iPon Hírek

Nem lehetnek saját szerverek a MW 2-ben

Dátum | 2009. 10. 19.
Szerző | Svindler
Csoport | JÁTÉK

Nemrég még azt a jó hírt akartuk megírni, hogy mégsem csúszik a PC-s Modern Warfare 2 megjelenése, de ahogy billentyűzetet ragadtunk már érkezett is egy másik infó, ami eléggé beárnyékolja a csúszás elmaradása felett érzett örömöt. Egy Call of Duty fansite, a Bash and Slash podcastjából kiderült, hogy az MW2-ben a multis játékokhoz a megfelelő szervertechnológia kell (amit IWNet-nek hívnak) és nem lesz engedve saját, dedikált szerverek futtatása. Bár a fejlesztők meg vannak róla győződve, hogy az új technológia egy áldás lesz a PC-s közönségnek, ám ezzel a kompromisszummal már nem biztos, hogy olyan sokan értékelni fogják (akit érdekel a podcast idetartozó része körülbelül 1:41-nél van).

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

36. ThePoweR
2009.10.19. 14:45
VISSZA A HIRHEZ

Azt mi ez a fake kép itten?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
35. Fary
2009.10.19. 14:50
Eddig is meg akartam venni, most már muszáj lesz... gondolom így nem lesznek tört szerverek. Mondjuk majd megoldja ezt is valaki
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
34. ProRose
2009.10.19. 15:06
GYerünk tüntetni!!!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
33. Ravermeist...
2009.10.19. 15:07
A CoD sorozat erős SP-rel és a jó multival tűnik ki a tömegből. SinglePlayerben lehet játszani warezolva is és élvezetes lesz... De a multit elcseszték.. A CoDhoz hozzá tartozik, hogy warozunk, CB, Kupák... Meg akartam venni, de így felejtős. A CoD5 is azért bukott meg mert nincs megfelelő support a warokhoz, nincs egy értelmes mod amivel lehetne játszani. Itt pedig hátba szúrják a saját játékukat az IW-os arcok.. Nincs kifogásom a VAC ellen, nem zavar a Steam, de dedikált szerverek nélkül nem sokat ér az egész... nem pubpistikék ellen akarok játszani hanem rendezett keretek között szabályokkal mint régen.. Szóval a játék részemről kilőve és így az év csalódása.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
32. bul07
2009.10.19. 15:20
Peticio
szavazzatok hogy adják ki az mw2 szerveroldali fájlokat igy tudunk majd bérelni saját szervert

http://www.petitiononline.com/dedis4mw/petition.html
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
31. axe
2009.10.19. 15:49
Úgyis lesz hozzá törés max addig fognak próbálgatni cuccokkal amit egyszercsak elnem indul... tuti hogy lesz hozzá bár én így is meg úgy is megveszem mivel gyűjtöm de így nem lehet warozni se -.-'
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
30. bul07
2009.10.19. 16:11
nem a feltöréssel van a gond hanem egyszerűen nem fogja kiadni azokat a fájlokat amit a szervere kellene feltelni hogy lehessen multit játszani központi szerverek lesznek az eredeti játékoknak és sanyi

megvettem a Battlefield 2 és a központi szervereken volt olyan 150-250pingem hát mondanom se kell igen elment a kedvem az eredeti játékoktól lehet hogy találhattam volna kisebb pingű szervert de 2nap szenvedés után hagytam az egészet és töröltem azóta se volt fenn a gépemen

de most bajba vagyok nem tudom hogy mit csináljak mert csak a MW2 miatt akartam új gépet összerakni mert elég régicske a gépem de ezek után hogy nem tudok multit játszani nem tudom hogy rakjak e össze új gépet ez az Ipon-nak is rossz hír részemről mert olyan 150e akartam gép összerakásra szánni de ezek után lehet csak veszek egy VGA-t és kész

