iPon Hírek

Nehéz a kisvállalkozók élete a közösségi portálokon

Dátum | 2009. 10. 01.
Szerző | napi.hu
Csoport | IT VILÁG

Számos kisvállalkozás tulajdonosa úgy döntött, szakcégre bízza cége reklámozásának és pr-teendőinek ellátását az internetes közösségi portálokon. Sokuknak egyre több idejét kötötte le ugyanis, hogy nyomon kövesse a vállalkozását érintő csevegést a Twitteren és a Facebookon, figyelje a blogokat, marketingkampányokat indítson és ellenőrizze azok hatását. A szolgáltatás iránti megugrott keresletet jelzi, hogy meglehetősen drága: 400 dollárba kerül például egy Twitter-parti - valós idejű beszélgetés meghatározott témában - megszervezése, aki pedig ismert bloggerek által vezetett videós sajtókonferenciát akar, annak 20 ezer dollár kell fizetnie. Csak látszólag olcsóbb a folyamatos hirdetési jelenlét biztosítása, illetve az ügyfélkapcsolatok ápolása, ezért óránként 200 dollárt vagy havi 10-20 ezret kérnek az erre szakosodott ügynökségek. Ezért sok kisvállalkozó csak alkalmazottai képzéséért fizet, akiknek egyik munkaköri feladatuk a cég jelenlétének menedzselése a közösségi site-okon, míg mások maguk foglalkoznak a dologgal - van olyan cégvezető aki mobiljáról intézi vállalkozása twitteres és facebookos ügyeit.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

1. valentine2
2009.11.01. 23:34
A nagyvállalkozásoknak viszont megy a szekér: több százezres említést szedhetnek össze például a Twitteren. Szélessáv
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!