iPon Hírek

"Nagyon kínos" volt a T-Mobile rendszerhibája

Dátum | 2009. 12. 16.
Szerző | napi.hu
Csoport | IT VILÁG

A T-Mobile hálózatának két héttel ezelőtti hibája mintegy 160 millió forint közvetlen kárt okozott, a fennakadások teljes költsége pedig eléri a 700 millió forintot, amelyben már benne vannak a felhasználóknak adott ajándék percek is - közölte Winkler János. A Magyar Telekom vezérigazgató-helyettese az eset kapcsán úgy fogalmazott: "nagyon kínos történet volt, nagy erőpróba egy szolgáltató számára". A hálózati fennakadások, amelyeket egy hibás szoftver feltöltése okozott, nem jelentettek teljes rendszerleállást, a hálózat forgalma 28-30 százalékkal esett vissza. Winkler rámutatott arra is: minél jobban közeledik a mobiliparág az informatika világához, annál gyakrabban fordulhatnak elő ilyen jellegű hibák. A T-Mobile 2009-es piaci teljesítményéről szólva a vezérigazgató-helyettes rámutatott: a Magyar Telekom mobilüzletága 0,43 százalékponttal növelte részesedését az aktív sim-kártyák száma alapján, a T-Mobile november végi, 44,64 százalékos piaci részesedése újra 10 százalékponttal haladja meg a második szolgáltatóét. A mobilinternet-piacon a T-Mobile 46,7 százalékos részesedést tudhat magáénak.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

1. Peterku
2009.12.17. 21:35
Engem is nagyon megakasztott, hogy majdnem fél napig nem értem el a munkatársaimat. Lehet, hogy ezért kaptam nemrég ajándék készülékváltást, ami viszont pont elkésett, mert egy héttel azelőtt vettem a haldokló mobilom helyett egy újat - feltöltőkártyával, jóval drágábban, mert még nem járt le a hűségnyilatkozatom. Pech... sebaj.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!