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
29. axe
2009.10.19. 16:27
úgy is meg fogják szerezni azokat a fájlokat. valamelyik elvetemült kocka úgy is ki fogja szivárogtatni vagy egyszerűen kilopja egy egyszerű DVD-n hopp felkerül netre és már másnap lesz v 2000 saját szerver.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
28. yodamester...
2009.10.19. 16:49
Én személy szerint nagyon örülök ennek,mert így nem lesznek csalók,akik elrontják más játék élményét!Ezt már a cod 4 -nél is alkalmazhatták volna!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
27. bajszi
2009.10.19. 17:06
(Ravermeister @ 2009 Oct 19, 14:07) A CoD sorozat er?s SP-rel és a jó multival t?nik ki a tömegb?l. SinglePlayerben lehet játszani warezolva is és élvezetes lesz... De a multit elcseszték.. A CoDhoz hozzá tartozik, hogy warozunk, CB, Kupák... Meg akartam venni, de így felejt?s. A CoD5 is azért bukott meg mert nincs megfelel? support a warokhoz, nincs egy értelmes mod amivel lehetne játszani. Itt pedig hátba szúrják a saját játékukat az IW-os arcok.. Nincs kifogásom a VAC ellen, nem zavar a Steam, de dedikált szerverek nélkül nem sokat ér az egész... nem pubpistikék ellen akarok játszani hanem rendezett keretek között szabályokkal mint régen.. Szóval a játék részemr?l kil?ve és így az év csalódása.


A cb az nem tartozika sehova ,csak herélgetitek a játékot állandóan se perk se map azt ott is csaltok ezerrel.
Én legtöbbször eddig is a játék saját keres?jét használtam multihoz,hogy nem lesznek tört magyar szerók ? na hál istennek a sok csaló buznyák nem élvezkedik tovább .
Remélem a pb is komolyabb lesz mint eddig volt , cheater mentes szerverek legyenek ez a lényeg a többi nem számít.
Aki meg sajnálja megvenni eredetiben számoljon kicsit , a fiam csak a Cod MW -t nyomta vagy 2000 órát multiban -ha leosztom az a 6 forint óránként nem egy eget ver? összeg.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
26. olizsoli
2009.10.19. 17:19
yodamester örülök, hogy örülsz, viszon tévedsz...
Amúgy nem hoszem, hogy IW ezt komolyan is gondolja, mert ha felnéz cb-re van egy pár account
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
25. jani00
2009.10.19. 17:28
Nah akkor az előrendelést most mondom is vissza, köszönöm szépen.Warezon is tudok solozni és még olcsóbban meg is úszom.Hogyha ez igaz akkor az IW most jól magára haragítja a népet.én inkább atombunkerbe költöznék a helyükben
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
24. bul07
2009.10.19. 18:19
én nem értem ezt az összefüggést hogy aki tört szerveren játszik az mind csaló na ne már

yodamester10; bajszi: ha eddig eredeti cod4 toltátok és nem tört szerverrel és mégis találkoztatok csalóval akkor honnan gondoljátok hogy ha központi szerverek lesznek azon nem lesz csaló

amúgy meg ha minden igaz rang alapján fog elhelyezni a szerver tehát még választani se lehet a szerverek között így a mostani klánoknak nem sok értelme van mert úgyse fognak egy szervere kerülni ha megszakadnak akkor se
Privát meccsekre lesz mód de hogy fog összeszokni egy klán ha nem tudnak egy szerveren játszani csak privát meccseken
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
23. Mar.le.Ton
2009.10.19. 19:29
Na ne má', ugye nem olyan kereső lesz, mint anno a FarCry2-be' vagy a Dragon Risingban..? Ilyen "Quick Match meg Find a match".

Szerver lista nélkül nem lehet multizni. Pont. A BF2 meg az eddigi CoD sorozatok is ezért voltak gyorsan játszhatók meg klánoknak ideális...
Nem tetszik ez nekem...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
22. bul07
2009.10.19. 20:10
idézet más cikkéből:
"A játékosokat rangjuk és tapasztalatuk alapján dobja majd be a meccsekbe"

tehát a játékosnak nem lesz beleszólása hogy kivel melyik szerveren fog játszani a terveik szerint
tehát hogy pár haver felmegy majd MW2 tolni az megfog szűnni mert nem tudnak majd egy szervere menni
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
21. bajszi
2009.10.19. 20:14
(olizsoli @ 2009 Oct 19, 16:19) yodamester örülök, hogy örülsz, viszon tévedsz...
Amúgy nem hoszem, hogy IW ezt komolyan is gondolja, mert ha felnéz cb-re van egy pár account
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
20. bul07
2009.10.19. 21:33
bajszi: ha ritkán jársz akkor honnan tudod ilyen pontosan
aki sűrűn jár ugyanarra a szervere az már ismeri a másikat és tudja hogy nem csal
néha tényleg beesik egy csaló de ezért kel aktív adminokkal ellátott szervere járni és nem rontja sokáig a levegőt mert kirakják

