iPon Hírek

Nagy kiadóval készítene konzolos szerepjátékot az Obsidian

Dátum | 2014. 04. 28.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

A Fallout: New Vegas és az Alpha Protocol után az Obsidian szerepjátékos részlege gyakorlatileg átment indie-be. És ez rendben is van, az alapító Feargus Urquhart szerint végre úgy készíthetnek szerepjátékokat, ahogy mindig is akartak. Azonban ha a jelenleginél nagyobb projekteken szeretnének dolgozni, akkor ahhoz már egy kiadóra lenne szükségük. "Jelenleg kevesebb nagy játékon dolgozik független fejlesztő, mint bármikor korábban a játékipar történelmében. Most ez a függetlenség egyik kihívása. Ugyan szeretném azt mondani, hogy a Kickstarteren összeszedhetnék 15, 20, 30 millió dollárt, hogy egy AAA-kategóriás konzoljátékot készítsek, de a valóság az, hogy a Star Citizen kivételével ez nem valószínű, hogy bárkivel megtörténik" - mondta Urquhart, hozzátéve, hogy egy ilyen nagyköltségvetésű konzoljáték elkészítéséhez nagyon sok emberi erőforrásra van szükség. Az alapító egyébként megerősítette, az Obsidian folyamatos kapcsolatban van a legnagyobb kiadókkal, állandó a párbeszéd a felek között, és folyamatosan azon ügyködnek, hogy egy nagyobb projektet elindítsanak. Jelenleg a stúdió érdeklődésnek középpontjában az Xbox One és a PS4 van, így megpróbálnak olyan ötletekkel előjönni, amire valamelyik nagyhal ráharap. "Neveket nem mondanák, de fantasztikus lenne, ha megcsinálhatnánk a saját, Skyrim-szintű játékunkat az új konzolokra. Imádnám. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy a Bethesdával lennénk kapcsolatban, és Skyrim-szerű játékot akarunk készíteni, csak arra szeretnék utalni, hogy az ilyen jellegű álmaink sosem halnak meg. Sok tapasztalattal rendelkezünk, szeretjük ezt csinálni, így ha sikerülne meggyőzni egy nagyobb kiadót, vagy valaki már eleve bele szeretne vágni egy ilyenbe, akkor egyértelműen elvállalnánk".
Feargus Urquhart, az Obsidian alapítója és fejese, RPG-fejlesztő legenda
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!