitív nézői visszhang az agymosás, de a negatív kritika az semmiképpen nem lehet az? Szerintem nevetséges ahogyan egyes portálok/kritikusok direkt járatják le a filmet. Ami mindeközben mégis csak jól teljesít. Akkor most kinek van igaza?

Amúgy meg szerintem benned van a hiba, ugyanis egy AKCIÓ-LÁTVÁNY filmre ültél be és nem pedig egy LOTR féle kaland-drámára.

Innentől kezdve se a karakterek pontos bevezetése/bemutatása valamint a sztori tökéletes összerakása/levezetése másodlagos. Amúgy is teljesen felesleges mivel a nézők jó része ismeri ezeket, aki meg nem azt arra sarkallja, hogy mélyebben beleugorjon a témába és elolvassa mondjuk a könyvet.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
22. Rojik BReal
2016.06.21. 20:45
Köszönöm, hogy ezeket leírtad és nem kellett Google-be kutakodni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
21. BReal Rojik
2016.06.21. 20:57
Nincs mit!

http://www.dvdextra.hu/news.asp

Itt értesülhetsz majd róla, kb. 1 hónappal a megjelenés előtt, szóval várhatóan szeptemberben.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
20. nyiri
2016.06.21. 21:20
Nekem bejött a film. Remélem lesz folytatás.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
19. partymania...
2016.06.21. 23:20
Sok faszarcú! Már bocsánat.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
18. ThePoweR
2016.06.21. 23:20
Az a baj hogy a kritikusok úgy ülnek be a moziba, hogy na erről majd kritikát kell írnom. Szóval mindenben a hibát vagy a nagyon jót keresik. Ez egy látványfilm. Amíg nincs benne ordas nagy baromság vagy magyar szinkron szintű színészi munka addig egy jó film. Vagy amíg nem semmitmondó a story. (avatar) Példának fel lehetne hozni a marvel filmeket, mert nincs bennük valami deep story, de azokat nem is azért szeretjük/utáljuk.

Szerk:
Nem az mondom hogy a Warcraft egy tökéletes film, de azért annyira nem rossz mint amennyire a kritikusok lehúzták.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
17. Terror
2016.06.21. 23:25
Az sok mindent megmagyaráz Hollywood utóbbi egy évtizedben felmutatott "teljesítményével" kapcsolatban, hogy mára már elég sok pénzt költeni a látványra, onnantól fogva nyugodtan lehet szar. A nézők részéről már nem is elvárás, hogy jó legyen, elég, ha drága volt (gondolom az IPhone is valami ilyen elven készül). Sőt, már ott tartunk, hogy ha látványfilm, akkor kötelező, hogy szar legyen, mert hiszen ez egy AKCIÓ-LÁTVÁNY-film,, tehát ez már egy különálló film"művészeti" kategória, aminek egyik jellemzője, hogy rossz.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
16. partymania...
2016.06.21. 23:26
Másnak tetszik és akkor? Én már 3* néztem meg. Vannak hibái de nem kritikán aluli az biztos. Még a moziban sem volt a film már -al értékelte a sok csimpánz. Szarminátor nagyobb bukás mint ez a film.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. ThePoweR Terro...
2016.06.21. 23:31
Ott van a bosszúállók. Semmi extra az egész csak milyen jó már hogy Hulk Iron Man stb szétcsap mindent. Erről szól egy látványfilm. Nem kell a kurva jó story vagy az oscar díjas színészi munka, mert nem ez a lényeg. Ott a WoW. Ócskán néz ki, de jó játék.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. BReal Terro...
2016.06.21. 23:35
Ebbe az irányba mozdult már el a szórakoztatóipar jó ideje. Ahogy írtad, a mozigyártás már bőven a 2000-es években is egyre inkább a látványfilmek felé fordult, a játékiparban az elmúlt pár évben vált témává, amit megerősít a minden 2. hsz-ben előforduló 60 fps, (utóbbi időben kiegészülve a 4k-val) szavaknak.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. ThePoweR BReal
2016.06.21. 23:47
A 4k-t megértem, de a 60+ fps nagyban hozzátesz az élményhez. Hiába nagyon jó a játék ha kiesik a szemem az ócska fps-től. Mondjuk konzolon ahol az amúgy is inputlaggos tv-n vereted lehet nem annyira zavaró.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. HozeManuel
2016.06.22. 00:50
Legyen még vagy 10 folytatás. Vannak hibái de remélhetőleg egyre jobb lesz. Az biztos hogy egy tapasztaltabb rendező jót tenne neki, és Duncan meg lehetne vmi segéd féle had tanuljon, azért ő is hozzá tud tenni szerintem hiszen sokat tolta a WoWot.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. 5hR3kY
2016.06.22. 08:28
Mivel egy sohavégenincs játékból akartak filmet csinálni, én odaadtam volna a jogokat a Braziloknak, hogy csináljanak belőle egy jó szappanoperát vagy 4-5000 résszel. A nyugdíjasok gyűjthettek volna pénzt az orkok elleni csatára, meg valamelyik csatában megvakult ember szemműtétjére.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. mejoc 5hR3k...
2016.06.22. 09:04
lehet megnézném
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. TheEnginee... 5hR3k...
2016.06.22. 09:43
Made my day!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. Resike Terro...
2016.06.22. 13:29
Nyilván volt rá okuk, hogy ezt a műfajt választották. A WC univerzumnak nincsen olyan szereplője mint "Frodó" akit 10 órán keresztül lehetne követni több filmen keresztül, úgy hogy a két faction játékosai ne érezzék magukat kirekesztve. Főleg nem egy bevezető/bemutató részben.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. Whysper
2016.06.22. 14:41
Tauren Shamanként "Hozzá tette, nagyon szeretne taureneket látni a filmvásznon."
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. mejoc
2016.06.22. 15:53
Mivel nem tudták, hogy bukás vagy siker lesz, ezért most gondolom jó sokára jön a következő rész és ugyan ha az már jobban is fog tetszeni mindenkinek kicsit azért lehangoló is egyben, ha túl sokat kell rá várni.
Remélem nincs igazam és következő év május vagy legkésőbb nyáron láthatjuk a következő részt
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Asagrim mejoc
2016.06.22. 16:10
Kizárt, maga az utómunkálat volt 1 év a filmnél, szóval ebből legkorábban 2018-ban látsz folytatást, de ahhoz is már tegnapelőttre kellett volna szerződtetni a stábot, meg megírni a forgatókönyvet.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2016.06.22. 16:32
Igen, ettől félek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. BReal
2016.06.22. 16:44
Nem baj az, ha nem évente jön, csak jöjjön majd.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. TheRealTsL
2016.06.22. 16:49
Majd megváltozik a vélemény, mikor a folytatásokat telerakják pandákkal és távol keleti színészekkel, hogy kedvezzenek az elsődleges piacnak, aminek a bevételek túlnyomó többségét köszönhetik.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2016.06.22. 17:41
A Warcraft 3: TFT-t is megutálták a játékosok, amikor bekerült a Pandaren Brewmaster és Chen Stormstout, mint játszható karakter (a kampányba is)? Sőt, a Warcraft 3: Reign of Chaos-ban is secretként többször találkozhattál velük.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!