amúgy én valahogy úgy érzem ki az írásaidból hogy hagy sz**pják csak fa**t azok akik nem veszik meg eredetibe de mi van azokkal akik nem tehetik meg hogy megvegyék
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
19. olizsoli
2009.10.19. 22:00
bajszi
kérésedre kifejtem a cod4 béli "tudás"-ról alkotott véleményem és, hogy miért is van kiszedve olyan sok dolog a cod4-ből promode-ba...
1.kiszedték a Heavy Gunner-t ugye nagy tárkapacitás, gyors tüzelés és viszonylag nagy sebzés, emellett még pontos is... Sokan pubon is utálják őket...
2. scorpion és p90: szintén gyorsan lő viszonylag nagy sebzés egyszerűen mindenki utálja azokat akik ezekkel mennek...pubon is
3.killstreakek: ezek azért lennének furák mert pl nyomsz egy +15öt köv körbe UAV és ellenfélnek esélye nincs... air strike és heli nem szorul magyarázatra szerintem...
4.Perkek: sok olyan perk van ami még pubon elviselhető de egy cb matchen már nem...pl juggernout,double tap, dead silence... plusz ugye cb fő vonala az S&D na most ha beraknál magadnak cb-n C4 perket és rádobnád plantra ellenfélnek esélye nem lenne leszedni...rpg-t hadd ne magyarázzam claymore ugyan az mint C4-nél 3 special grenade kissé irreális lenne egy 5v5be 30füst gránát között rohangálni vagy 30 sima gránát között...
szerintem martyrdom-ot és last chance-et se kell magyarázni...
5.félautómata csipák: elég hülyén nézne ki hogy mindenki +40et lő csipával... nem kell hozzá skill h m21-el, vagy dragunovval tudj lőni...
6.cook nade: (gyengébbek kedvéért:időzítős gránát
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
18. LavX
2009.10.19. 22:03
és nem lesz majd connect parancs? mert akkor nem kell aggódni az auto-joinnal
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
17. axe
2009.10.19. 23:40
hát ha így marad és nem lesz hatásos a petíció (ami a csapból is folyik (xfire msn email stb)) akkor év bukása lesz mint anno a codwaw (legalábbis egyeseknek, mer nekem speciel tetszik) ez pedig hogy csak streamon lehet játszani kész röhej. 1megás netem van ami ugyebár nem egy csúcsteljesítményű net, de cod4-ben 35-ös pingjeim szoktak lenni ami teljesen átlagosnak mondható . megvettem a battlefield 2 játékot felléptem egy stream szerverre 1-2 embernek 6-8ping (amerikába nem újdonság a gigabit meg 100megás net nekem meg 250-300 amig megláttam az ellenséget az már le is lőtt... jó, jó bf2-ben nagyon a pályák köze nincs a cod4hez de képzeljük el kis pályán (cod4) 300-as pingel mászákálni........ nem is beszélve arról hogy amerika -mivel gondolom ott lennének a szervergépek- kicsi messze van magyarország :/ nah mind1 remélem a petícióbol lessz valami és nem csinál illúziórombolást a leendő év játékábol, és nem csinál magának többmillió (akár többmilliárd) dolláros veszteséget az activision.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
16. bul07
2009.10.20. 00:21
olizsoli: promod egy nagy rakás szerintem
nehogy már távcsövessel futás után felugorva a pálya másik felén (kisebb pályán) fejen lő ne vicceljünk már
távcsövessel elég csak irányba lőni és telibe talál röhej az egész

a perkekre meg csak annyit hogy használhatja bármilyet ha nem tud játszani

aki meg sokat játszik és úgymond "pro" annak teljesen mindegy hogy az ellenfél milyen perkeket használ
MD elől is el lehet futni
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. SzocsA
2009.10.20. 08:41
elk..ják De nagyon!

külföldi szeróra mész fel óriási lesz a ping akadni fog mint atom.

