iPon Hírek

Mozgékonyak leszünk a Halo 5-ben

Dátum | 2014. 11. 11.
Szerző | Morte
Csoport | JÁTÉK

A 343 Industries a Halofest Halo 5: Guardians bemutatója során számos olyan látványos új képességgel ismertetett meg minket, amik az eddigi információk alapján csak a többjátékos módban állnak majd rendelkezésünkre. A fejlesztők elmondták, hogy olyan erőket adnak a játékosoknak, melyeket eddig csak az átvezető filmekben láthattunk Master Chiefnél és társainál. A harchoz szeretnének egy negyedik, sandbox elemet is adni, amely kiegészítené a meglévő lőfegyverek, gránátok és közelharc szentháromságot. A Thruster pakk segítségével begyorsulhatunk. Választhatunk, hogy futás közben növeljük vele a sebességünket egy rövid időre, vagy ugrás közben a levegőben forduljunk gyorsabban. Úgy tűnik, hogy rövid ideig még lebegni is képesek leszünk a segítségével. A Ground Pound nevű képesség segítségével gyorsabban tudunk leereszkedni a Halo-ra jellemző lebegő ugrások után, és lendületünkkel sebezni tudunk. A Clamber lehetővé teszi, hogy olyan peremekre másszunk fel, amelyekről egyébként lecsúsznánk, vagy lepattannánk. Ha ezt a képességet használjuk, akkor fel tudunk kapaszkodni akkor is, ha túl rövidre sikerült egy ugrásunk. A Slide-ot akkor tudjuk használni, ha egy bizonyos ideje már sprintelünk, segítségével gyorsan fedezékbe vonulhatunk. A Charge-al lendületünket megtartva beronthatunk az ellenfelek közé és áttörhetünk köztük. Ennek a képességnek a Sprinthez hasonlóan hátrányai is vannak, a pajzsunk nem töltődik használata közben, ezért jobb vele vigyázni. A Smart Scope képességek már a kezdetektől fogva részei voltak a játék világának (a pisztolyuk egy interfészen keresztül direkt kapcsolatban volt a Spartanokkal), most végre tényleg használatba vehetjük őket. A 343 Industries fejlesztői elmondták, hogy a fenti képességek az összes játékos számára elérhetőek lesznek, az már rajtuk áll, hogy használják-e őket. Az sajnos nem derült ki a bemutatótóból, hogy a szóló kampányban rendelkezésünkre állnak-e majd ezek az újdonságok. A Halo 5 multiplayer bétája, a Guardians december 29-én indul három játékmóddal és hét pályával, a tegnapi aprókban találhattok pár képet is róla. A 343 azt is megerősítette, hogy ugyan a játék 60 fps-sel fut majd, de csak 720p-ben. Hozzá kell viszont tenni, hogy a fejlesztés hátralévő részében ez még változhat, mint ahogy minden más is, amit a teszt alatt tapasztalhattok. A fókusz most a játékmeneten volt, gyűjthetitek benne az XP-t és a Spartan Rankokat, de kinyithattok számos apróságot is a testreszabáshoz (sisakok, páncélok). Az alábbi videóval a színfalak mögé pillanthjatunk be.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

11. Szefmester
2014.11.11. 15:24
60fps? ÚRISTEN!!! Há' ezek nem tuggyák hogy ha'minc efpéjes felett kijég a zember agya a látványtó'?! Ez az ördög műve!

Monnyuk legalább kompenzálják a felbontással. Kímélik a szemet azzal hogy nem kell sok képpontot lesni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. Kerty
2014.11.11. 15:47
nekem a klasszikus halo multi sokkal jobban bejött... de hát a trend az trend. Jöhetnek a perkek meg dogtagok meg tudjafene mik.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. Mosdatlan_...
2014.11.11. 18:07
Nem igazán követtem mostanában - vagyis jó pár éve már - a játékokat, pláne a konzolokat, szóval én ezen az fps vs. felbontás dolgon nem tudok elmenni. Ha ezek a next-gen konzolok, tehát elméletileg sokkal jobb a hardware, mint az X360 vagy PS3 esetében volt, akkor miért nem lehet normálisan játszani rajtuk? Értem én, hogy lehúzás, meg minden, de egy ponton azért felmerül a kérdés bennem, ha tényleg mindenkinek nyilvánvaló, mennyire átverik, akkor mégis ki veszi meg a konzolokat? Honnan a rekordeladások? Bár lehet csak öreg vagyok már ehhez
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. mikej95
2014.11.11. 18:16
Cink, hogy a saját dobozukra nem tudnak összehozni 1080p60fps-t.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. Riddick77
2014.11.11. 20:30
PC-s szemmel furcsának tűnhet,hogy nem megy a dolog fullhd 60fps-el,de a valóságban ez egyáltalán nem számít. Konzolon rámennek a játék élményre a AAA játékoknál.Sok PC-s játék műanyag hatású a konzolosokhoz képest. A játékokat ,meg hd tv-re tervezik,és egy 32"-50" kijelző elé ,nem ülsz be fél méterre,mint egy monitor elé. Még a mai napig veszik az Xbox 360-okat is,mert ár/érték arányban nagyon jók. Teljesítményt, meg az előző generációhoz érdemes nézni és onnan vagy 3x-5x számítási teljesítmény növekedésről beszélhetünk. Pár példa amit érdemes megnézni...
[LINK]

[LINK]

[LINK]

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2014.11.11. 20:41
Ezt a kommentet nem tudtam feldolgozni épp ésszel
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2014.11.11. 21:15
Ez egy olyan béta, ami majdnem kereken egy évvel a végleges játék megjelenése lőtt jön, és már beígérték, hogy addig bőven feljebb nyomják majd a felbontást.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. InGen Kerty
2014.11.11. 21:17
Jah, a klasszikus Halo multihoz szerinem is kár volt hozzányúlni, de az 5 azért helyrehoz néhány olyan hibát, amit a 4 vétett - nem lesznek loadoutok például, a sprintet meg kiegyensúlyozzák szépen.

Igazából mindegy, mert itt van nekünk a Master Chief Collection, benne a tökéletes Halo 2 multival
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Kerty InGen
2014.11.11. 23:50
Ámen!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Riddick77 Kerty
2014.11.12. 08:37
Pedig ,nagyon is igaz amit írtam. Aki nem tudja feldolgozni,annak irány a pszichiátria! )
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Szefmester Riddi...
2014.11.12. 11:22
Mi a búbánat bajod van?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!