iPon Hírek

Mostantól csak a multi és kooperatív élményre fókuszál az Epic

Dátum | 2014. 03. 27.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Annyira nagy a csend az Epic háza táján készülő játékokkal kapcsolatban, hogy az ember hajlamos azt hinni, az Unreal Engine 4-en kívül nem is foglalkozik mással a stúdió. Ez azonban szerencsére nem így van. Tim Sweeney ugyanis megerősítette, hogy a Fortnite teljes gőzzel készül, azonban menet közben kicsit megváltozott a fókusza: "Egy kicsit a Valve és a Riot által kijelölt utat szeretnénk követni. Ez azt jelenti, hogy nagyon könnyen hozzáférhetővé szeretnénk tenni a játékainkat, korrektek akarunk lenni a vásárlóinkkal, és olyan játékot akarunk nekik adni, ami hatalmas értéket képvisel, és több száz, vagy ezer órát bele lehet tenni." Sweeney úgy véli, a Fortnite most már rendelkezik az ehhez szükséges tulajdonságokkal: "A Fortnite az építgetés és az akció kombinációjára fog épülni, néhány MMO-szerű elemmel megspékelve. A következő hónapokban többet is mondunk majd." Az úriember természetesen nem tudta megkerülni a Gears of War eladásával kapcsolatos kérdéseket sem. Elmondása szerint a Gears-trilógia egy remek lehetőség volt: a Microsoft és az Epic olyat tudott alkotni közösen, ami akkor a legjobb volt mindenkinek, beleértve a közönséget is. Most azonban, hogy megváltozott az Epic fókusza, már egyszerűen nem akarnak ezzel foglalkozni: "A Gears alapvető értékeit az eposzi egyjátékos konzolélményben kell keresni, fantasztikus fedezékharccal, és erre építő akcióval. Ezeket azonban már nem tudjuk felhasználni jövőbeli játékainkban, hiszen az online, a kompetitív és kooperatív multiplayer felé fordulunk." Sweeney is belátja, a cégek nem sűrűn adnak el olyan kaliberű franchise-okat, mint a Gears of War. "A legtöbb cég számára ez lenne a koronaékszer, de az Epic ennél praktikusabban áll hozzá a dolgokhoz. Mi nem fogunk több részt csinálni, de tudjuk, hogy a világ még több Gears-epizódot akar. Ha nem adtuk volna el, akkor csak üldögélt volna a polcon, akár egy évtizedig is, arra várva, hogy a jövőben esetleg felfedezünk benne valami értéket, amit felhasználhatunk."
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

4. Kerty
2014.03.27. 17:44
Azt hittem elfelejtették... több mint egy éven át egy szót se szóltak róla, hameg érdeklődtek akkor meg mintha megse hallották volna... jókis marketing
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. mikej95
2014.03.27. 17:45
Több száz óra multit mi? A számozott folytatások korában ez nem tudom, hogy lehetséges, ha már legalább 2 külön csapat dolgozik egy sorozaton(AC-n kitudja hányan dolgoznak, mert mindig csak kiderül, hogy 3 év legalább volt a játék fejlesztése, bár pont nem multi játék). hogy évente újat dobhassanak ki. Szándékosan kinyírják az előző részt.

OFF//
Utoljára a CoD2 volt olyan játék, amibe beleöltem 1000 óra naplózott + 200-300 óra lan party-t vagy épp nem voltam fenn xfire-on.
Miért volt jó? Jó volt az alapkoncepció, a CoD3 nem jelent meg PC-re így kapott + egy év egyeduralmat, az 1 játékmenetének csiszolt változata volt és bármit bele lehetett moddolni(a CoD4 ezt már nem tudta), az engine egy bughalmaz volt, de egy vállalható bughalmaz, nem mint a mostani CoD-oké.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. myckie2
2014.03.27. 19:18
mikej95 csak rájöttek, hogy abból a gazdasági koncepcióból nem lesz évente dollár millió szóval váltani kellett.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. codex
2014.03.27. 23:55
"Ezeket azonban már nem tudjuk felhasználni jövőbeli játékainkban, hiszen az online, a kompetitív és kooperatív multiplayer felé fordulunk."

Kompetitív... feltámad talán a remény, hogy egy Unreal Tournament 4-el visszahoznák ennek a megtépázott játéknak a hírnevét. Nagyon remélem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!