és még ráadásul nem lehet együtt játszani a haverral!


amúgy a VAC meg nagy kalap t sem ér nemhogy az új csíteket nem ismeri fel még az 2-3 éveseket sem!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. Best Enemy
2009.10.20. 12:54
Mi csak német szerverekre járunk , és a pingünk 36-45 ez korrekt. magyar szerveren 26. Legalább csak eredetivel lehetlesz játszani! Magyar szerverekröl folyamatosan kibannolnak, ez szégyen két lövés után anyáznak és csalót kiáltanak!!! Ilyen téren szégyenlem hogy MAGYAR VAGYOK!!!!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. Baxy88
2009.10.20. 13:22
Ebben nem értem, hogy mi a rossz. :S
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. zuchy
2009.10.20. 13:47
Ha megtartják, hogy ne lehessen saját szervert csinálni, akkor szerintem nem fog megdőlni a CoD4-es rekord.
Sőt már látom valaki vissza is mondta a rendelést. Hát...ők tudják. :huh:
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. axe
2009.10.20. 14:42
én is visszamondtam így nem fogom megvenni csak ha lesznek MAGYAR szerverek szegény1megás netemmel nem lehet külföldin játszani (német még oké de amerikai laggol mint atom)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. olizsoli
2009.10.20. 14:50
Amúgy nem csak amcsi szerók lesznek vszeg...eu-s szeróknak is kell lenniük angol-német szerókra tippelek azokon mindenkinek jó a pingje eu-ba, de attól függetlenül warokat még mindig nem értem, hogy akarják megoldani...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. axe
2009.10.20. 16:36
hát van egy olyan érzésem hogy ha így marad nagyon nagyon nagy pénzeket fog bukni az activision! war-t meg tényleg nem tudom hogy gondolták :/ CB-re is kiváncsi leszek. TALÁLJÁK MÉG KI HOGY FIZETŐS FPS LESZ AKKOR BIZTOS LEHET WAROZNI MER 5 EMBER LENNE FENT 1 KONTINENSEN!!! sok sikert hozzá nagy bukás lesz
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. Claymore
2009.10.20. 17:59
Jah fizetős lesz... majd itt is lesz 60napos gamecard be is bas*na
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. axe
2009.10.20. 21:11
nah gamecard az még be....na! akkor tényleg nem venné senki! jha de a fanatikus gazdagok de ők olyanok mint az emok élősködők és szerencsére nincsenek sokan bár egyre többet látok
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. raiden
2009.10.21. 17:42
tréfás
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. LavX
2009.10.22. 09:14
axe
30 megás netem van, de attól függetlenűl az amerikai szervereken nekem is 150-200-as pingem van. 1 mega felett már mindegy milyen neted van. Itt már csak a távolság számít.
Már előre látom, ahogy itt is kifogja dobni, hogy nincs szerver, mint az AION-nál. Ennek a játéknak is el van ásva a multiplayere eddig...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. axe
2009.10.22. 17:41
nembaj úgyis lesz pár óra amig végigviszem (reggel elkezdem este végzek) addig legalább lefoglal
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Baxy88
2009.10.22. 18:11
http://modernwarfare247.com/news/no-dedica...rs-explaination
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Best Enemy
2009.10.23. 10:46
Tuti lessz EU-s szerver is mit práztok. Egy ilyen volumenü gémnél európát nem zárják ne féljetek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. BemApo
2009.10.27. 10:02
(bul07 @ 2009 Oct 19, 17:19) én nem értem ezt az összefüggést hogy aki tört szerveren játszik az mind csaló na ne már

yodamester10; bajszi: ha eddig eredeti cod4 toltátok és nem tört szerverrel és mégis találkoztatok csalóval akkor honnan gondoljátok hogy ha központi szerverek lesznek azon nem lesz csaló

amúgy meg ha minden igaz rang alapján fog elhelyezni a szerver tehát még választani se lehet a szerverek között így a mostani klánoknak nem sok értelme van mert úgyse fognak egy szervere kerülni ha megszakadnak akkor se
Privát meccsekre lesz mód de hogy fog összeszokni egy klán ha nem tudnak egy szerveren játszani csak privát meccseken


Hisznek a marketingnek, ami nem csoda hisz ez a marketing lényege,csalók lesznek, csalók vannak, és tök mind1 hogy hivatalos szerver vagy nem, ráadásul valószín? hogy itthon nem fogunk tudni rendes ping el játszani, és 120-150 es pingel már esélyed sincs egy 30-40 es ping? játékossal szemben ha összefuttok, ez nekem eléggé elveszi a kedvem, ráadásul annyi a klánoknak, a hangulatnak, mindenesetre ha így lesz akkor gomba mód fognak terjedni a hamacsis partyk,
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!