iPon Hírek

Nehéz marad, de érthetőbb lesz a Dark Souls 2

Dátum | 2013. 01. 31.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Ahogy a keddi aprókban megírtuk, a sorozat előző két részének vezető designere, Hidetaka Miyazaki ezúttal a háttérben marad, és helyét új tehetségek veszik át a csapatban. A nagyfőnök Tomohiro Shibuya lesz, aki egy kicsit más stílusban szeretné megközelíteni a Dark Soulst, ugyanis úgy érzi, egy csomó alrendszer működését, és egy rakás játékmechanikát nem fejtettek ki rendesen az előző két részben. Ez pedig azt eredményezte, hogy a játékosoknak külsős forrásokhoz kellett nyúlniuk információkért, és ez persze rendesen megnehezítette a játék kitanulását. Shibuya terve az, hogy könnyebben tanulhatóvá teszi majd a játékot, és ez nem csak a mechanikákra vonatkozik, hanem a történetre is. Miyazaki stílusában a sztori számos rejtett utalást, háttérben meghúzódó, ki nem mondott extra információt tartalmazott, ami felett sokan átsiklottak. Shibuya saját bevallása szerint azonban inkább szeret közvetlenebbül kommunikálni a játékosokkal a történeten keresztül. A designer ugyanakkor megerősítette, hogy a nehézséget illetően nem várható finomkodás, a játék rajongótáborát ugyanis nem akarják cserben hagyni. Éppen ezért nem fognak jelentősen változtatni az irányításon sem, ami minden kezdőnek furcsa lesz elsőre. A haladókat is érheti majd meglepetés, mert néhány dolgot azért szükséges lesz lecserélni, de az alapok megmaradnak majd. Shibuya szerint a cél, hogy a régi játékosok ugyanazt az érzést és élményt kapják a Dark Souls 2-től, amit korábban már megszoktak.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

4. Trevize198...
2013.01.31. 17:10
Ilyen egy elbaszott trailert
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. csigabigaf
2013.01.31. 18:07
Kalap szar lesz nyilvánvalóan.

Két kurvasikeres játék ugyanazzal a receptel?
Változtassuk meg!!!!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. magerg
2013.02.01. 13:47
Támadnak a fehér álarcos emósok?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. mikej95
2013.02.03. 15:40
Rejtett utalások fölött való elsiklás... Jellemző a mai gamerekre, aki végigjátszotta már a Darkness Within valamelyik részét vagy a Da Vinci kódot, az még ott is utalás talál ahol nincs. Nem szabad mindent leegyszerűsíteni, bár a túlbonyolítás sem egy jó dolog.
pl: Far Cry 3 végét(a rosszat) már 1-2 küldi után 'érzetem' és miután végigjátszottam, megnéztem, hogy mi van, ha kinyírja a haverjait és tényleg az lett, mint amire gondoltam.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!